henk -J - racing
MF'er
- 18 sep 2022
- 135
- 60
Hoi MF ers,
Sinds enige tijd heb ik met een Honda 1000 RR 2012 een op & terug-schakelprobleem.Heb zelf meerdere circuitmotoren GSXR en ook een R1 Yamaha 2018.
Normaliter los ik bak problemen zelf op maar deze Honda RR bezorgd mij een berg koppijn Is er iemand op MF die mij misschien op een idee kan brengen waardoor waarom de motor last blijft houden van het op en terugschakelen ? Heb last van veel valse neutrals en het terugschakelen gaat echt ruk?
Wat is er vervangen; Tandwielen en alle schakelvorken met spacers. Het schakelen ging hierna iets beter edoch de valse neutrals blijven? Wellicht had ik ook de schakeldrum moeten vervangen?
Wat heb ik over het hoofd gezien?
Vriendelijke groeten Henk Jan.
Sinds enige tijd heb ik met een Honda 1000 RR 2012 een op & terug-schakelprobleem.Heb zelf meerdere circuitmotoren GSXR en ook een R1 Yamaha 2018.
Normaliter los ik bak problemen zelf op maar deze Honda RR bezorgd mij een berg koppijn Is er iemand op MF die mij misschien op een idee kan brengen waardoor waarom de motor last blijft houden van het op en terugschakelen ? Heb last van veel valse neutrals en het terugschakelen gaat echt ruk?
Wat is er vervangen; Tandwielen en alle schakelvorken met spacers. Het schakelen ging hierna iets beter edoch de valse neutrals blijven? Wellicht had ik ook de schakeldrum moeten vervangen?
Wat heb ik over het hoofd gezien?
Vriendelijke groeten Henk Jan.
Laatst bewerkt: