Hoevelaken --> KBH deel 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zou nou nooit gebeuren... :P heb zelfs nog gezegd dat detox met zijn handen van mijn blade af moest blijven, want kon me voorstellen dat zijn (poetsfreak) handen jeukte bij het zien van mijn blade... _O-

dat heeft hij me dan ook plechtig beloofd... _O- nadat hij mijn ketting al had ingevet met een geweldig spulletje weer.... _O-

het is en blijft een schat... :j
 
hé wijffie..zie net je onderschrift met link.... *O* nou hier ook nog steeds kippenvel bij het zien van dat filmpje...enja degene die elke x in die toerbegrenzer schiet ben ikke... _O- ik zie mezelf nog jengele aan dat kreng..man, man kippenvel!!!!!!


ben ook zo benieuwd naar het beeldmateriaal van die dag...maar die foto's van mauritius zijn echt the bomb...jeetje mina... :}

ben ook echt benieuwd naar de rest van de spullen, wachten nog op de film van bach, de video van een van onze vrienden die met professionele camera stond te filmen in de kerk en natuurlijk de foto's van onze fotograaf in Nederland, maar met een beetje pech moeten we op dat alles nog zo'n week of 4 wachten.....Maar goed ben er van overtuigd dat het het wachten waard is!
 
hoi ukkie/peggy

ik had Jochie gisteren een pbtje gestuurd, maar ik denk dat hij het niet gezien heeft.
ik zou heel graag willen weten waar je die koffiemok, van "ik zou nu liever op de motor zitten", gekocht hebt
groetjes Mariette
nog gefeliciteerd trouwens :Y
 
ben ook echt benieuwd naar de rest van de spullen, wachten nog op de film van bach, de video van een van onze vrienden die met professionele camera stond te filmen in de kerk en natuurlijk de foto's van onze fotograaf in Nederland, maar met een beetje pech moeten we op dat alles nog zo'n week of 4 wachten.....Maar goed ben er van overtuigd dat het het wachten waard is!
nou dat komt wel goed.... ik geloof dat er met al die beeldschietende mensen geen momentje gemist is van niks en niemand niet de gehele dag,overal zag ik camera's en fototoestellen en de nodige mobieltjes waarmee werd gefilmd of geflitst....
geweldig.......

die paal vond ik nog wel het leukst _O- sta ik samen met sanne nog op...al had ik niet echt in de gaten eerst dat ik gefilmd werd en das te zien denk ik _O-



bij de kerk had ik zelfs het gevoel dat de krant vertegenwoordigd was maar zat er naast _O- was iemand van de eigen crew...
 
hoi ukkie/peggy

ik had Jochie gisteren een pbtje gestuurd, maar ik denk dat hij het niet gezien heeft.
ik zou heel graag willen weten waar je die koffiemok, van "ik zou nu liever op de motor zitten", gekocht hebt
groetjes Mariette
nog gefeliciteerd trouwens :Y

Hi Jet,

hoe gaat het met jullie?
Jij ook alvast gefeliciteerd he! want als ik het me goed herriner zijn jullie bijna 1 jaar getrouwd, volgens mij trouwde jullie op de dag dat wij in ondertrouw gingen (09-09-09)

Denk dat jochie de pb niet geien heeft, maar hij heeft hem toen cadeau van mij gehad dus hij zou het ook niet kunnen weten ;) .
Ik heb hem destijds bij de expo gekocht, maar dat is al weer 2 jaar geleden.
Ik zie hem nog wel regelmatig voorbij komen dus ik zou gewoon ff bij de expo kijken of van die "fun" winkels waar ze van die mokken met leuke teksten verkopen.
Als ik hem weer ergens zie staan zal ik wel ff een gil geven ;)
 
Hi Jet,

hoe gaat het met jullie?
Jij ook alvast gefeliciteerd he! want als ik het me goed herriner zijn jullie bijna 1 jaar getrouwd, volgens mij trouwde jullie op de dag dat wij in ondertrouw gingen (09-09-09)

Denk dat jochie de pb niet geien heeft, maar hij heeft hem toen cadeau van mij gehad dus hij zou het ook niet kunnen weten ;) .
Ik heb hem destijds bij de expo gekocht, maar dat is al weer 2 jaar geleden.
Ik zie hem nog wel regelmatig voorbij komen dus ik zou gewoon ff bij de expo kijken of van die "fun" winkels waar ze van die mokken met leuke teksten verkopen.
Als ik hem weer ergens zie staan zal ik wel ff een gil geven ;)

oh okee, dus niet gewoon ergens in een winkel :/
ja, wij zijn deze week een jaar getrouwd *O*, thanks !
als je hem tegenkomt ergens doe dan ff een pbtje, ik lees hier natuurlijk niet zo vaak.
dan ben ik er weer mee weg
fijne dag allemaal :W
 
die paal vond ik nog wel het leukst _O- sta ik samen met sanne nog op...al had ik niet echt in de gaten eerst dat ik gefilmd werd en das te zien denk ik _O-

De film van de videozuil hebben we inmiddels binnen en daar kom je wel meer dan 1x voorbij ;) .
Helaas stond ie verkeerd opgesteld dus hoor je nu niet alles omdat er veel weg valt door de muziek. Tevens is er veel uitgeknipt omdat de kwaliteit niet goed was (mensen die te vroeg op stop hebben gedrukt of er alleen met hun kin op staan). Normaal krijg je ook 2 dvd's maar nu hebben we er maar 1 van 19 minuten.
Maar ach dat geeft niet , want we hebben ons echt kapot gelachen om sommige stukjes.
 
oh okee, dus niet gewoon ergens in een winkel :/
ja, wij zijn deze week een jaar getrouwd *O*, thanks !
als je hem tegenkomt ergens doe dan ff een pbtje, ik lees hier natuurlijk niet zo vaak.
dan ben ik er weer mee weg
fijne dag allemaal :W

bij de expo winkel kan je het proberen daar heb ik hem destijds vandaan gehaald.
 
Laatst bewerkt:
De film van de videozuil hebben we inmiddels binnen en daar kom je wel meer dan 1x voorbij ;) .
Helaas stond ie verkeerd opgesteld dus hoor je nu niet alles omdat er veel weg valt door de muziek. Tevens is er veel uitgeknipt omdat de kwaliteit niet goed was (mensen die te vroeg op stop hebben gedrukt of er alleen met hun kin op staan). Normaal krijg je ook 2 dvd's maar nu hebben we er maar 1 van 19 minuten.
Maar ach dat geeft niet , want we hebben ons echt kapot gelachen om sommige stukjes.
dat geloof ik... _O- maar vond toch dat er veel originele dingen waren op jullie bruiloft....
ik vond de taart-lady helemaal geweldig...hoe komen mensen erop...zoiets had ik ook super gevonden...
dan die zuil, de onderzetters op de tafels....maar ook met geoff en peg op de foto _O-

afijn het was een heerlijk feestje, zo lekker dat we er allemaal brak van waren en ik de volgende morgen niet meer in staat was mijn blade naar huis te rijden _O- daar pluk ik nu nog de vruchten van _O-

maar was helemaal top :j
 
dat geloof ik... _O- maar vond toch dat er veel originele dingen waren op jullie bruiloft....
ik vond de taart-lady helemaal geweldig...hoe komen mensen erop...zoiets had ik ook super gevonden...
dan die zuil, de onderzetters op de tafels....maar ook met geoff en peg op de foto _O-

afijn het was een heerlijk feestje, zo lekker dat we er allemaal brak van waren en ik de volgende morgen niet meer in staat was mijn blade naar huis te rijden _O- daar pluk ik nu nog de vruchten van _O-

maar was helemaal top :j
ik kan het toch ook nooit eens kort houden hé... _O- sorry.... _O-
 
mogguh luitjes :W

weer veilig terug uit de eifel en.........helemaal niks verloren onderweg :o :P :]
nieuw deeltje ook weer gevonden.

zie dat de jukkies ook weer terug zijn :Y

welcome back :W

goede reis gehad?
 
mogguh luitjes :W

weer veilig terug uit de eifel en.........helemaal niks verloren onderweg :o :P :]
nieuw deeltje ook weer gevonden.

zie dat de jukkies ook weer terug zijn :Y

welcome back :W

goede reis gehad?


Cker weten :)

Ff teruglezen naar de posting van zondag, staan een zooitje foto's in ;)
 
:j ik kan het ook in het kort, al moet ik me wel inhouden om weer niet een hele lap tekst weg te zetten _O- ben altijd een beetje jaloers op de posters die het in 1 zin kunnen samenvatten, ik kan het niet zoals je ziet....wat een ellende maar ach ik denk altijd maar, zoveel mensen zoveel woorden en zoals een persoon is zo l*lt ie...... _O- , maar je ziet het, ik kan het gewoon nooit kort houden _O- ik zei het je toch _O-


jullie snappen...john zucht weleens _O-

afijn....ik ga nog eens mutsen in een winkel en ben er vandoor... _O- es kijken of ik nog een kassiere van dr werk kan houden _O-
 
:j ik kan het ook in het kort, al moet ik me wel inhouden om weer niet een hele lap tekst weg te zetten _O- ben altijd een beetje jaloers op de posters die het in 1 zin kunnen samenvatten, ik kan het niet zoals je ziet....wat een ellende maar ach ik denk altijd maar, zoveel mensen zoveel woorden en zoals een persoon is zo l*lt ie...... _O- , maar je ziet het, ik kan het gewoon nooit kort houden _O- ik zei het je toch _O-


jullie snappen...john zucht weleens _O-

afijn....ik ga nog eens mutsen in een winkel en ben er vandoor... _O- es kijken of ik nog een kassiere van dr werk kan houden _O-
en die lachsmiley's, ze zouden verboden moeten worden :') valt me nu pas op _O-
 
mogguh luitjes :W

weer veilig terug uit de eifel en.........helemaal niks verloren onderweg :o :P :]
nieuw deeltje ook weer gevonden.


Zo, heb jij even goed weer gehad in de Eifel zeg :P
Eens kijken of de weergoden ons ook een beetje gunstig gezind zijn.
Ach, ik ben al blij met droog wegdek eigenlijk....
 
Zo, heb jij even goed weer gehad in de Eifel zeg :P
Eens kijken of de weergoden ons ook een beetje gunstig gezind zijn.
Ach, ik ben al blij met droog wegdek eigenlijk....

heb idd super goed weer gehad.

WSBK was ook weer gaaf om te zien.
jammer dat biaggi niet in topvorm was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan