Ik ben al van m'n 25kw af...
Vandaar dat de begrenzers uit de CB-1 zijn, en dat ik SV650 rijd
Maar een CB1 is wel vrij klein... Hoe lang zijn julie? Ik ben zelf 1.94. Opzich hoeft dat niet zo'n probleem te zijn lijkt me. Ik heb even wat rondgekeken op marktplaats enzo en kom dan best wel wat CB1's tegen onder de 2000,- eur. dat is goed te doen! wie weet...
maar onderdelen zijn lastig te krijgen?
Is niet veel gelijk aan het blok van een cbr400?
De CB-1 komt normaal pas bij 8 a 10.000 tpm echt tot leven, maar met de 25kw word hij juist in die toerengebieden erg geknepen en dat mis je, geloof me. De 25kw wil eigenlijk liever niet hoger dan 10.000tpm dus je moet 't van de toerengebieden daaronder hebben en dat is bij de GS500 een stuk leuker rijden.
Laten we hier even -- HET GROTE CB-1 TOPIC -- van maken, word toch niet meer over de GS gelult (en zij hebben ook een eigen topic)
On-topic// Met de 25kw CB-1 kun je zekers veel lol beleven! Je leert er ontzettend veel van! Met de 8000rpm begint het vermogen wel af te nemen (bij 7000rpm begint hij echt sterk te worden zonder 25kw). Maar ik kon supergoed zwaardere motoren bijhouden met m'n 25kw.
Maar de CB-1 rijd super en je hebt dat mooie 4cil. jank geluid!!!!
Trouwens, toch zou ik verwachten dat als je van die ringetjes voor je inlaat krijgt, dat je motor wel het gehele toerengebied wordt "gegund"...zij het dan met minder vermogen over dit gehele toerengebied...
Het kan altijd erger geloof me. Ik heb nu een Yamaha SR 500 uit '78. Echt wel een lekker ding hoor, maar met een topsnelheid van 130 km/h en meerdere mensen die het voor een brommer aanzien:Gelukkig zorgt het geluid wel voor verbaasde blikken, want dat is echt wel supergeil
CB-1 was vorig jaar toen ik mijn rijbewijs haalde eigenlijk mijn bedoeling, maar had toen het geld niet. Nu nog niet eigenlijk
Dat wilde ik ff horen