Honda adv 350 honda forza 350

@Scooterbulletje , hij bevalt zeer goed . Vind hem niet te klein aanvoelen en is voor mij een goede aankoop naast mijn R1150GS (die dit jaar niet veel zal rijden 😇😂) I like twist en go , had ik veel eerder voor erbij moeten kopen
 
Ook hier t goede nieuws,heb vandaag een grijze adv350 gekocht.
Moet nog binnenkomen.
Ging vanmorgen voor een matgrijze kijken,die vrijdag in de showroom stond voor de looks en proefzitten.
Alleen er stond er al 1 te wachten om 8.30 toen motoport goes open ging.
En die heeft hem gekocht natuurlijk.
Nog even gezellig mee gepraat en proefgezeten erop.
Weet niet of de eigenaar hier ook opzit,maar nogmaals veel rijplezier ermee
 
Laatst bewerkt:
ik rij de adv 750 na 2 schouder operaties (cuprepair links en rechts )dit jaar ga ik voor wat lichters.
deze ga ik proefrijden.
adv350
bmwc400x
bev 400
in die volgorde
 
Ik rij C400GT en voor mij heeft deze de beste zithouding. ADV350 was nog niet uit toen maar de 750 was voor mij betreffende zithouding niet 100% en inderdaad nogal zwaar in en rond de stad. Heb net mijn 2e exemplaar C400 aangeschaft (euro 5) en moet wel wachten tot juni of juli voor levering, denk dat de zaken goed gaan... had ook reeds een T-max een SWT 600, deze laatste was de beste allround maar helaas niet meer leverbaar!
 
Ken nog 2 andere gebruikers, geen van beide heeft problemen gehad, zijn wel 2020 uitvoeringen waarvan ondertussen één met een 15000 km...
 
ik las her en der dat er wat uitval problemen waren ,ik zelf zou voor de x versie gaan.
hou wel van een beetje aparte scooters en motoren
 
en sinds ik een motortrailer heb voor me buitenlandse trips maak ik me niet meer zo druk om wind bescherming.
vorig jaar dolemieten geweest dit keer weer in juli nu richting het oosten van de dolemieten
 
Laatst bewerkt:
Begon de eerste proefrit met de X-versie, stuurt heel anders, vlotter volgens mij, maar de zithouding was voor niet zo goed (rugproblemen). Ik deed daarna een 6-uur durende rit op de GT, deze heeft meer zitcomfort op langere afstand (ben 1,80) en inderdaad meer windbescherming, was onmiddellijk verkocht...
Ik rij al eens naar de Provence en dit gaat vanzelf met de GT, variotopcase en waterdichte Wunderlich-tas op de duozit. Met de 80 km/u reglementering in Frankrijk is ook het verbruik erg voorbeeldig zodat met 12,8 liter vlot meer dan 300 km kan gereden worden... Momenteel geeft BMW 5 jaar waarborg en onbeperkt bijstand aan de eerste eigenaar, hopelijk heb ik het niet nodig maar het is wel een geruststelling dit achter de hand te hebben.
 
ik heb mijn nieuwe adv 350 vanmiddag opgehaald na 3 jaar op een xadv 750 gereden te hebben wat ik werkelijk een geweldige machine vind.
Maar de 350 is echt een gooi en smijt motor omdat het gewicht laag zit en de kilo,s die je mist tov de 750 doen daar alleen maar goed aan.
En voor mij vermogen genoeg voor in en rond amsterdam , maar verder echt een aanrader hoor.
 
Gefeliciteerd Nasdaq.

Wist je dat er ook een ADV 350 topic is?

Zitten momenteel op pagina 7.

 
ik heb mijn nieuwe adv 350 vanmiddag opgehaald na 3 jaar op een xadv 750 gereden te hebben wat ik werkelijk een geweldige machine vind.
Maar de 350 is echt een gooi en smijt motor omdat het gewicht laag zit en de kilo,s die je mist tov de 750 doen daar alleen maar goed aan.
En voor mij vermogen genoeg voor in en rond amsterdam , maar verder echt een aanrader hoor.
ik hoop dat ik het ook zo ervaar .
 
Terug
Bovenaan Onderaan