Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben momenteel in Taiwan, maar geloof het of niet, hier kost hij bijna 8000,- euries omgerekend, dus het kan altijd nog gekker!Auto’s en motoren worden meestal geprijsd op basis van concurrentie en waar ze mee weg kunnen komen
Denk niet dat ze in Thailand veel verkoop zouden hebben met Nederlandse prijzen
Blijkbaar is men in Nederland wel bereid om die te betalen
Als je kijkt naar het verschil in Nederland en Duitsland , in Duitsland zijn motoren 20% goedkoper en daar klagen ze net zo hard over prijzen
Zoals bij d Honda Cub:Ik zag net een Dax staan, maar ik miste een koppelingshendel.
Hoe werkt het schakelen dan?
Want het is geen automaat.
Okay een automatische centrifugale koppeling.Zoals bij d Honda Cub:
Overzicht
Lees de bovenstaande reacties.Okay een automatische centrifugale koppeling.
En kan je dan makkelijk naar bijvoorbeeld de neutraal?
Net zo makkelijk als bij een gewone versnellingsbak op een motor. Alleen even je koppeling in knijpen is er niet bij.Okay een automatische centrifugale koppeling.
En kan je dan makkelijk naar bijvoorbeeld de neutraal?
Kijk eens naar deze , heeft een vracht gekost en de winst is ook weer niet zo erg grootHeb al wat onderzoek gedaan om hem wat te "kietelen" maarrrrr....
Das een sneeuwbal effect van spulletjes, als je er een andere cilinder op zou zetten dan zit je eigenlijk meteen vast aan meer in en uitadem lucht.
En 'n powercomander of iets in die geest is dan ook bijna onvermijdelijk.....
kweenie of dat nou allemaal wel de bedoeling is voor die paar extra pk'tjes die het gaat opleveren.
Ik hoor je en voel dezelfde pijn de bult op, maar 't blijft 'n brommertje, en zal nooit PK beest worden, lekker door pruttelen, blijftie mooi heel ook
Voor rondje strepen trekken zijn er andere "Toy's"
Zit wel te denken om de vering aan te laten pakken, dat kan echt wel wat beter, en denk dat dat maakt dat hij nog fijner gaat snorren
Product | Öhlins
Product | Öhlins
Achter veren zijn ook in zwart verkrijgbaar
"Kenner weet de prijzen wel". Oftewel ik schat de waarde heel hoog in.Kijk eens naar deze , heeft een vracht gekost en de winst is ook weer niet zo erg groot
≥ Honda monkey 125 — Motoren | Honda — Marktplaats
Ja maar ze vragen voor een 4 jaar oude originele 4500€ ( denk dat dat meer dan de nieuwprijs was )"Kenner weet de prijzen wel". Oftewel ik schat de waarde hel hoog in.
Prijzen zijn belachelijk hoog, ook voor brommers.Ja maar ze vragen voor een 4 jaar oude originele 4500€ ( denk dat dat meer dan de nieuwprijs was )
Lijkt me dat als je toch van plan bent om hem wat aan te passen deze geen verkeerde koop is
Ik heb eens rondgekeken, dik 1000 euro voor een set achterveren. En dan ontkom je niet voor voorveren. maar ik denk wel dat dit een echte upgrade zou zijn. Passen Monkey veren ook? Want dan heeft Wilbers een prima alternatief voor een 800 euro (voor en achter)Nou, de winst is dan ca 30 km/h op top, dat is best substantieel. Maar het klopt wel dat we voor het echte werk ander speelgoed hebben.
Die öhlins veren zijn wel porno hoor. Enig idee wat die kosten?
Maar die monkey op marktplaats heeft voorin cartridges en dat is ander geldIk heb eens rondgekeken, dik 1000 euro voor een set achterveren. En dan ontkom je niet voor voorveren. maar ik denk wel dat dit een echte upgrade zou zijn. Passen Monkey veren ook? Want dan heeft Wilbers een prima alternatief voor een 800 euro (voor en achter)
Zoeken naar lijnen en rempunten is idd heel anders. dat merk ik zelf ook ben er inmiddels wel aardig weg mee. Vooralsnog staat tripje Schotland op de planning met wat meer 125cc'ers. Ff kijken of dat wegens omstandigheden voor mij nog door kan gaan of dat ik helaas af moet zeggen, helaas daardoor ook niet heel veel kunnen rijden.. Maar verwacht dan hetzelfde als wat jij benoemd qua 'iets tekort komen'In de vakantie heb ik een zondagochtend eifel gedaan met de Dax, En dat was supertof, maar af en toe ook best spannend. Zoeken naar rempunten en de juiste lijnen, ik kan jullie verzekeren dat deze niet hetzelfde zijn als met de MV Maar je merkt dat het beestje wel tekort komt. niet persé op topsnelheid, want je rijdt toch binnendoor. maar de berg op is echt bikkelen, daar zou een 145 cc upgrade wel wat adem brengen.
Zijn er al mensen die dit gedaan hebben? of onderzoek naar hebben gedaan?
Hyperpro heeft ook een setje, dat was rond de 1200 uit mn hoofd (veren voor en complete set achter)Nou, de winst is dan ca 30 km/h op top, dat is best substantieel. Maar het klopt wel dat we voor het echte werk ander speelgoed hebben.
Die öhlins veren zijn wel porno hoor. Enig idee wat die kosten?