Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Lady Rebel 450

Ook namens ons van harte gefeliciteerd.
Nog vele jaren en vooral in goede gezondheid.

full
 
:$ :$ :$ {*al geldt dit schamen eigenlijk nog iets meer voor Peter RO...ahum}


- Laat mij dan deze x de hekkensluitster zijn...zowel voor Tatjana als voor José: PROFICIAT
en nog vele, vele gezonde jaren toewenst vanuit het verre maar o zo mooie Oosten des Lands.
 
Helaas voor jou Anke maar ik ben de hekkensluiter vwb de felicitaties. ;-((

Schande voor mij maar alsnog de felicitaties voor de jarigen die ik heb gemist.
 
Hoi hoi, dank jullie voor de felicitaties. Gisteren hebben we het hier mijn verjaardag gevierd met familie en vrienden. Was weer erg gezellig.

We hebben ook dit jaar weer de 11-stedentocht gereden op onze rebel. Het was dit jaar, ons, voor de 6e keer. Alles is weer goed verlopen en het weer zat dit jaar erg goed mee. We hebben weer onwijs genoten!
 
:z

:p


Ik moet me voorvork keerringen gaan vervangen.

Ga de olie en ringen bestellen bij Louis.de totaal maar 24 euro bij elkaar.

Dan maar hopen dat ik het voor elkaar krijg om ze zelf te vervangen :9, heb t nog nooit gedaan maar ziet er niet moeilijk uit.
 
:z

:p


Ik moet me voorvork keerringen gaan vervangen.

Ga de olie en ringen bestellen bij Louis.de totaal maar 24 euro bij elkaar.

Dan maar hopen dat ik het voor elkaar krijg om ze zelf te vervangen :9, heb t nog nooit gedaan maar ziet er niet moeilijk uit.
Lukt je zeker, is heel simpel.
 
Hallo Allemaal,

Ik heb thuis nog een Honda Rebel 250 staan die ik graag wil verkopen. Heeft iemand van jullie interesse in deze motor?

Ik hoef jullie verder niks over de betrouwbaarheid etc. te vertellen want dat is volgens mij wel bekend ;)

De slijtageonderdelen van deze motor zijn in redelijk goede staat. De banden zijn allebei nieuw. Kleur: Zwart
Bouwjaar: 1987 (bijna belastingvrij dus)
Km stand: +/- 11.000 kilomter.

Gewoon een nette motor.

Indien iemand belang heeft dan hoor ik dat wel.
 
Ow.... alle felicitaties gemist omdat ik nog maar zo zelden op het forum kom -O-
Dank jullie wel!
En José ook nog gefeliciteerd! *O*
 
Ik heb voor degene die er interesse in heeft nog een tank (CMX450) en een front fender (CMX250) liggen na een vebouwing tot bobber. Beide zijn in goede staat en keurig in de lak (kunnen zo gemonteerd worden). Bij interesse even een mailtje naar: 2limbo@gmail.com voor overleg prijs.
full
 
Beetje aan het Painten geweest:

Denk dat ik er dit van ga maken. Vergt niet al te veel aanpassingen en ik vind het wel leuk uitzien.

Het zwart spuiten ga ik met plastidip doen, zodat ik het altijd nog eraf kan pulken :)

2v7vswx.jpg
 
OK racer, ben benieuwd naar 't echie!
OK rocker, veel plezier. Ben daar vaker geweest. De tijden van Nieto, Jack Middelburg, Spaan, en nog langer geleden Agostini, d'n Boet, Hartog, de Vries; afijn, wie kent ze niet....
Vond achteraf de terugreis altijd 'n enorm feest. Een tip: rij niet te hard! Je wordt dan gegarandeerd geknipt. Dat is zo gebleven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan