Honda Hornet Forum Part 16, Superwesp die wacht op de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Horneteers!
Ik heb me helemaal suf gezocht op internet naar een engelse/nederlandse werkplaatshandboek of service manual voor de hornet uit 2007.

Iemand een tip waar ik die misschien kan vinden of desnoods kan kopen?

CHEERS
 
Over 5 minuten heb je als het goed is een berichtje (A), Italiaans exemplaar.

Als iemand eentje weet in het Engels, van het nieuwe model 2007+ zeg maar...
 
Hallo allemaal. Nou het is officieel hoor! Ik ben de eigenaresse van een mooie Hornet uit 2008. Ik zal morgen een foto posten, want om de één of andere reden lukt dat (mij) niet met de Ipad. Wel heb ik gelijk een tweetal vraagjes. Mij Hornet lijkt te hoog in de toeren te draaien stationair. We zijn op zoek gegaan naar een stelschoef, maar nog niets gevonden. Nu heb ik wel een instructieboekje, maar helaas is dat in het Italiaans. Weet iemand hoe je dit moet aanpassen?

Dan nog een vraagje. Ik wil er een andere uitlaat op. Er zit nu een miv dubble gun op (van die korte pijpjes) nu zoek ik een uitlaat met ekeur en ik kom er niet achte welke ik dan moet kiezen. Laser en bos vind ik iig erg mooie uitlaten
 
Beste Dames en heren,

Ik ben vanaf vandaag een trotse eigenaar van een zwarte mooi Hornet 900 uit 2004. Ik wil er alleen andere uitlaten op; dubbele Mivv x-cone, heeft iemand die toevallig nog in de aanbieding? Flensje, ik zie dat je wel een uitlaat in de aanbieding hebt maar volgens mij is dat niet de mivv die ik bedoel. Als iemand nog een andere uitlaat voor de hornet 900 ben ik daar ook wel in geïnteresseerd. Ik hoor graag van jullie!

Wolf
 
Hallo allemaal. Nou het is officieel hoor! Ik ben de eigenaresse van een mooie Hornet uit 2008. Ik zal morgen een foto posten, want om de één of andere reden lukt dat (mij) niet met de Ipad. Wel heb ik gelijk een tweetal vraagjes. Mij Hornet lijkt te hoog in de toeren te draaien stationair. We zijn op zoek gegaan naar een stelschoef, maar nog niets gevonden. Nu heb ik wel een instructieboekje, maar helaas is dat in het Italiaans. Weet iemand hoe je dit moet aanpassen?

Dan nog een vraagje. Ik wil er een andere uitlaat op. Er zit nu een miv dubble gun op (van die korte pijpjes) nu zoek ik een uitlaat met ekeur en ik kom er niet achte welke ik dan moet kiezen. Laser en bos vind ik iig erg mooie uitlaten


full

full


Dit is een mooie uitlaat ;).....
Heb ik bij Kalsbeek motoren besteld,,,en een zeer goede prijs....... :+
(heb wel nog een origineel uitlaat voor je) ;)
 
Laatst bewerkt:
Over 5 minuten heb je als het goed is een berichtje (A), Italiaans exemplaar.

Als iemand eentje weet in het Engels, van het nieuwe model 2007+ zeg maar...
Thanks de italiaanse versie had ik inderdaad gevonden.. Alleen dit is niet echt gemakkelijk met al die technische termen :D

Waarom is er na zoveel jaar nog geen online document van zo'n geliefde motor.. :(
 
Horneteers!
Ik heb me helemaal suf gezocht op internet naar een engelse/nederlandse werkplaatshandboek of service manual voor de hornet uit 2007.

Iemand een tip waar ik die misschien kan vinden of desnoods kan kopen?

CHEERS

Als jij hem hebt gevonden, kun je hem mij dan ook toe doen? Heb ook de hele avond gezocht. Ik heb alleen de Italiaanse versie
 
Hallo allemaal,

Ik had hierboven al een post geplaatst over die mivv x-cone maar wat vinden jullie nou de beste of mooiste uitlaat voor een hornet 900? Ik wil wel die dubbele uitlaat houden.

Ik hoor graag jullie reacties,

Bedankt.
 
flensje,
als ik mij niet vergis draagt de mivv double gun een e-keur als je hem gebruikt met bijgeleverde db-killers?
Of wil je hem vervangen om een andere rede?
 
flensje,
als ik mij niet vergis draagt de mivv double gun een e-keur als je hem gebruikt met bijgeleverde db-killers?
Of wil je hem vervangen om een andere rede?

Nou.. het is een e-keur waar je niet zoveel mee kan, want het probleem ligt hem dat de ekeur niet op de uitlaat zelf vermeld staat... Niet slim gedaan dus door de uitlaatleverancier. In Duitsland en Italië krijg je hier dus gewoon nog een bekeuring voor.
 
Hallo allemaal,

Ik had hierboven al een post geplaatst over die mivv x-cone maar wat vinden jullie nou de beste of mooiste uitlaat voor een hornet 900? Ik wil wel die dubbele uitlaat houden.

Ik hoor graag jullie reacties,

Bedankt.

De mooiste is een kwestie van smaak ;)
De beste zijn zonder enige twijfel Akrapovic, maar ik zou ook zeker naar BOS of Leo Vince kijken.
 
Nog even een tweetal foto's van mijn motor die we op de dag van de proefrit hebben genomen en van de dealersite hebben afgehaald.

Even om een indruk te geven wat voor uitlaat ik erop heb liggen op dit moment
48769044105607891771737.jpg


En de foto vlak voor de proefrit
img3240fw.jpg
 
Flensje welke wil je dat ik op het OP plaats, die waar je op de motor zit?
 
Laatst bewerkt:
Voor de statistieken, op het moment 50 600cc Hornets en 16 900cc Hornets op het OP.
 
Nou.. het is een e-keur waar je niet zoveel mee kan, want het probleem ligt hem dat de ekeur niet op de uitlaat zelf vermeld staat... Niet slim gedaan dus door de uitlaatleverancier. In Duitsland en Italië krijg je hier dus gewoon nog een bekeuring voor.
hmm... raar...
op mijn mivv (X-Cone) staat het er nogtans in met de laser.
zeker dat het niet gewoon over het hoofd wordt gezien?
en heb je er papieren van?
(bij mij zat er een attestje bij)
 
hmm... raar...
op mijn mivv (X-Cone) staat het er nogtans in met de laser.
zeker dat het niet gewoon over het hoofd wordt gezien?
en heb je er papieren van?
(bij mij zat er een attestje bij)

Ik zal zo nog eens kijken. Ik ga zo toch nog even een rondje doen.. Nee, geen papieren erbij gekregen. Italiaanse import he
 
Ik herinner me trouwens van het lessen, dat m'n instructeur altijd na het lessen de benzinekraan dicht draaide bij het wegzetten van de motor.

Doen jullie dit ook en waar kan ik deze vinden bij de hornet uit 2007? ( heb al een beetje gekeken, maar kon zo 1,2,3 niet een hendeltje vinden..)

Thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan