Honda CBR1000F Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het vele lezern zal ik me ook hier maar eens melden :o (beter laat dan nooit)

Ik zal me eerst even voorstellen, ben sinds een jaar in het bezit van de oer 1000f (de sc21)
Dit is ook tevens mijn eerste motor dus erg veel ervaring heb ik nog niet. Afgelopen jaar zo'n 3000 km erbijgezet. In de omgeving van Nijmegen. Zal in het CBR-topic verder gaan met foto's


Een ritje met alleen 1000f lijkt me zeker de moeite waard.
April lijkt me inderdaad een mooie maand om een rit te organiseren.

Yéééháá *O* Weer eentje!

Welkom Hans, meteen het goede topic gevonden (je kon er ook niet omheen hè? }) ). Geweldige fiets heb je trouwens :Y Mooi dat we die straks in het eggie zien!

Uit Nijmegen zeg je? Hoe groot is je tuin? :+ (zie verklaring hieronder ;) )

:) , nieuw voorstel, degene bij wie we in de buurt gaan rijden regelt de bbq :9~ :9 *D

kosten splitten we gewoon..
 
Ik zie graag een datum tegemoet, heb er echt zin in!

Hey Kim, was ik jou helemaal vergeten met m'n spam-actie in het CBR topic |(

Maar leuk dat je erbij bent :Y ! Ik ga binnenkort maar eens een polletje in de Opening Post (OP) zetten zodat we een gezamenlijke datum kunnen prikken, anders moeten we dat hier allemaal bij gaan houden en het begint nu toch zo zachtjes aan toch storm te lopen *O*
 
Hey Miquel-jaimie en vrouw natuurlijk,

Pas als wij jullie zo gaan noemen moet je oppassen! ;)

Zonder gekheid, we kunnen natuurlijk de route uitkiezen/aanpassen zodat het iedereen past, nou ja de meesten dan. Bijvoorbeeld die Utrechtse Heuvelrug route of de Gelderse Vallei tocht zijn ongeveer 2 uur. Als je van huis af gerekend een 3 kwartier op de brommer zit kun je toch in de gauwigheid een eind komen (Zwolle-Arnhem bijvoorbeeld). Het moet ook allemaal niet in een uurtje of 4-5 afgerond zijn en dat iedereen doodop naar huis gaat. Naar mijn idee is het het mooiste dat we ergens bij een cafeetje/terras verzamelen, een voorstelrondje doen onder het genot van een bak koffie met appelgebak o.i.d. Vervolgens op ons gemak de route rijden met desnoods de nodige stops ingebouwd en aan het eind ergens gezellig een hapje doen, of zoals Chase_this al voorstelde een BBQ. Om dan aan het eind van de (mid)dag weer rustig richting huis te kachelen. Je bent dan misschien wel een uurtje of 6 van huis af, maar dat hoeft totaal niet vermoeiend te zijn op zo'n manier.

Just my 2ct *D



PS. Is dat motorrijden niets voor je vrouw, of vindt ze het wel prima achterop? Die ZX-10 staat haar goed namelijk! :)

Goedemorgen,

oh ok dat scheelt haha.


Ja zoiets vind ik ook wel een goed idee, gewoon zo'n route rijden, gemiddeld voor iedereen een uur van huis, proberen dan, lekker koffie leuten onderweg om om 16.00 afsluiten met een BBQ of ergens gewoon gezellig hapje eten, lijkt ons ontzettend leuk!

Het hoeft ook niet afgeraffelt te worden, wij hebben de hele zondag de tijd :)

Ok beter Jetjock heeft een wegwijsapparaat :)

wordt gezellig *O*
 
UPDATE! *O*



Ik heb zojuist in de eerste post een Poll toegevoegd om een datum te prikken. En omdat men al bijna niet meer kan wachten :9~ ;) een eerste poging om het in April te houden.

je mag kunt volgens mij maar één keer stemmen, maar geef hier even aan welke tweede datum (of meerdere) je eventueel ook nog kunt. Hopelijk komen we er zo uit (is voor mij ook de eerste keer op deze manier en dus altijd even afwachten hoe het uitpakt).




Om meteen maar even de aftrap te doen:

Mijn voorkeur heeft de 26e April. 5 of 19 April zou eventueel kunnen (maar daar zijn ze bij mijn sportvereniging niet zo blij mee :N ) en de Paasdagen verwacht ik toch wel erg druk en dat is lastig als je nog ergens rustig wat wil eten of drinken (ik kan in principe wel :Y )
 
Laatst bewerkt:
26-4 is NIET PRIMA zie ik net, stemde er eerst mee in sorry.
Dan is WK superbikes en daar gaan we heen...........

Andere data ok, mits voldaan aan onze kleine eisjes......hahahahaha
 
Laatst bewerkt:
26-4 is NIET PRIMA zie ik net, stemde er eerst mee in sorry.
Dan is WK superbikes en daar gaan we heen...........

Andere data ok, mits voldaan aan onze kleine eisjes......hahahahaha

To bad '( Ik kan de poll niet meer aanpassen maar heb wel even de opmerking geplaatst dat de 26e in principe vervalt!

Mocht de Poll desondanks een puinzooi worden, dan beginnen we gewoon opnieuw :P
 
gestemd op palmzondag...

de naam moet goed weer mee brengen _O-

@ Jetjock waar moet jij vandaan komen ??
met die garmin van jou ken je toch routes opslaan...

wil wel een dagje met je op pad in de omgeving veluwe om een route te maken ..
neem ik die papieren route mee rijden we daar een stukje van ..

zit een erg goed tentje om te verzamelen (wel meerdere)

mocht je kunnen en zin hebben .. hoor ik het wel ..

*O* *O*
 
stem ik op palmzondag.. besef ik nu alweer dat ik nieh ken ...
reptielenbeurs in houten waar ik zelf sta |(

12 en 19 en 26 allemaal goed ... al zal 26 niet gaan waarschijnlijk.. .

naja .. (nieuwe poll???? haha ) -O-
 
stem ik op palmzondag.. besef ik nu alweer dat ik nieh ken ...
reptielenbeurs in houten waar ik zelf sta |(

12 en 19 en 26 allemaal goed ... al zal 26 niet gaan waarschijnlijk.. .

naja .. (nieuwe poll???? haha ) -O-

Ik laat 'm vandaag nog staan, als er nou nog meer op de 5e en de 26e gaan stemmen laat ik die data er uit slopen }) (kan ik helaas zelf niet -O- )
 
ooh dan rijd ik wel met je mee verder omhoog...

je komt vast langs Oss... of in de buurt dan ..
even onthouden haha..
 
Ik heb zelf geen voorkeur..
Zal zeker proberen aanwezig te zijn, komend vanuit het zuiden......


Makkelijk die jongens zonder eigen mening *D ;) ;) ;)

Neeeuh, grapje! Geweldig dat je ook gaat proberen om erbij te zijn Blok!! :Y *O*
 
Ik ben zo easy hé.... ;)

Piston, idd even onthouden, mini meet en greet in de buurt van oss en dan verder rijden...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan