honda fmx 650 rijders!?

Beste allemaal...
Heb lang getwijfeld maar ga mijn FMX verkopen... voordat ie op marktplaats gaat plaats ik hem hier aangezien we hier allemaal liefhebbers zijn....

Foto-HTQIKBPH-D.jpg


(foto is nog met oude achterband)

Bouwjaar 2005

kmst ongeveer 8000

  • Conti SM achterband (300 km mee gereden)
  • LeoVince dempers
  • ABP voorbocht (dikker en korter)
  • K&N luchtfilter
  • DynoJet stage 2 kit
  • emissieprut verwijderd
  • zwart voorspatbord ipv grijs (grijze aanwezig)
  • andere Honda spiegels
  • voorspatbordje op de voorband verwijderd
  • voorvork beschermers van MS-Parts
  • achterspatbord aangepast
kortom, alle goede opties!

vraagprijs 3750,-

reacties graag per PB of mailen naar j.korbeld@ziggo.nl
 
Laatst bewerkt:
Leeft iedereen nog? Ben hartstikke blij met de FMX en rij wekelijks nog. Het is natuurlijk ook niet echt winter.

Valt me wel op dat onderdelen lastig tweedehands te krijgen zijn. Hoe fixen jullie dat?
 
Heb al best veel shit gehaald (andere koplamp, ander voorspatbord, handkappen, handvaten en uitlaten) en zoek alleen nog voorspatbord-beschermers zodat dat spatbord boven het voorwiel eraf kan. Oh ja, en misschien een kentekenplaathouder dan kan die taartschep eraf. Maar heb bijna alles nieuw moeten halen en wilde dat liever 2e hands.
 
die zal je wel gewoon oem moeten bestellen. denk ik.. Of boonstra eens bellen of ze wat hebben liggen..
 
Hmmm, Boonstra, Folkers Motoren in Westerbork en Mulders Motoren in Veendam gebeld. geen van de 3 heeft voorvork protectoren liggen. Iemand een tip waar ik dat online kan bestellen? Of heeft iemand ze nog liggen? Ik wil dus graag dat standaard-voorspatbordje boven op het voorwiel eraf.

Zodra m'n Arrows binnen zijn en erop zitten (en alle andere dingen ook zijn gemonteerd) dan post ik een foto!
 
Rustig in het FMX topic. Je ziet ze ook haast niet, maar dat vond ik altijd wel leuk er aan.
Mis m nog wel eens. Die dikke klappen vooral (Zeker met de killers uit de dempers). Sommigen zeggen dat ie niet snel is, maar dat hangt best van de bestuurder af. Op een dijkenrit met veel bochten kon een vriendin op haar R1 me niet bijhouden. Terwijl ze altijd op liep te scheppen over dat ze op het circuit rijdt en zo. Heb jij hem nog RVQ?
 
Ben echt vet blij met de FMX en rij hem vaker dan de 1000rr... Lekkere zithouding, wendbaar in de stad, vriendin zit makkelijker achterop en ik hoef niet zo op flitsers te letten. Hoef alleen maar op te letten dat het voorwiel niet te hoog komt en oom agent dat ziet in de stad hier. De Arrows zorgen voor een lekker geluidje! Enige nadeel vind ik de kleine tank-inhoud en de (tweedehands) onderdelen die lastig te vinden zijn.
 
Rustig in het FMX topic. Je ziet ze ook haast niet, maar dat vond ik altijd wel leuk er aan.
Mis m nog wel eens. Die dikke klappen vooral (Zeker met de killers uit de dempers). Sommigen zeggen dat ie niet snel is, maar dat hangt best van de bestuurder af. Op een dijkenrit met veel bochten kon een vriendin op haar R1 me niet bijhouden. Terwijl ze altijd op liep te scheppen over dat ze op het circuit rijdt en zo. Heb jij hem nog RVQ?

Jazeker is nog van mij, zondag nog op gereden. Overweeg wel om drz 400 sm te kopen. Fmx staat er tegenwoordig zo bij:
mcxjkl.jpg
 
Vandaag gespot vanaf trefcenter venlo richting a67 plus min 1400 ging nog aan de kant bij t stoplicht..
O ja ging om een rode met remus, laser oid..

Greetszz
 
Beste FMX-ers ,

Ik ben Curt en ben de laatste tijd erg geïnteresseerd aan het kijken om een SM te gaan rijden. Aangezien ik Honda-fan ben zou het dan een FMX worden. Maar omdat ik reeds meer dan 20 jaar enkel 4 cilinders gereden heb , nu 2 cilinder (VTR) , ben ik niet zo op de hoogte i.v.m. 1 cilinders. Ik zie in verschillende advertenties (Honda , KTM , Suzuki ) wel eens staan dat de moto pas gereviseerd is. Nu mijn vraag aan jullie : waar op letten bij aanschaf van een FMX en wanneer (+/- km-stand) kan ik een revisie verwachten(kostprijs?)? De FMX (-en ) die ik op het oog heb , hebben tussen de 13 en 20d km.

Alvast bedankt :)
 
Ja, maar een leeggewicht van 175kilo is gewoon onredelijk zwaar voor een "supermoto" _O- :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan