Honda cbr 600 rr 2003

bkoppejan

MF'er
16 apr 2010
132
0
Klaaswaal
Hallo,

Sinds vandaag ben ik nieuw op deze forum. Ben waarschijnlijk binnenkort een honda cbr 600 rr berijder.

Maar ik heb hier nog een aantal vraagjes over; weten jullie waar ik op moet letten als ik een 2e hands honda cbr 600 rr koop.

Er staan er nu 2 honda's waar ik interesse in heb;

honda cbr 600 rr ( geel ) 1e eigenaar met 12000 km erop, altijd dealer onderhouden
honda cbr 600 rr ( rood) 2e eigenaar met 18000 km erop, altijd dealer onderhouden en vrij recent de ketting en tandwielen vervangen. allebei rond dezelfde prijs.

Kunnen jullie eventueel tips geven wat verstandiger is qua km's en kunnen zulke motoren veel km's aan. rijd denk ongeveer kleine 15000 km per jaar.

Ik hoor graag wat jullie tips en ervaringen zijn.

Alvast bedankt

Bouke
 
Hallo,

Sinds vandaag ben ik nieuw op deze forum. Ben waarschijnlijk binnenkort een honda cbr 600 rr berijder.

Maar ik heb hier nog een aantal vraagjes over; weten jullie waar ik op moet letten als ik een 2e hands honda cbr 600 rr koop.

Er staan er nu 2 honda's waar ik interesse in heb;

honda cbr 600 rr ( geel ) 1e eigenaar met 12000 km erop, altijd dealer onderhouden
honda cbr 600 rr ( rood) 2e eigenaar met 18000 km erop, altijd dealer onderhouden en vrij recent de ketting en tandwielen vervangen. allebei rond dezelfde prijs.

Kunnen jullie eventueel tips geven wat verstandiger is qua km's en kunnen zulke motoren veel km's aan. rijd denk ongeveer kleine 15000 km per jaar.

Ik hoor graag wat jullie tips en ervaringen zijn.

Alvast bedankt

Bouke
Gewoon die rooie kopen :Y
Ik was die kerel die er gister in het begin ook eventjes bij was ;)

Maar dat ding is echt top, en altijd door een trut bereden :P
 
Hey,

Haha echt waar! ok dan;) Motor ziet er echt nog perfect uit en heeft leuke extra's.

Jij heb toch ook honda cbr 600 rr? wat zijn jouw ervaringen daarmee ( Northsider )?

mzzl
 
Terug
Bovenaan Onderaan