Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank je wel allemaal ! ik kijk al uit naar morgen en ja, jan, ik moet inderdaad op de knieen nu, niemand anders doet dit voor me ... ;) en het is hard nodig ook want ik heb nogal wat gereden de laatste tijd in regenbuien en laat mijn hogedrukspuit nu kapotgevroren zijn van de winter, had hem in de garage laten staan en had er even niet aan gedacht dat het daar ook wel eens onder het vriespunt kon komen grrrrrrrrr.... ! Maar tot morgen allemaal en jullie gelukwensen zijn warm ontvangen! ... oh ehh klein detail ... wie kan er morgen de foto's maken als rob en peter RO er niet zijn ? zou dat graag dit keer even aan mij voorbij laten gaan. wie o wie?
 
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Peter,

Wat betreft foto's maken, laten we nu net een Fuji pocketcamera gekocht hebben om mee te nemen als we gaan rijden.
Kunnen we die mooi uittesten morgen.

Nog een hele fijne dag verder en aan het weer kan het niet liggen 8-) 8-) 8-) 8-)

Gr. Frieda en Marcel
 
Ik neem ook wel een cameraatje mee :)
Maar hoelaat is het morgen eigenlijk en wat is het adres? Kan ik ff beetje de route uitvogelen!

Groetjes Bram

p.s. heb net de motor compleet gepoetst! Hij glimt als een malle! Lang leve de Belgom :D
 
Hey peter, van harte. vandaag had je in ieder geval mooi weer (om te poetsen <ahum>) morgen ook zulk mooi weer?
Ik kan ook wel effies kijken of ik m'n grotere camera mee kan nemen.
 
Hey Peter,

Op de valreep nog gefeliciteerd! *O*

Ga er maar vanuit dat ik er morgen niet bij ben.
Het hele uit- en weer inruimen van mijn huis heeft er fysiek nogal ingehakt, dus ik moet even rustig aan doen en morgen vooral niet heel vroeg op gaan staan.
Maar wie weet, als ik plotsklaps idioot vroeg wakker ben, of wat later, en me weer helemaal fit voel, kom ik alsnog. En dan neem ik mijn goeie camera mee.

Veel plezier in ieder geval iedereen morgen! :]
 
:Z :Z Goede morgen :W

1-ste koffie is op en de kleine man is ook al beneden...nu de grote man nog {<-- dat gaat een stuk moeizamer _O- }

* Zijn er al rijders onderweg?
* Tot straks, rij voorzichtig allen :] ...lekker genieten 8-)
 
:Z :Z Goede morgen :W

1-ste koffie is op en de kleine man is ook al beneden...nu de grote man nog {<-- dat gaat een stuk moeizamer _O- }

* Zijn er al rijders onderweg?
* Tot straks, rij voorzichtig allen :] ...lekker genieten 8-)

Jep, we staan al bij het stoplicht!!! en bijna daar _O- :+
 
Zo, weer thuis, vrouwlief de deur uit gewerkt kleine even aan het spelen, dus even tijd voor wat vlugge foto's. 10 foto's leek me wel toepasselijk op.
Een nieuw record dus met 12 rebeltjes op een rij. En wat een prachtig weer was het (ok, is het). perfect om te rijden al was het vanmorgen redelijk fris (stelletje bikkels om van ver weg zo vroeg aanwezig te zijn). Hopelijk was de terugweg ook lekker om te rijden.

Maargoed, de foto's dus. Er waren voldoende camera's aanwezig, dus ik ga ervan uit dat iedereen z'n plaatjes wel heeft. Mochten jullie voto's van deze serie willen hemmen (RAW of JPG) laat maar weten, dan mail ik ze wel. Hier komen ze:

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Geweldige leuk was het vandaag: wat een kado! jullie zijn er met zijn allen in geslaagd om maar liefst 12 rebeltjes (8x 450 en 4x 250) op één rij te krijgen! En wat een mooi weer, jongelui het was weer reuze gezellig en zo fijn dat jullie er allemaal waren! Niks Horsterpark, gewoon even voor de deur in het ochtendzonnetje! Hartelijk dank allemaal, voor jullie vriendschap en jullie komst! Kan al bijna niet meer wachten voor de volgend keer, maar dan in 2011: NOTEER DAT MAAR ALVAST! De precieze dag bepalen we nog wel... zie de berichten later daar over.

Gekomen zijn op 10-10-10 (en het was schitterend weer!!):
1) 450 rood: bydand (met haar 2 mannekes op de yamaha)
2) 450 zwart?: blazez (het was precies lang genoeg voor de foto's!),
3) 450 zwart: rebellie (het weder dienend)
4) 450 zwart: herrymacro (150 km, kwam van ver hoorbaar aan...)
5) 250 zwart: pressure paul (want het was aboluut mooi weer)
6) 250 blauw: Ineke57 (zonder partner op de kawa: stond met pech!)
7) 250 zwart: frederik48 (met zoon DennisHopper op 1x suz)
8) 250 zwart: Baarts (22 jaar jong en piep! ... is dus de jongste van het stel!)
9) 450 goud: Goos (met zijn 2 "Hondinies": 2 vrouwekes op 2 supersnelle Honda's...)
10) 450 rood: Frieda62 (met haar rebelmystery guest...)
11) 450 rood: peter, met de rebelpeter
12) 450 rood: ook peter, maar dan de rebbie.

En zonder rebel maar op de Guzz... met een duwtje in de Rug ... :
1) henkozzy (ex-rebelrijder ..op de moto guzzi, was er dus op de 10-10-10...)


In Totaal dus 12 rebeltjes, BEDANKT ALLEMAAL, op naar de 14 of meer .... :]
 
Laatst bewerkt:
Goed thuis gekomen :] ,
(had van de week het mengsel bijgesteld en blijkbaar te rijk afgesteld)
Morgen gelijk veranderen (heb de hele week vakantie)

Bedankt Peter :} ,
Het was weer heel leuk en gezellig, oude en nieuwe Rebel eigenaren.


PETER JE HEBT WEER EEN NIEUW RECORD :Y
 
Hoi allemaal,

Was weer gezellig!
Vanmiddag nog even de motor gepoetst. Schaamde me wel een beetje voor de modder met jullie prachtig gepoetste rebels!

Bedankt peter en tot de volgende meeting allemaal!
 
Wij zijn ook weer veilig en wel thuis...hebben op de terug weg nog wat geo caches gescoort om aan de lijst toe te voegen. Sjoerd vindt het een ware sport om met het GPS systeem net zo lang te speuren totdat hij 'm daadwerkelijk gevonden heeft en te kijken wat de cach inhoudt 8-) .

Maar nu eerst @ RP en Ellen; wederom...hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid en lekkernijen :j .

@ Lydia; jij hoeft je niet te schamen voor je motor hoor :N , hij zag er werkelijk schoon en TOP uit :Y .

@ Alle anderen; leuk en gezellig om jullie [weer] gesproken te hebben *D .

En dan toch nog ff een speciale vermelding gericht aan de EX Rebel rijder...
@ Rocker;
* dat je de Rebel leuk hebt kunnen verkopen =
a020.gif

* dat je nu een witte Guzzi hebt =
a020.gif

* dat je ook nog gezellig op een Rebel meeting komt =
a020.gif

* maar dat je, als je 1maal op je Guzzi naar huis toe wilt en daarbij door Rebellaars AANGEDUWD moet worden =
a050.gif


_O- _O- _O- ...en weet je Rocker, het mooiste komt nog :Y . Jij wil ooit een Harley hè...bereid je maar vast voor...hetgeen je vandaag meemaakte was je voorland :W



Owwww |( ...was nog wat vergeten :Y .

@ Geiske; we liggen nu nog in een deuk en zijn ook nog vol ongeloof na het horen van jouw FANTASTISCHE ervaring _O- . Zoals de reactie van je zoon ook was...hélemaal geweldiggggg *O* en dat voor jouw doen :o {Joost en ik hadden je echt 'anders' ingeschat :+ }.
 
Laatst bewerkt:
En dan toch nog ff een speciale vermelding gericht aan de EX Rebel rijder...
@ Rocker;
* dat je de Rebel leuk hebt kunnen verkopen = [afbeelding]
* dat je nu een witte Guzzi hebt = [afbeelding]
* dat je ook nog gezellig op een Rebel meeting komt = [afbeelding]
* maar dat je, als je 1maal op je Guzzi naar huis toe wilt en daarbij door Rebellaars AANGEDUWD moet worden = [afbeelding]

_O- _O- _O- ...en weet je Rocker, het mooiste komt nog :Y . Jij wil ooit een Harley hè...bereid je maar vast voor...hetgeen je vandaag meemaakte was je voorland :W
:+ }.

Foei Anke B|
Grapjes maken over een ander zijn ongemak :N

Had ik van jou niet verwacht :P
 
Dag allemaal,
Iedereen weer veilig thuis?
't Was weer helemaal ok, ook 't weer was weer meer dan in orde. Lekker tochtje naar huis, binnendoor en dan zijn Gelderland en Brabant 'n stuk mooier. Zo'n A50...., tsja.

Mooi, we weten weer welke gezichten bij al deze berichtjes hier horen; ontvangst was geweldig en bovenal....12 op 'n rij!!! Proficiat Peter.
Daar gaan we er nog meer van maken, volgende keer. Enne Rob, dan ben je toch zeker weer van de partij (?)
Peter en Ellen, bedankt!
 
Hoi allemaal, wij zijn ook weer thuis na de rebel-meeting en de verjaardag van
vanmiddag.

Peter, ... gefeliciteerd met het nieuwe record van het aantal rebeltjes voor de
lineup en voor de goede verzorging. ( Ellen niet te vergeten natuurlijk )

De mystery Guest was duidelijk niet meegekomen (panne aan de rebel) anders waren het er 13 geweest, jammer maar mischien de volgende keer.

Perfect weer geweest vandaag, dus hebben we weer lekker kunnen genieten van het
rijden.

PS. we willen proberen een filmpje van de lineup op youtube te zetten, maar willen eerst
vragen of iemand daar op tegen is, anders horen we dat graag.

Gr. Frieda en Marcel
 
Je hebt gelijk Rocker, FOEIII Anke...je mag een oude Guzzi [<-- als-tie tenminste wil starten !!] rijder niet plagen :N . Ik zal het nooit meer doen :N [fingers crossed :X ].


@ RP; de volgende x als we met minimaal 11 rebels zijn zullen we de motoren volgens mijn tekening opstellen...mits er ook voldoende ruimte is uiteraard 8-) {en er een hoogwerker in de buurt aanwezig is _O- }


@ Frieda; geen probleem mee hoor {mits je, indien ik erop sta, mij maar eruit knipt :} }...gekheid hoor {hoewel!!!}. Ga gerust je gang...ben wel benieuwd eigenlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
hoi allemaal
het was een mooie dag ik heb er van genoten.
peter en ellen bedankt oor de gastvrijheid.
en gefelicteerd met de line up
een nieuw record ik vond het een fantastisch gezicht
groetjes en tot ziens paul
 
ow, leuke foto's allemaal hoor. helemaal top.

@byland . . .hey da's grappig. Naast collega rebel rijders ook nog collega geocachers. Daar was het vandaag ook wel mooi weer voor. Nog wat kunnen vinden?

@frieda . . . . eeuhm, ik geloof niet echt dat iemand erg gek gedaan heeft toch? (denk denk)ben wel een beetje benieuwd hoe het er op staat. Ik had niet eens gezien dat er iemand aan het filmen was (tussen alle camera's door haha).
 
ow, leuke foto's allemaal hoor. helemaal top.

@byland . . .hey da's grappig. Naast collega rebel rijders ook nog collega geocachers. Daar was het vandaag ook wel mooi weer voor. Nog wat kunnen vinden?

@frieda . . . . eeuhm, ik geloof niet echt dat iemand erg gek gedaan heeft toch? (denk denk)ben wel een beetje benieuwd hoe het er op staat. Ik had niet eens gezien dat er iemand aan het filmen was (tussen alle camera's door haha).

1. Yep...we hadden er 9 + een bonus geprogrammeerd. Allen op [ong.] de route naar huis. De eerste lag een paar straten bij RP vandaan _O- ...was er 1 met aanwijzingen, erg leuk om te doen en mn met Sjoerd erbij...voor hem is het echt 'schat zoeken'.

2. Daar vegis je je in...ik heb RP errugggg vreemd zien doen :Y , heb er niets van gezegd...het was per slot zijn feessie *O* .


De l die je gebruikt in mijn nick mag je wel veranderen in een d ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan