Hoevelaken --> KBH deel 67

Status
Niet open voor verdere reacties.
O ja... goeiemorgen :W

Zo maar eens met de poetsdoek door het huis, dan is dat alvast gedaan.
Daarna de stad in en ten slotte Shing vervelen... gisteren ook al gezellig samen een uurtje doorgebracht op het gemeentehuis :)
 
O ja... goeiemorgen :W

Zo maar eens met de poetsdoek door het huis, dan is dat alvast gedaan.
Daarna de stad in en ten slotte Shing vervelen... gisteren ook al gezellig samen een uurtje doorgebracht op het gemeentehuis :)
Gaan jullie trouwen ja?









:+
 
goedemorgen :W

bijna weekend *O*

gezellig weekendje voor de boeg en als het dit soort weer blijft zou het helemaal top zijn!


Wat gaan jullie doen dan? O-)


O ja... goeiemorgen :W

Zo maar eens met de poetsdoek door het huis, dan is dat alvast gedaan.
Daarna de stad in en ten slotte Shing vervelen... gisteren ook al gezellig samen een uurtje doorgebracht op het gemeentehuis :)


Goeiemorgen :W
 
:W Morning all!

O ja... goeiemorgen :W

Zo maar eens met de poetsdoek door het huis, dan is dat alvast gedaan.
Daarna de stad in en ten slotte Shing vervelen... gisteren ook al gezellig samen een uurtje doorgebracht op het gemeentehuis :)

Als je nog in de flow zit mag je rustig je poetsdoek meenemen! Iets met verandering van omgeving doet schoonmaken ofzo :+
Gaan jullie trouwen ja?









:+

Ach, we hebben al samengewoond.... _O-
Scherp :P

Laat me raaien, iets met een paspoort? :P
Flauw -O- jij mag niet meer raden :N

@ ukkie, kun je mij nog 'ontreserveren' voor morgen? -O- Het ging echt de goede kant op maar afgelopen week is weer drama geweest. Volgende week wil ik weer zachtjes aan beginnen op kantoor dus dit weekend kan ik maar beter weer braaf na Sesamstraat naar bed.
Hoewel ik onderhand strontchagrijnig wordt van het gehang thuis hakt een avondje weg er toch nog flink in.

Dat gezegd hebbende duik ik er nog even in voor twee uurtjes voor miep poets op de stoep staat. :+
 
Scherp :P

Laat me raaien, iets met een paspoort? :P
En ook iets met een verklaring voor goed gedrag... (maar goed dat ze niet alles van me weten op het gemeentehuis, anders kreeg ik em nooit :X )


Shing, helaas.. ben hier na de badkamer gestopt wegens gebrek aan motivatie,dus een 2e huis zit er niet in vandaag.
 
steef: toffe foto's! is die Febo sponsoring onderdeel van je beefcake schedule?
en dat je motor rechtop blijft staan in die grindbakken is inderdaad ideaal! :) eruit duwen gaat alleen wel wat lastiger helaas :(

erik: je vergeet gewoon gas te geven jonguh!! :P en je bovenlichaam+hoofd richting asfalt ;)
 
Laatst bewerkt:
zo de motor is grotendeels al gestript. hoop kuipwerk kapot maar voor de rest valt het eigenlijkS wel mee :P

nu nog ff een jackpot winnen en weer opbouwen :/
 
Succes badjo!!

Heb je al nieuw / ander kuipwerk gevonden??
er is zat te vinden maar ik heb er zelf geen haast mee. dit seizoen is toch over voor mij. deuk in portomonee is ook ff groot op dit moment en dat moet eerst ff opgevuld worden.

zit er zelfs over te denken om de fiets voor een maand of 6 te schorsen ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan