Honda Hornet Forum Part 16, Superwesp die wacht op de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou niet ver gekomen vandaag, omprecies te zeggen nog niet eens uit de garage, wilde starten en hoorde alleen maar trtrtrtr, k.t accu leeg, de tomtom heeft me binnen een week de accu leeggetrokken, terwijl hij in stanby modus stond. Ik had niet gedacht dat dat ding zoveel stroom gebruik. Hang nu aan de druppelladen hoop dat ie over een 1e half uurttje weer start pfffff grgrgrgrgr.
 
Lol, ik had laatst ook iets leuks. Ik heb de actieve lader van garmin aangesloten op de accu en kabels netjes weg gewerkt.
Daarna alles weer terug gebouwd alleen de brandstofslang niet aangesloten.
Toen ik wilde gaan starte ie mooi. Maar kon nauwelijks toeren maken.
En toen schoot het me te binnen. brandstofslang :(
 
Lol, ik had laatst ook iets leuks. Ik heb de actieve lader van garmin aangesloten op de accu en kabels netjes weg gewerkt.
Daarna alles weer terug gebouwd alleen de brandstofslang niet aangesloten.
Toen ik wilde gaan starte ie mooi. Maar kon nauwelijks toeren maken.
En toen schoot het me te binnen. brandstofslang :(

De volgende x vergeet je zoiets niet meer :~)), ik ook niet met de tt
 
Vrijdag naar badman geweest, was een lange zit de want de film duurde bijna 3 uur. Maar was wel leuk.
 
zo, ook weer terug van vakantie, 2 weken in oostenrijk rond gezworven! was lekker! alleen de motor wel heel erg gemist!

gisterenmorgen om 6u aangereden naar huis 10u en 900km later was ik thuis!

toen gelijk nog maar even 100km met de motor gemaakt!

lang geleden dat ik 1000km op 1 dag gereden heb!!
 
Misschien dat iemand me kan helpen, ik zoek: een nieuwe radiatorslang (rechts, waar die spiraal omheen zit) voor mijn hornet uit 2000. Ik kom eigenlijk alleen hele dure sets tegen en heb maar 1 slang nodig. heeft iemand een goed en goedkoop adres voor me waar ik deze wel zou moeten kunnen aanschaffen? thanx alvast!
 
Hallo Hornetrijders! Ik hoop mij binnenkort aan te kunnen melden met een mooie Hornet, echter ben ik er nog niet helemaal uit welke het moet worden. Bij mij staat en valt heel veel namelijk met het zadel. Ik zal het jullie uitleggen:
Ik heb onlangs gereden in de Eifel op een Hornet. Heel leuk, maar binnen een half uur had ik vreselijke 'zadelpijn'. Het betrefde een Hornet uit 2007/2006 model.
Nu heb ik gisteren gereden op een Hornet uit 2008 en had dus nergens last van. Ik vermoed dat het zadel versmald is, maar weet het niet zeker. De motor reed heerlijk, prijs is mooi, maar ik twijfel of ik hem moet kopen.

Nu mijn vraag aan jullie. Heeft iemand van jullie ook ervaring met het brede zadel syndroom en heeft daarom het zadel versmald?
 
Misschien dat iemand me kan helpen, ik zoek: een nieuwe radiatorslang (rechts, waar die spiraal omheen zit) voor mijn hornet uit 2000. Ik kom eigenlijk alleen hele dure sets tegen en heb maar 1 slang nodig. heeft iemand een goed en goedkoop adres voor me waar ik deze wel zou moeten kunnen aanschaffen? thanx alvast!

Origineel
 
zo, ook weer terug van vakantie, 2 weken in oostenrijk rond gezworven! was lekker! alleen de motor wel heel erg gemist!

gisterenmorgen om 6u aangereden naar huis 10u en 900km later was ik thuis!

toen gelijk nog maar even 100km met de motor gemaakt!

lang geleden dat ik 1000km op 1 dag gereden heb!!

We hadden je al bijna als vermist opgegeven :~))
 
zo, ook weer terug van vakantie, 2 weken in oostenrijk rond gezworven! was lekker! alleen de motor wel heel erg gemist!

gisterenmorgen om 6u aangereden naar huis 10u en 900km later was ik thuis!

toen gelijk nog maar even 100km met de motor gemaakt!

lang geleden dat ik 1000km op 1 dag gereden heb!!

Zit je dan niet bijna continu op de snelweg?
 
Doh... Met de auto terug van vakantie. Check...

Ik dacht 900km :]

Heb zelf al eens 880 km vanuit oosterijk in een dag teruggereden, met de motor, dan moet je nog aardig aanpoten, vooral al het zoals toendertijd 35 graden was, dan ben je helemaal gaar.
 
was inderdaad met de sleurhut!
wilde niet perse in 1 dag naar huis maar het ging lekker en konden constant rijden. ik heb geloof ik maar 3x de cruise eraf hoeven te halen!

en 2x moeten tanken natuurllijk, want de v6 had een beetje dorst!
 
hallotjes wij zijn ook weer teruggggggggg ja afegelopen donderdagavond al,maar had nog genoeg te doen,en de moeiheid kwam er ook nog uit...............we hebben toch 3650 km gereden in 14 dagen,waarvan 2 rustdagen,dus 3650 km in 12 rijdagen....en veel passen gereden,binnenkort zet ik wel wat fotos op.............

alle nieuwkomers.......welkom
 
korte impressie...........

vakantie2012088.jpg

vakantie2012114.jpg

vakantie2012118.jpg



vakantie2012116.jpg



2012-07-20141319.jpg


2012-07-22124410.jpg



2012-07-22131729.jpg


alvast een korte impresie,hebben zoveel foto's en films met de gopro gemaakt...komt ter zijner tijd.........
 
Laatst bewerkt:
En de trouwe paarden hebben het zo te zien goed gedaan, met een paar litertjes benzine, en een schouderklopje zo nu en dan neem ik aan.
 
Goedemorgen,
Mooie plaatjes, kun je zelf ook nog een teruggenieten. yihaaaaaaaaaaaa :~)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan