Frasier
MF veteraan
- 30 aug 2005
- 2.426
- 4
Dat had ik ook al door.... Zeker mooi zwarte motor!
Wat zijn wij eigenlijk erg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat had ik ook al door.... Zeker mooi zwarte motor!
en een grome koplamp? of een chrome? haha
Ik ben alweer terug, en was inderdaad gaan kijken voor een zwarte cb1300x4 , zoals mijn 2 voorgaande motors een xjr1300 en een fjr1300. Dus vanochtend om 6 was ik al onderweg richting Hogeveen, maar helaas was de uitlaat beschadigd, en een kale voorband, maar hij gaf ook veel te weinig voor die van mij terug, namelijk maar 1750, dat verhoogde hij nog wel een x naar 2000. Maar daar doe ik hem in elk geval niet voor weg. Dus 560 km voor niks gereden vandaag. Deze was het.
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-honda/582411662-honda-x4-cb-1300-bj-1999.html
Hallo Henk,
Ik woon vlak bij Hoogeveen en ben ook wel eens bij dit bedrijf geweest. Ik heb daar ooit geprobeerd mijn Fireblade + de toenmalige VFR400 van mijn vrouw te ruilen voor een Hornet 2007. IK moest toen al fors bij betalen. Ik heb later bij Ten Kate alleen mijn Blade ingeruild voor een nieuwe Hornet en moet een vergelijkbaar bedrag bijbetalen! Ondertussen ook nog voor duizend euro de VFR 400 verkocht.
Daarnaast was die Hornet toen ook nog niet echt superstrak.....
Kort samengevat, ervaringen van mij met dat bedrijf zijn niet echt geweldig. Google ook maar eens een keer op de naam.
Geeft niks Henk1959 je hebt die snelle mooie rooie toch nog
Goedemiddag,
Ben weer terug in Nederland na twee weekjes Italie. Wat is het hier dan weer koud zeg...
Heb het motorrijden wel gemist en heb veel mooie motoren gezien daar. Viel mij op dat het voornamelijk nakeds zijn... Vooral monsters en brutales maar dat lijkt me logisch.
En de meeste berijders gewoon in korte broek en t-shirt alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Vanmiddag 2 stikkers op de achterbrug geplakt, en de motor weer eens gestart.
Nu had ik hem eens in zijn vrij gezet en hem (na dat hij warm was) van 1000RPM vol gas laten doortrekken tot 10000RPM, Nu zie ik bij ±6000 dat ie inhoud en eenmaal voorbij de ±6500 gaat ie weer vlot naar de 10000RPM. Is dit normaal voor een Hornet uit 2001 (PC34)?
Of is de motor niet goed afgesteld?
Nu weet ik dat de motor uit de fabriek al niet optimaal wordt afgesteld ivm emissie regels maar heb geen idee of dit dan het gevolg is.
Iemand een antwoord?
Goedenavond even weer een weekje gemist en meteen een nieuw topic met al 4 pagina's Van het weekend het spruitstuk even snel snel ingespoten met dat spul om het weer glanzend te krijgen. Eerste resultaten zijn positief. Dit weekend zal ik het eens fatsoenlijk behandelen en dan post ik wat voor en na foto's.
Nog een dikke 1,5 week en dan een motorweekend naar Luxemburg, yeah! Nu al zin in.
Goedenavond even weer een weekje gemist en meteen een nieuw topic met al 4 pagina's Van het weekend het spruitstuk even snel snel ingespoten met dat spul om het weer glanzend te krijgen. Eerste resultaten zijn positief. Dit weekend zal ik het eens fatsoenlijk behandelen en dan post ik wat voor en na foto's.
Nog een dikke 1,5 week en dan een motorweekend naar Luxemburg, yeah! Nu al zin in.
Erg mooi Luxemburg, goede wegen ook doorgaans!
Een date gemaakt met Hyperpro zaterdag, ben benieuwd!
Erg mooi Luxemburg, goede wegen ook doorgaans!
Een date gemaakt met Hyperpro zaterdag, ben benieuwd!
Hej steveman,
Laat je de veren vervangen voor progressieve?
Alleen voor of ook achter? Ben benieuwd naar het resultaat, ben zelf namelijk al een tijd aan het twijfelen om het wel of niet te doen!
Thnx
Da's relaxt Maar dat is alsnog een hoop spul meenemen zeker?
Ik neem steeds maar een hotelletje, hele dag opgevouwen op de motor zitten, dat verdient een warm bed en fijne douche zeg ik!