Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen dagen dus intro gehad, hier wat plaatjes. er kwam overigens nog een motor voorbij rijden ... ziet er uit als een Harley .. herkent iemand hem?
full

passerende motor:
full
 
Laatst bewerkt:
haha frank, ik bedoelde niet de persoon maar het type motor ... ik zie trouwens een radiator voor waterkoeling of oliekoeling voorop en een cardans as, dus ik denk nu eigenlijk dat het geen HD is maar een intruder of zo iets, een japans merk in ieder geval
 
Laatst bewerkt:
Yep Peter... en het voorwiel spatbord lijkt heel veel op dat van een (Super) Magna..... :]
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier een plaatje van een intruder VS1400 uit 1999 gevonden, op de kleur na lijkt ie er erg veel op:

full

bron: http://www.ioch.com/eerder-uitgebrachte-typen

Als je rood even zwart denkt en het rode scherm boven bij het balhoofd verchroomd dan klopt dit aardig dacht ik. Wat doet jou aan de magna denken Rob? Alleen het voorspatbord? Als ik de achterspatborden bekijk zie ik daar een chroomstrip zitten die ook op de prent staat. Helaas heb ik nog geen prentje gevonden van de linkerkant van de motor.

De foto is genomen met de motor op een snelheid van ca. 80 km/u, hij kwam langsrijden en nogal snel dus, maar pats camera er op gericht en afgedrukt, het valt me nog mee dat ik hem er enigszins scherp op heb gekregen! Verder zie ik geen duo zitje, anders spiegels en meer ingedrukte achtervering dan op het prentje.
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier een plaatje van een intruder VS1400 uit 1999 gevonden, op de kleur na lijkt ie er erg veel op:

[afbeelding]

Inderdaad Peter.... het voorspatbord viel mij op, maar ik denk dat je het bij het rechte eind hebt...... :]
De overeenkomsten die je omschrijft zijn overduidelijk, het is inderdaad een Intruder.... :} :]
 
Laatst bewerkt:
@rob: tis een beetje 'spotting' wat we doen zo he .. wel grappig. Heb nog even doorgezocht op de technische specs van de intruder: er zit inderdaad een cardanas ("Shaft Drive") op:

2004 VS1400 Intruder technical specifications

Engine: 1,360cc, four-stroke, air/oil cooled, 45 degree V-twin, SOHC, 6-valves
Bore Stroke: 94.0 x 98.0mm
Compression Ratio: 9.3:1
Fuel System: Front: Mikuni BDS36 Rear: Mikuni BS36
Lubrication: Wet Sump
Ignition: Digital/transistorized
Starter: Electric
Transmission: 5-speed
Final Drive: Shaft Drive
Overall Length: 2,335mm (91.9 in.)
Overall Width: 885mm (34.8 in.)
Overall Height: 1,205mm (47.4 in.)
Seat Height: 735mm (28.9 in.)
Wheelbase: 1,620mm (63.5 in.)
Ground Clearance: 150mm (5.9 in.)
Dry Weight: 243kg (535 lbs.) 244kg (537 lbs.) CA model
Suspension Front: Telescopic, coil spring, oil damped
Suspension Rear: Twin shock, oil damped, 5-way adjustable spring preload
Brakes Front: Single hydraulic disc
Brakes Rear: Single hydraulic disc
Tires Front: 110/90-19 62H
Tires Rear: 170/80-15 M/C 77H
Fuel Tank Capacity: 13 liter (3.4 gal.)
Color: Black/Gray, Silver/ Purple
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even op Marktplaats gezocht en inderdaad daar staat een VS 1400 intruder die duidelijk de overeenkomsten heeft met de gespotte......Ook fotootjes van de linkerkant.... *O* Dussss kun je er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van uitgaan dat je gelijk hebt Peter.... :]
 
was het deze misschien?
full

want daar zie ik inderdaad de linkerkant en een stevige cardanas en ook die chroomplaten
 
Laatst bewerkt:
hahaha
ik zat ook al te kijken
komen alleen nog wel een aantal kosten bij
oploaden van je logo,versturen etc

Foto-BPMNGOKM.jpg



was al met een spandoek bezig.maar was er nog niet uit
simp
 
nou motorrijden wordt niks deze week
volgende week waarschijnlijk
weer zit niet echt mee en we hebben geen garage zodat we daar de band en voorvork konden doen
snik helaas
 
nou motorrijden wordt niks deze week
volgende week waarschijnlijk
weer zit niet echt mee en we hebben geen garage zodat we daar de band en voorvork konden doen
snik helaas

Kop op Simp...... het komt wel weer..... en inderdaad het weer zit vandaag echt niet mee..... :r continue buien , niet lang, maar wel veel water elke keer..... Morgen misschien weer beter...... :]
 
kop op simply! komt allemaal goed enne de 6 sept. overweeg ik zeer wel om te komen. ga er maar van uit dat het gebeurt, tenzij er iets onverwachts tussenkomt gaat het door wat mij betreft. ;)

hoe laat verwachtte je ons ook alweer? ik dacht dat alleen rob tot nu toe toegezegd heeft te komen, wind en weder dienende, hetgeen trouwns ook voor mij geldt hoor al ben ik niet zo gauw bang voor een druppie ... alleen harde wind, hagel, dichte mist, ijzel, vorst en sneeuw zijn mijn grootste vijanden ... en die zie je gelukkig niet zoveel in deze tijd van het jaar.
 
Laatst bewerkt:
kop op simply! komt allemaal goed enne de 6 sept. overweeg ik zeer wel om te komen. ga er maar van uit dat het gebeurt, tenzij er iets onverwachts tussenkomt gaat het door wat mij betreft. ;)

hoe laat verwachtte je ons ook alweer? ik dacht dat alleen rob tot nu toe toegezegd heeft te komen, wind en weder dienende, hetgeen trouwns ook voor mij geldt hoor al ben ik niet zo gauw bang voor een druppie ... alleen harde wind, hagel, dichte mist, ijzel, vorst en sneeuw zijn mijn grootste vijanden ... en die zie je gelukkig niet zoveel in deze tijd van het jaar.

Dat geldt in dezelfde mate voor mij...... :Y maar inderdaad daar is niet zoveel "kans" op..... *O* :]
 
Laatst bewerkt:
RPETER, rij je morgen ook mee?, :) uiterlijk 10.00 uur vezamelen bij Anke Millingen.


Simlpy, jammer dat je niet kunt morgen. ;(

Pink-y en ROB komen jullie morgen nog naar Veenendaal? :] :] :}
 
Laatst bewerkt:
Henk.... Ik ben morgen niet in Veenendaal, heb nog wat te doen thuis..... :Y Ik zie je misschien over 1 week? :Y In onze Kaasstad??? :]
 
Laatst bewerkt:
nee morgen niet helaas, ben weer met huiswerk bezig en krijg geen permissie van de leiding hier ... ;) maar eerlijk gezegd is veenendaal mij een te groot event
 
Is ook een hoog testosteron gehalte......Maar iedereen die gaat: een heel plezierige dag morgen op de MegaMeeting van MF te Veenendaal.... *O* :W heel veel plezier en mooi weer! :]
 
Hoi allemaal,
Er gebeurt weer veel op 't forum, jawel. Ik zie daar een aantal meeting-mogelijkheden war ik helaas niet bij zal kunnen zijn. 6-9 is heel misschien iets, maar dat wordt toch heel lastig.
't Ergste vind ik 10-10. Vorig jaar zo geslaagd; ben helaas verhinderd.
Vorig jaar wel in Veenendaal geweest, maar dat was me inderdaad wat te heftig, hoewel ik 't altijd wel leuk vind andere rebelaars te treffen. En die defensie-rebel had ik ook graag eens van dichtbij gezien.Andere keer dan maar.
Groet, Jan
 
Jammer Jan, dat je er niet bij kan zijn. Misschien is het een idee om het eens om te draaien: kun je aangeven wanneer je wel kunt? dan proberen we daar iets op te plannen, lijkt je dat wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan