Honda CBR 600RR/1000RR Zandvoort circuitdag 22 aug

Wie gaat de battle winnen?

  • Onewheel 1000RR

    Stemmen: 18 69,2%
  • UPP-Racing 600RR

    Stemmen: 8 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Ik dacht dat ik iets anders had gelezen, maar ach....

misschien zie ik hte wel express positief in om mensen te motiveren er ALLES voor te doen om te komen 8-) ;) :+
Hij heeft toch nog geen motor? En hij zou zich ook inschrijven begin van 't jaar voor meerdere circuitdagen (
blahblah.gif
) en dat heeftie ook niet gedaan... :X B| ;( :P :+


[me]UPP-Racing die op mooie plaatjes gaat zitten wachten met handjes enzo :+ [/me]
 
Hij heeft toch nog geen motor? En hij zou zich ook inschrijven begin van 't jaar voor meerdere circuitdagen ( (Afbeelding) ) en dat heeftie ook niet gedaan... :X B| ;( :P :+


[me]UPP-Racing die op mooie plaatjes gaat zitten wachten met handjes enzo :+ [/me]
:+
Misschien heb je mazzel en krijg je zo'n ander mooi plaatje. Was iets met een kopje thee ofzo :P
 
Gaat met de aanmeldingen nog wel redelijk, maar er is altijd plaats voor nog meer aanmeldingen :Y *O* . Inschrijven mensen *O*

[me]Digger die zich nog wel moet inschrijven bij MSL, maar daar nog ff mee wacht ivm geldgebrek[/me] B| B|
 
Gaat met de aanmeldingen nog wel redelijk, maar er is altijd plaats voor nog meer aanmeldingen :Y *O* . Inschrijven mensen *O*

[me]Digger die zich nog wel moet inschrijven bij MSL, maar daar nog ff mee wacht ivm geldgebrek[/me]
B| B|


Ik w8t ooknog effe met inschrijven,denk dat ik dat eind juli doe ofzo.
Of eerder :P
 
Ik heb een goed plan. Als jij je nou inschrijft voor groep 3, dan ga ik wel in jouw plek als je op 't laatste moment besluit niet te gaan :+


Jij hebt heele slechte plannen, ik ga namelijk wel alleen w8t nog effe.
Geld komt niet meer zo snel binnen als voorheen.Dus mot effe geduld hebben.
Hopelijk schiet mijn exbaas op met de maand juli want die heb ik nog tegoed van hem.

Aangezien ik nie weet wat de 18000 beurt kost
 
Jij hebt heele slechte plannen, ik ga namelijk wel alleen w8t nog effe.
Geld komt niet meer zo snel binnen als voorheen.Dus mot effe geduld hebben.
Hopelijk schiet mijn exbaas op met de maand juli want die heb ik nog tegoed van hem.

Aangezien ik nie weet wat de 18000 beurt kost
Reken maar op 350 euro.
 
Ik gaat niet mee rijden de 22ste. Heb besloten wat anders er mee te gaan doen. Ben er wel die dag gewoon voor de mental support :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan