Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@peter ik bewaar m voor je de eerst komende meeting neem ik m voor je mee
Of anders stuur ik m wel op naar je
weet niet wat t waard is maar daar komen we wel uit ik ben niet zo moeilijk
 
@peter ik bewaar m voor je de eerst komende meeting neem ik m voor je mee
Of anders stuur ik m wel op naar je
weet niet wat t waard is maar daar komen we wel uit ik ben niet zo moeilijk

geweldig marco! en als ik van de zomer ga sleutelen, kom gerust s langs met je nieuwe raket op wielen dan nemen we er eentje op! :W *O*
 
Hallo heren,

Een vraagje: Hoe maken jullie het chroom weer mooi wat roest pitjes heeft. Er zitten op de accucover en dat chromen kap aan de andere kant allemaal roest pitjes zegmaar.

Iemand tips, of krijg je dat niet weg? Want het lijken me een soort putjes
 
Hallo allemaal,

ben al een tijdje niet meer actief geweest op het forum, maar ik benader jullie nu maar eens even.

Ik heb een honda cmx 250 op de kop weten te tikken voor weinig. Nu is het zo dat ik hem over laat spuiten in glanzend zwart maar ik kan er helaas niet lang van gaan genieten. Ik doe hem weer weg ivm een geznsuitbreiding en het behoud van 2 auto's.

Heeft er iemand toevallig interesse in een leuk motortje voor een mooi bedrag. Motor voorzien van nieuwe accu, nieuwe remblokken. km stand 33000 ik heb nog geen foto's moet de tank en spatschermen nog monteren.

Ik wil er ongeveer 600 voor hebben. Hij is van 1988.
 
@ racer88
Roest uit chroom verwijderen is mogelijk
Ik heb t bij mijn rebel toen met getramd gedaan
Dat is een vloeibaar middel wat je op t roest spuit in laten trekken en na spoelen
Daarna heb ik m met saltpeter zuur es. Behandeld
En tenslotte polijsten en poetsen
Suc6 ermee
 
Wat het weer betreft en mijzelf gaat het eindelijk de goede kant op 8-)




En rockertje is de hele volgende week vrij :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor CBvriendin's Rebel van de week nieuwe banden gescoord.

Een nieuwe Conti Tour 150/90-15 voor €40 en een nog nieuwere Conti Tour 120/90-18 voor €35,- ! !

Die zijn inderdaad een paar maten dikker/boller/breder/hoger, maar dat komt van de winter wel goed! Dan gaat ie dus hoogst waarschijnlijk onder handen genomen worden door yours truly, en gaat ie in een Bobber veranderen.

8-)
 
Hallo!
Zou graag, maar vanwege familieomstandigheden geen mogelijkheden in de komende week.
't Weer wordt nu echt fraai (is de belofte), dus wie gaat toeren, heel veel plezier..
 
Laatst bewerkt:
Ik was begonnen met staalborstelen op de velgen gezien de vele roest. WAs met eeen dremel begonnen. Maar na 1 kant van de velg merkte ik dat het niet meer zo lekker ging.

Nee de dremelkop was al helemaal uit elkaar :P zaten geen haren meer op.

Morgen maar met een grotere op de boormachine doen

SPray alles wel in met wd40 btw
 
zo 4 uur verder, en de voorvelg is roestvrij. Sommige delen wel helaas het chroom weg, maarja wordt toch gespoten.

Ik heb een biertje verdien :)

Spaken zijn trouwens nog wel glimmend te krijgen, maar dan ben ik over 6 uur nog niet klaar. Dus heb ze gewoon glad gemaakt, maar niet gepolished
 
Laatst bewerkt:
Ik had van de week trouwens ook nog een handboek gekoch bij dezelfde man als waar de voorband vandaan kwam.
Kwam ter sprake dat wij dus een Rebel hadden en toen kwamen de verhalen los! Hij had er dus ook één gehad. Daar heeft ie zo'n beetje heel Europa mee doorkruist. EN hij had dat boek nog liggen.
Voor €10,- mocht ik het hebben. Daar hoefde ik dus niet erg lang over na te denken.
Puntje gaaf WPHB, van Clymer. Altijd handig.

Dus mocht iemand iets willen weten en kan ik het opzoeken, vragen kost niks.

8-)
 
nou de mijne blijft zoals ie is en na de winter zal ie nog beter zijn.
eerst maar 'ns rijden ermee.
ps is harderwijk zo'n beetje de pleisterplaats van de leden van het forum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan