Honda CBR-topic deel XXIX

Status
Niet open voor verdere reacties.
morning
gv maandag en dinsdag vrij, zouden naar walibi world gaan, regen regen en beetje ziekig. ik weer aant werk, stralend mooi weer
GRRRRR

maar goed je doet er weinig aan :(

hier alles ok?
 
morning
gv maandag en dinsdag vrij, zouden naar walibi world gaan, regen regen en beetje ziekig. ik weer aant werk, stralend mooi weer
GRRRRR

maar goed je doet er weinig aan :(

hier alles ok?
:Y

he, jammer ja... zul je net zien ...
maar ach, 1 voordeel Walibi blijft nog wel een poosje ;)
 
Ola allen :)

De teller van de motorspaarpot is reeds voor 20% gevuld, ik kan dus al een paar wielen kopen ;) _O- (2e hands dan he) :+

*O*

maaruh, als die 20% nou 7000 euri is ;)
dan weet ik nog wel een hele mooie Fireblade, en daar krijg je niet alleen de wielen O-)
 
In een boom daar zit een poesje... Een heel schattig lief en mooi poesje...
In dezelfde boom zit een vogeltje... Ook een heel leuk vogeltje...
En ja raad het al... In dezelfde boom zit ook nog een rupsje :D

Dat rupsje denkt: Als ik nou dat mooie groene bladje op eet, ben ik lekker dik en rond :D

Dat vogeltje denkt: Als dat rupsje nou dat mooie groene blaadje op eet, en ik daarna dat lekkere rupsje... Ben ik lekker dik en rond :D

Dat poesje denkt: Als dat rupsje nou dat mooie groene blaadje op eet, en dat vogeltje dat rupsje... Eet ik lekker dat vogeltje op... En ben ik lekker dik er rond :D



Nou zoals verteld, geschiet het verhaal:
Dat rupsje begint lekker te kauwen op dat mooie groene blaadje en wordt lekker dik en rond... Op dat moment SCHIET dat vogeltje richting dat rupsje om hem op te gaan eten...
Maar wat gebeurt er: Dat poesje schrikt zo van die vliegensvlugge vogel dat ie achter over van de tak valt... PLONS in het het onderliggende kanaal...


En jongens, wat is nu het moraal van dit verhaal???????????????????????????????



































HOE GROTER DE LUST... HOE NATTER DE POES



:9
 
In een boom daar zit een poesje... Een heel schattig lief en mooi poesje...
In dezelfde boom zit een vogeltje... Ook een heel leuk vogeltje...
En ja raad het al... In dezelfde boom zit ook nog een rupsje :D

Dat rupsje denkt: Als ik nou dat mooie groene bladje op eet, ben ik lekker dik en rond :D

Dat vogeltje denkt: Als dat rupsje nou dat mooie groene blaadje op eet, en ik daarna dat lekkere rupsje... Ben ik lekker dik en rond :D

Dat poesje denkt: Als dat rupsje nou dat mooie groene blaadje op eet, en dat vogeltje dat rupsje... Eet ik lekker dat vogeltje op... En ben ik lekker dik er rond :D



Nou zoals verteld, geschiet het verhaal:
Dat rupsje begint lekker te kauwen op dat mooie groene blaadje en wordt lekker dik en rond... Op dat moment SCHIET dat vogeltje richting dat rupsje om hem op te gaan eten...
Maar wat gebeurt er: Dat poesje schrikt zo van die vliegensvlugge vogel dat ie achter over van de tak valt... PLONS in het het onderliggende kanaal...


En jongens, wat is nu het moraal van dit verhaal???????????????????????????????


HOE GROTER DE LUST... HOE NATTER DE POES



:9
_O- _O-
het is nog waar ook :X :+ _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan