Hoevelaken --> KBH deel 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen! :W

@Biancie, succes vandaag met je tentamens!
@R1enzo, alweer opgeknapt? Je was zondag tenslotte niet bij de Tracktraining omdat je ziek was..... Jullie werden wel gemist hoor ;)
 
Goh zeg, heb ik morgen toch zomaar ineens een sollicitatiegesprek :o
Had gereageerd op een vacature, kreeg vanmiddag een telefoontje, of ik morgen kon komen.
Even in m'n agenda gekeken (die is leeg _O- ) dus ik kon wel even tijd maken :Y

Andere gesprek, waar ik zelf iets enthousiaster over ben, maar dat in Hilversum is, heb ik maandag aan het einde van de middag.

Verder nog een aantal intakegesprekken bij recruiters....we zullen zien wat het oplevert.
Ik hèb nog wel een baan hoor, maar voor hoe lang......wie zal het zeggen. :X

Kijk dat schiet tenminste lekker op... *O*

Sollicitatie gesprek in Hilversum???
Bij wie als ik vragen mag...
 
Goeiemorgen :W

Mooie plaatjes Erik!!

Appie, heb je je PBtje gezien?? :)

Tnx babe! 8-)

Ziet er goed uit :Y

*D

En vorstelijk ook :Y :P

Enne Sanne, [afbeelding]

104, ziet er goed uit slappe *O*

Thanks! Volgens mij moet ik mijn bovenlichaam nog wat meer naar buiten laten hangen. Ik vind het ook nog superlastig om zoveel mogelijk druk uit te oefenen op het bovenste/buiten steppie en de onderste/binnen step te ontlasten. Nou ja, oefening baart kunst. Volgend seizoen maar eens kijken of ik kan starten met een TrackTraining op Lilytown en dan een paar circuitdagen op de SRAD.

Goh zeg, heb ik morgen toch zomaar ineens een sollicitatiegesprek :o
Had gereageerd op een vacature, kreeg vanmiddag een telefoontje, of ik morgen kon komen.
Even in m'n agenda gekeken (die is leeg _O- ) dus ik kon wel even tijd maken :Y

Andere gesprek, waar ik zelf iets enthousiaster over ben, maar dat in Hilversum is, heb ik maandag aan het einde van de middag.

Verder nog een aantal intakegesprekken bij recruiters....we zullen zien wat het oplevert.
Ik hèb nog wel een baan hoor, maar voor hoe lang......wie zal het zeggen. :X

Goed zo! Je ligt lekker in de markt als ik het zo meekrijg. Vorige keer met de huidige baan heel snel gescoord en nu alweer druk met gesprekken ipv je suf solliciteren! Ik ben benieuwd! Laat ff weten hoe het gegaan is, als je het niet op straat wil gooien desnoods ff over de PB? Succes!!!
 
Erik: zal straks ff terug pb'en. Trouwens ik zou me niet zo druk maken om druk op stepjes, meningen daarover zijn nogal verdeelt namelijk. (ideaal moet in de bocht eigenlijk je volle gewicht rusten op je stepjes, is niet zo makkelijk zonder druk op je binnenste stepje) Sommige vinden het fijner om op die manier hun motor van zich af te duwen maar als je gewoon gaat verzitten en je doet je hoofd naast je kuipruitje dwing je je bovenlichaam veel makkelijker in de goede houding ipv dat gedoe met stepjes.



heb net voor het eerst in 5 jaar me studiebegeleider gesproken :) moest haar printer repareren :X
 
Goeiemorgen! :W

@Biancie, succes vandaag met je tentamens!

Thanx, net thuis! Is wel goed gegaan denk ik.... Bij natuurkunde wel wat instinkers, wat een rukvak is dat ook.... (sorry UR). Anatomie en cytologie gingen goed, wist zowaar alle zenuwen in het lichaam op te lepelen. :X
Nu weer 2 maanden op de OK, dan weer een maandje VU.

Hee, spannend van je sollicitatie, hou ons op de hoogte he! ;) Je hebt wel een leuk bedrijf uitgekozen, kun je alvast wat korting voor vriendinnetjes bedingen? :P (en wat MF spam tijd natuurlijk....)
 
Laatst bewerkt:
Thanx, net thuis! Is wel goed gegaan denk ik.... Bij natuurkunde wel wat instinkers, wat een rukvak is dat ook.... (sorry UR). Anatomie en cytologie gingen goed, wist zowaar alle zenuwen in het lichaam op te lepelen. :X
Nu weer 2 maanden op de OK, dan weer een maandje VU.

Goed zo wijffie, als je er zelf een goed gevoel over hebt ben je al op de helft, nietwaar?
 
Ik zat even naar de vooruitzichten te kijken voor het weer van vrijdag, maar dat zou nog wel eens een mooie dag kunnen worden. In ieder geval droog (Weesp en Almere) en zo'n 25 graden!
Ik hoop zo dat dat ook zo is, dat zou wel heel erg fijn zijn voor Ukki en Jochie!

Zo, en dan nu de deur uit, sollicitatiegesprek.....
Later! :W
 
Iemand interesse in twee blokkies tiet?

full



Vond ze bij het opruimen in de schuur

ff mailen naar joricksevers@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Ik zat even naar de vooruitzichten te kijken voor het weer van vrijdag, maar dat zou nog wel eens een mooie dag kunnen worden. In ieder geval droog (Weesp en Almere) en zo'n 25 graden!
Ik hoop zo dat dat ook zo is, dat zou wel heel erg fijn zijn voor Ukki en Jochie!

Zo, en dan nu de deur uit, sollicitatiegesprek.....
Later! :W

succes!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan