Honda CBR1000F Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeft niet zo nodig niks te kosten, als ze dan maar extra veel serveren. :9

Wie heeft er trouwens dat balle weer besteld :r
Wordt vandaag nie rijde nie, ;( Misschien morgen wat beter :W
 
Hoeft niet zo nodig niks te kosten, als ze dan maar extra veel serveren. :9

Wie heeft er trouwens dat balle weer besteld :r
Wordt vandaag nie rijde nie, ;( Misschien morgen wat beter :W

Je hebt bij dat soort Toko's nog wel eens een "onbeperkt-eten-actie" :9 We zullen eens zien of ze dat bij RibHouse ook kennen. Aanvalluh!

Weer heb ik besteld }) Vanmorgen all-wets ;) laten monteren. Zeg nog tegen die verkoper: zal eens ff testen of die Pilot Power een beetje grip heeft in de regen O-) Voorkwam meteen het bekende riedeltje dat je vooral de eerste kilometers rustig aan moet doen met nieuwe sloffen. Maar inderdaad: wat een bagger weer! Mijn hoop is ook op morgen gevestigd.
 
up..??/
moet niet nodig zijn


hebben toch nog wel wat te 0uweh0eren hier...

Ik denk dat het eerst wat dichterbij moet komen. Dan begint iedereen zenuwachtig te worden; "oh, moet de fiets nog poetsen" en "hoop niet dat ik voorop moet rijden" en "gatverdamme, moet ik eerst over Zwolle zo'n mafkees ophalen ;) :+ " en meer van dat soort dingen. Om na afloop te zeggen: "hadden we nooit aan moeten beginnen :N " en "hoe hebben ze me zo gek gekregen :? ", "eens maar nooit weer!".....
RibHouse Texas sluit z'n deuren voor de rest van het jaar en de Utrechtse Heuvelrug wordt verboden terrein voor gemotoriseerd verkeer.

Met andere woorden: Dat gaat nog leuk worden de 19e!! *O*

:+
 
HEB ER ZIN An ...

zeker met jou uitleg whahaha...

PRe M&G in Oss naja bijna Oss

11.00 uur aanwezig

McDonald's
Cereslaan 18
5384VT Heesch
(= praktisch Oss onder snelweg en whalla Oss)



Degene die wil aansluiten vanuit het zuiden, gaaft even een ja of nee in het topic ik vul dit lijstje dan wel aan
vanuit het zuiden:

Jetjock :Y
Wet-Piston :Y
Blok ??
Hans-cbr1000 :Y
alex-tour



graag nog even een reactie van Blok en Alex of jullie ook vanuit Oss mee naar boven rijden.. *D
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het eerst wat dichterbij moet komen. Dan begint iedereen zenuwachtig te worden; "gatverdamme, moet ik eerst over Zwolle zo'n mafkees ophalen en zijn blonde chickie.

Met andere woorden: Dat gaat nog leuk worden de 19e!! *O*

:+

Wordt jij daar nou ook altijd zooooooooo moe van...... :$
 
PRe M&G in Oss naja bijna Oss

11.00 uur aanwezig

McDonald's
Cereslaan 18
5384VT Heesch
(= praktisch Oss onder snelweg en whalla Oss)



Degene die wil aansluiten vanuit het zuiden, graag even een ja of nee in het topic ik vul dit lijstje dan wel aan
vanuit het zuiden:

Jetjock :Y
Wet-Piston :Y
Blok ??
Hans-cbr1000 :Y
alex-tour :Y



graag nog even een reactie van Blok
 
Laatst bewerkt:
Poetsen, moet dat? enne ik rij wel achter Miquel-jaimie aan, wordt geloof ik het beste uitzicht in de groep _O-

Je weet hopelijk dat ik hem op moet halen omdat ie anders bang is dat ie verdwaald ;) _O-
Ik zou z'n vrouw achterop nemen als ik jou was... *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan