Hoevelaken --> KBH deel 67

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* olé heb hier vandaag 240 km weggetikt! Polsen zijn een beetje gaar, maar goed, heb heerlijk gereden!!! Van Nijkerk naar Wijk bij Duurstede, toen via de dijk naar de A15 richting Kleve, nog wat vakantiespulletjes gehaald. Over de snelweg naar Veenendaal, ff langs motorfit, en vanaf daar binnendoor langs De Klomp, Ederveen, Lunteren, De Glind, Barneveld, Voorthuizen weer naar huis *O* Wat een weertje *D
 
Navond :W

@kruips: leuk stukje *O* Alles nu compleet voor de vakantie?

[me="Chakotay"]is alleen even over de snelweg naar Arnhem heen en weer geweest, om daar wat muurtjes en spul te slopen bij iemand :P[/me]
 
*O* olé heb hier vandaag 240 km weggetikt! Polsen zijn een beetje gaar, maar goed, heb heerlijk gereden!!! Van Nijkerk naar Wijk bij Duurstede, toen via de dijk naar de A15 richting Kleve, nog wat vakantiespulletjes gehaald. Over de snelweg naar Veenendaal, ff langs motorfit, en vanaf daar binnendoor langs De Klomp, Ederveen, Lunteren, De Glind, Barneveld, Voorthuizen weer naar huis *O* Wat een weertje *D

[me="One-Oh-Four"] zit lichtelijk jaloers op zijn werk[/me]
 
Laatst bewerkt:
Navond :W

@kruips: leuk stukje *O* Alles nu compleet voor de vakantie?

[me="Chakotay"]is alleen even over de snelweg naar Arnhem heen en weer geweest, om daar wat muurtjes en spul te slopen bij iemand :P[/me]

Ik mis alleen nog een hamer, maar die is nu in Zuid Frankrijk :+

*O* olé heb hier vandaag 240 km weggetikt! Polsen zijn een beetje gaar, maar goed, heb heerlijk gereden!!! Van Nijkerk naar Wijk bij Duurstede, toen via de dijk naar de A15 richting Kleve, nog wat vakantiespulletjes gehaald. Over de snelweg naar Veenendaal, ff langs motorfit, en vanaf daar binnendoor langs De Klomp, Ederveen, Lunteren, De Glind, Barneveld, Voorthuizen weer naar huis *O* Wat een weertje *D

[me="One-Oh-Four"] zit lichtelijk jaloers op zijn werk[/me]

:+ moet je ook vrij nemen, of ander werk zoeken :P Dan heb je een paar weken in het jaar tijd om motor te rijden :P
 
*O* olé heb hier vandaag 240 km weggetikt! Polsen zijn een beetje gaar, maar goed, heb heerlijk gereden!!! Van Nijkerk naar Wijk bij Duurstede, toen via de dijk naar de A15 richting Kleve, nog wat vakantiespulletjes gehaald. Over de snelweg naar Veenendaal, ff langs motorfit, en vanaf daar binnendoor langs De Klomp, Ederveen, Lunteren, De Glind, Barneveld, Voorthuizen weer naar huis *O* Wat een weertje *D
tssk, end an bel je niet ff, was er vanmiddag ;)
 
Oi :W


terug uut La France, prachtige wegen met de Astra heel wat gezucht dat m'n SRAD thuus stond, daar in Normandie.. :+

prachtig weer gehad... 8-)

ga niet inlezen hoor :N :o


is er erg veel gebeurt of gewoon lekker geluld :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan