Honda Hornet Forum Part 16, Superwesp die wacht op de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog even spammen. Als ex-Hornet rijder :P heb ik nog een aantal dingen over, misschien dat iemand nog wat nodig heeft? Wat ik nog heb liggen:

- 1x nieuwe OEM luchtfilter
- Remblokken voor (verkocht)
- 1x gebruikte uitlaat (zonder klem) ongeveer 10.000km oud
- 1x nieuwe OEM uitlaat

Alles is voor een 2007+ Hornet. Heb je interesse? Stuur dan maar even een PB.
 
Laatst bewerkt:
Toch nog even spammen. Als ex-Hornet rijder :P heb ik nog een aantal dingen over, misschien dat iemand nog wat nodig heeft? Wat ik nog heb liggen:

- 1x nieuwe OEM luchtfilter
- 1x complete set nieuwe OEM remblokken voor
- 1x gebruikte uitlaat (zonder klem) ongeveer 10.000km oud
- 1x nieuwe OEM uitlaat

Alles is voor een 2007+ Hornet. Heb je interesse? Stuur dan maar even een PB.
Je kan ze ook in verkooptopic plaatsen, meer mensen, meer kansen, dacht ik zo!

Uiteraard is het goed dat je hier iets laat weten, je weet het maar nooit he.

Succes!
 
Waarom krijg ik in de Hornet topic een Yamaha reclame in beeld?

willen ze ons allemaal op een XJ6 zetten?

:P

Je krijgt alleen reclame als je geen motorforum lid bent :~)) Als je lid bent, kunt je zelf bepalen of je de reclame aan of uit zet.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond de motor weer kunnen ophalen. Carbs zijn gesynchroniseerd en dat verschil hoor je wel, hij loopt nu veel rustiger stationair. Verder remvloeistof vervangen. Volgens de dealer was de kettingset ook versleten en de voorband aan vervanging toen. Heb even gekeken maar met de band red ik het dit seizoen zeker nog wel! Kettingset is ook iets voor de winter.

Iemand hier ervaring mee? Wat moet er dan allemaal los?
 
Ik zelf zet als het kan altijd een ketting op uit een stuk (hoeft niet, maar dan moet je een kettingpons hebben). Als je achterwiel er uit is, dan kun je het achtertandwiel eruit halen en de dempingrubbers controleren, omdat het achter wiel er toch al uit is, is de achterbrug verwijderen ook nog maar een fluitje van een cent. Kun je mooi eens alles mooi schoonmaken, en het sleeprubber kontroleren. Het sleeprubber hoeft meestal niet vervangen te worden mits de ketting altijd op tijd is gesteld. Je heb wel een moment sleutel nodig, als je alles goed wilt doen. Alle aandraaimomenten zijn in het wphb te vinden.

Wat je wel moet doen is de moeren van het achtertandwiel en het voortandwiel losmaken, voordat je alles uit elkaar hebt gehaald, want dan kun je mooi de achterem indrukken, om het zaakje te blokkeren.

Al met al ongeveer 1 uurtje werk.
 
Laatst bewerkt:
Heb gisteren een gebruikte G&G demper gekocht voor mijn Hornet 2001. Nu heeft deze demper geen beschermkap op de linkpijp zitten en ik vraag me dus hetzelfde af als Deathbane: Heeft de bestuurder of passagier er geen last van als deze beschermkap er niet op zit en zijn er meerdere die zonder beschermkap rijden?
Ook benieuwd of er meerdere Hornets met een G&G rond rijden op dit forum? Ken dit merk niet, maar vind het een mooi zwart RVS model op een zwarte Hornet en zie ook dat een nieuwe behoorlijk aan de prijs zijn.
 
Als ik hier weer een beetje zit te lezen dan mis ik m'n brommer echt wel :')
die heerlijke ritjes :]
Groetjes vanuit een plensend Veenendaal :W
 
FFE niets te doen.......

1312365498122.jpg
 
Goedemorgen, mijn laatste vakantie dag, dus nog even lekker doorwaaien vandaag, maar hopen dat we het een beetje droog houden.
 
Toen zij zei dat het bij jullie mooi weer was ben ik richting eindhoven gereden, bij valkenswaard begon het flink te hozen, en daarom maar even naar de Haas gereden in Valkenswaard. kopje koffie friet, en fricandel, was wel wat vroeg, maar ging er toch wel in.
Van daaruit ben ik naar Asten gereden voor de heilige toergrond te bekijken, moet zeggen is best een mooi plaatsje.

Denk dat mensen die daar bekend zijn deze foto's wel erkennen.

GroteFoto-SPLIBYSA.jpg

GroteFoto-4VXL4BDI.jpg
 
Laatst bewerkt:
had dat gezegd had je op de koffie kunnen komen..............jij bent in het centrum van asten geweest denk ik ?//daar kom ik niet zo vaak.
heeft idd vanmorgen heel effkes gehoost,ik ben ipv op de motor met de fiets naar helmond centrum gegaan en naar werkplein..........en weer droog terug nu.

morgenvroeg heb ik een afspraak bij rotech

http://rotechsupport.nl/index.html

kijken wat ze kunnen om mijn motor wat te verlagen en hoe duur.................
 
had dat gezegd had je op de koffie kunnen komen..............jij bent in het centrum van asten geweest denk ik ?//daar kom ik niet zo vaak.
heeft idd vanmorgen heel effkes gehoost,ik ben ipv op de motor met de fiets naar helmond centrum gegaan en naar werkplein..........en weer droog terug nu.

morgenvroeg heb ik een afspraak bij rotech

http://rotechsupport.nl/index.html

kijken wat ze kunnen om mijn motor wat te verlagen en hoe duur.................




Gister de motor van mij meisie opgehaald 5 cm verlaagd en voorvork doorgestoken en was 282,- kwijt een hoop geld maar voor haar een must ze is laats om gevallen.

Zal vast goedkoper kennen maar vond dit al mans zat!

En nu vakantie *O* hopen op mooi weer Met veel km! :]
 
En natuurlijk dit nog even onder de aandacht brengen.

Hornet Meeting 2012 georganiseerd door Black Champion



Horneteers verzameld u, meet zuiden van het land (Asten) op 1 Juli

Wie gaan er mee:
1. black champion
2. mrtn 88
3. jorissu
4. vivalaroy
5. arne1985
6. woldhek (yes we can)
7. scheurneusje
8. drivingugrazy ?? met aanhang
9. moessie
10. pieter91
11. henk1959
12. knorro
13. augusto en passagiere

Ik kom langs zonder motor. ;)
 
full


Zo de wesp voorzien van nieuwe bar end spiegeltjes en een set velg striping, uiteraard zorgt de nieuwe bok voor wat slaap rust s`avonds.
 
Ziet er goed uit, Goran. Mooie hornet zo.

Heb ik vandaag eindelijk weer tijd om een stukje te rijden, zit het weer niet mee... |(

Dan maar poetsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan