Honda CBR1000F Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
euh 1 ?? jij slaapt zaterdag zeker niet he ....

hij bedoeld weer dat ie naar een ander gaat kijken ..

helemaal niet jaloers hoor O-)
 
Nog een daggie, net nog even nieuwe remblokkies der in laten zetten, vanavond doen we ff de bandjes oppompen (zijn nu nog te warm }) )en tanken.. *O*
 
En helaas is ie hier dan de eerste afmelding... -O-
Baal als een stekker maar helaas is het niet anders...
Hoop dat jullie een super dag hebben en verheug me op de foto's en filmpjes...

Heb een goede en veilige rit allemaal....

Roel.
 
Hoi Roel,

jammer dat je niet kunt man!!! Succes met de dingen die je morgen moet/gaat doen.

Rookie, je ontwijkt de vraag........maar das goed, kun je beter ff met mij aftanken hier in Zwolle :)

tis zo'n shell express :)
 
En helaas is ie hier dan de eerste afmelding... -O-
Baal als een stekker maar helaas is het niet anders...
Hoop dat jullie een super dag hebben en verheug me op de foto's en filmpjes...

Heb een goede en veilige rit allemaal....

Roel.

'( '( '( -O-

Hèh, dat vind ik nou jammer -O- Je zult er vast een goede reden voor hebben, daar twijfel ik niet aan en misschien is het een schrale troost, maar er broeit alweer het één ander voor een vervolg op deze... }) (en misschien ben jij na morgen wel de enige die blij is ;) :X :X )

In ieder geval tot een volgende keer!
 
'( '( '( -O-

Hèh, dat vind ik nou jammer -O- Je zult er vast een goede reden voor hebben, daar twijfel ik niet aan en misschien is het een schrale troost, maar er broeit alweer het één ander voor een vervolg op deze... }) (en misschien ben jij na morgen wel de enige die blij is ;) :X :X )

In ieder geval tot een volgende keer!

Dat komt heus wel goed Rookeloos, maar hebbie nou een nieuwe fiets.... en wat is het dan. Ben je bang dat je niet mee mag }) misschien is het wel een BMW }) _O-
 
Iedereen die mee gaat, check even het eerder door jullie opgegeven mail adres... Largo, heb je hotmail uit je account gevist.
 
En helaas is ie hier dan de eerste afmelding... -O-
Baal als een stekker maar helaas is het niet anders...
Hoop dat jullie een super dag hebben en verheug me op de foto's en filmpjes...

Heb een goede en veilige rit allemaal....

Roel.

Jammer Roel, maar der komt wel weer is een nieuwe rit , misschien zien we je op MFMM..
 
zoals het er nu naar uitziet kom ik alleen. Mn meiske heeft last van haar rug... en durft die lange zit niet aan.....


Rij jij de hele rit mee Largo? dan kan mijn vrouw als ze last heeft van dr rug misschien bij jou instappen??
 
zoals het er nu naar uitziet kom ik alleen. Mn meiske heeft last van haar rug... en durft die lange zit niet aan.....


Rij jij de hele rit mee Largo? dan kan mijn vrouw als ze last heeft van dr rug misschien bij jou instappen??
Ik ben er vafaf het begin tot het eind bij, meerijden is geen enkel probleem, kan ze mooie actiefoto's van jullie maken..... ;)
 
Anieke wil misschien ook een stukje bij Largo in de auto whahaha :)

hij straks alle chicks in de auto en wij koud op de motor ;)

Wacht maar tot ze me gezien hebben, dan wil er niemand meer meerijden, hehehehe }) }) }) }) }) }) }) })
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan