Hoezo, ouwe zak

met goggles gaat dat alweer een stuk lastiger...
en dan zijn er nog dingen als oordoppen...

en dat gelul over motoren altijd... :P
hey guz als je niks zinnigs te melden heb..hou dan gewoon je uitlaat man... ;)



:P
 
Hoofdknikje vind ik voldoende...

Kletsen doe ik wel op de camping in het buitenland als Duitse motorrijders spontaan ff langskomen :)
 
Als ik een "ouwe lul" (tsja alles is oud voor mij, ben zelf 18) op een SS zie zitten heb ik wel zoiets van "hmmm of het is er 1tje die net begonnen is met motorrijden (of herintreuder), of het is een gast die iedereen van de baan gumt)
En als je ze dan zo es volgt, blijk toch dat ze flink kunnen rijden...is mijn ervaring
 
Als ik een "ouwe lul" (tsja alles is oud voor mij, ben zelf 18) op een SS zie zitten heb ik wel zoiets van "hmmm of het is er 1tje die net begonnen is met motorrijden (of herintreuder), of het is een gast die iedereen van de baan gumt)
En als je ze dan zo es volgt, blijk toch dat ze flink kunnen rijden...is mijn ervaring

Ben mijn hele leven al helemaal dol/gek/maf van motoren.
Toen ik 18 werd,gelijk mijn rbw gehaald en 20 jaar later mijn auto-rbw.
Auto's vind ik nix aan.
Ik vind het wel eens vreemd om leeftijd genoten of her-intreders met een vouw in z'n broek en nette schoenen op zijn custom te zien zitten.
Maar dat heb je ook met jongeren,korte broek en stoer hempie in de zomer.

als je maar lol hebt :]
 
Op dinsdag 25 november 2003 14:38 schreef Henkes het volgende:
Ben mijn hele leven al helemaal dol/gek/maf van motoren.
Waarom heb je dan een Ducati.... :? :? |( |( :X




en dat is nog dan een biker van 1958
:+
 
Deze ouwe zak rijd een supermagna van 88
Vroegah altijd sportief. :]
Bwoh.... Ik rij op een motor die ouder is dan m'n oudste koter (en die is 16!) en ik geniet nog altijd met volle teugen. Ben altijd wel voor een praatje in; maar ik zie d'r met al het leer en chroom natuurlijk wel gevaarlijk uit voor een sportfietsje, niet?
 
Bwoh.... Ik rij op een motor die ouder is dan m'n oudste koter (en die is 16!) en ik geniet nog altijd met volle teugen.

Ik ben al langer met mijn vrouw dan met mijn huidige motoren.. :X :X

Alles is dus nog heel jong en pril geluk. :P
 
Ik ben al langer met mijn vrouw dan met mijn huidige motoren.. :X :X

Alles is dus nog heel jong en pril geluk. :P

bye.gif


OOh Jee :? :+ :+ Maar hiervoor heb je dus anderen gehad :+ :+ :? ????




















Motoren toch hè *D
bye.gif
 
... vroeger hadden we nog wormen en paarden! Was er respect voor de jaren! Tegenwoordig rapen ze je niet eens meer op als je omvalt voor het stoplicht! Waarom denk je dat ik zijspan ben gaan rijden? Koop gewoon een Ural Zijspancombinatie. Dan komen beeldschone jonge vrouwen en beenslepende Schotse veteranen vanaf terrasjes naar je toe. Om met je te praten! Ik wil ook wel eens rust. Wat voor motor rijdt jij dus?
 
Op dinsdag 25 november 2003 16:55 schreef Uralrijder !!! het volgende:
Dan komen beeldschone jonge vrouwen vanaf terrasjes naar je toe.......Ik wil ook wel eens rust.
Laverda...dus die meiden komen niet alleen praten..ze willen gelijk mee :P

Ja ik wil na al die jaren Laverda nu ook wel eens rust..denk dus dat Ural of zo'n slome Vmax inderdaad een optie is.... :) :X
Met een Ducati is het me te rustig...dat steeds moetenstilstaan :P :+
Zijspan wacht ik mee tot ik oud ben. :P
 
Oud worden is een perfecte optie. Ben ik al een tijd mee bezig! Gewoon zorgen dat je beschermegelen voldoende vitamientjes krijgen en getrained blijven en oppassen voor zwaar verkeer van links! Maar je zal je verbazen hoe waanzinnig je met een zijspan kan gummen. In de Ardennen rij ik alle superbikes los! Niet op de Ural hoor, er zijn ook minder gedateerde driewielers. Kijkj maar eens bij Wout Broer in Hengelo Ov!
 
Oud worden is een perfecte optie. Ben ik al een tijd mee bezig! Gewoon zorgen dat je beschermegelen voldoende vitamientjes krijgen en getrained blijven en oppassen voor zwaar verkeer van links! Maar je zal je verbazen hoe waanzinnig je met een zijspan kan gummen. In de Ardennen rij ik alle superbikes los! Niet op de Ural hoor, er zijn ook minder gedateerde driewielers. Kijkj maar eens bij Wout Broer in Hengelo Ov!
Die engeltejs van mij verzorg ik goed.. :X :X
Niet alleen voor zwaar verkeer oppassen..ook voor boerenbussen van achteren. O-)
Had al bijna een electro driewiel....Maar wacht nog even. :?
Wordt tzt wel 3wiel met een achteruit :P
 
Op woensdag 26 november 2003 09:33 schreef hplaverda het volgende:Laverdus die meiden komen niet alleen praten..ze willen gelijk mee :P

Ja ik wil na al die jaren Laverda nu ook wel eens rust..denk dus dat H-D of zo'n slome bmw inderdaad een optie is.... :) :X
Met een Laverda is het me te rustig...dat steeds moetenstilstaan :P :+
ZIJSPAN WACHT IK MEE TOT IK OUD BEN. :P

:? .....je bent nog lekker jong en lenig |(

Tjonge jonge :9
 
:? .....je bent nog lekker jong en lenig |(
Tjonge jonge :9
Ja ik ben lekker jong en lenig...en veder licht...want ik kan vliegen :) :P

Maar eh hoe kan dat nu...is er zomaar een woordje in mijn post verandert...Zou een duc rijder dat.. :? ......Deed het zeer knul. :+ :P
Bij sommige komt ouderdom met gebreken...He Henkje :X :+
Geeft niet hoor...met jou maken we evengoed wel een praatje hoor...bij een openstaande brug *D
 
Ja ik ben lekker jong en lenig...en veder licht...want ik kan vliegen :) :P

Maar eh hoe kan dat nu...is er zomaar een woordje in mijn post verandert...Zou een duc rijder dat.. :? ......Deed het zeer knul. :+ :P
Bij sommige komt ouderdom met gebreken...He Henkje :X :+

O-) .....eh... O-)

Geeft niet hoor...met jou maken we evengoed wel een praatje hoor...bij een openstaande brug *D

dank 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan