Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey racer lijkt mijn rebel wel
Alleen de viper streepen zijn breder bij mij
En mn uitlaat en achterlicht is mooier


Foto dan :)?




Ik heb de foto al weer wat verder geshopt, was nog niet naar mijn zijn. Maar die post ik nog wel


Spiegels zijn al binnen, nieuw stuur kan ik hier in de buurt ophalen.

Dan nog een kwestie van plastidip spuitbussen bestellen en striping bestellen en beetje knutselen

Maar moet ook eerst nog ff voorvorkkeerringen vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor degene die er interesse in heeft nog een tank (CMX450) en een front fender (CMX250) liggen na een vebouwing tot bobber. Beide zijn in goede staat en keurig in de lak (kunnen zo gemonteerd worden). Bij interesse even een mailtje naar: 2limbo@gmail.com voor overleg prijs.[afbeelding]

2limbo, wil hem kopen van je, kun je me een PB sturen met je email adres want die andere werkt niet. heb wel twijfels of dit een 450 tankje is, het lijkt me eerder gezien de vorm een 250 tankje. kun je voor mij nog een foto maken maar dan van alleen het bevestigings oog bij het zadel?
 
Laatst bewerkt:
Fotos voor en na. Is niet mijn eigen motor, dus vandaar dat ik de tank zwart heb gemaakt. (Ik heb zwarte). Maar ik kon geen dragbar erop paintshoppen, dus dan maar zo.

Op de 2e foto is hoe ik hem waarschijnlijk wil maken. Zat eventueel te denken aan witte rimstriping, maar ben er nog niet over uit.

Iemand misschien nog tips voor andere leuke mods die niet al te veel monetaire investering vragen?

GroteFoto-7S7HFBVK.jpg




GroteFoto-37RIHK7I.jpg
 
@henkozzy Hoe was het is Assen? Nog leuke ideeën opgedaan?

Hallo allemaal,

Ik heb weer een probleem. Mijn koppelingspedaal zit los, daardoor blijft hij bij terugschakelen hangen wat het terugschakelen soms niet/lastig maakt. Is dat iets wat makkelijk te verhelpen is of is er dan meer aan de hand.
Misschien moet ik hem maar wegbrengen om na te laten kijken.
alle ideeën en suggesties zijn welkom.
groet van Ineke
 
@henkozzy Hoe was het is Assen? Nog leuke ideeën opgedaan?

Hallo allemaal,

Ik heb weer een probleem. Mijn koppelingspedaal zit los, daardoor blijft hij bij terugschakelen hangen wat het terugschakelen soms niet/lastig maakt. Is dat iets wat makkelijk te verhelpen is of is er dan meer aan de hand.
Misschien moet ik hem maar wegbrengen om na te laten kijken.
alle ideeën en suggesties zijn welkom.
groet van Ineke

Hoi Ineke, wat is er nu mooier, dan met je dochter achterop naar de TT :)
Mooi weer 8-) , mooie motoren (heel veel) :9
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ineke, wat is er nu mooier, dan met je dochter achterop naar de TT :)
Mooi weer 8-) , mooie motoren (heel veel) :9

De laatste keer dat ik naar de TT Assen ben geweest is al heeeeel lang geleden, om precies te zijn in 1977. Het principe blijft hetzelfde alleen nu nog veel drukker.
Het was toen ontzettend heet, 's morgens weg in je leren pak, puf puf.
Volgens mij was het gisteren ook warm.
Heeft je dochter genoten?
 
De laatste keer dat ik naar de TT Assen ben geweest is al heeeeel lang geleden, om precies te zijn in 1977. Het principe blijft hetzelfde alleen nu nog veel drukker.
Het was toen ontzettend heet, 's morgens weg in je leren pak, puf puf.
Volgens mij was het gisteren ook warm.
Heeft je dochter genoten?
Dochter vroeg mij een aantal weken geleden, of ik naar de TT ging. :)
(haar vriend en zijn broer gingen met de auto)
Zij wou graag een keer bij pa achterop de motor naar Assen en uiteraard kun je dat niet weigeren van je dochter van 23 :N
Bij mij was het ook al weer ongeveer 10 jaar geleden.
Wat me wel gelijk opviel, het was Lang niet zo druk meer als toen.


Ze heeft genoten 8-) ik ook :Y

En het was waaaaaaaarm
 
Laatst bewerkt:
@henkozzy Hoe was het is Assen? Nog leuke ideeën opgedaan?

Hallo allemaal,

Ik heb weer een probleem. Mijn koppelingspedaal zit los, daardoor blijft hij bij terugschakelen hangen wat het terugschakelen soms niet/lastig maakt. Is dat iets wat makkelijk te verhelpen is of is er dan meer aan de hand.
Misschien moet ik hem maar wegbrengen om na te laten kijken.
alle ideeën en suggesties zijn welkom.
groet van Ineke

Haj Ineke! Je zegt dat je moeite hebt om terug te schakelen? Maar heb je het nu over de koppeling of over het schakelpookje? Met de 450 is het het schakelpookje en daar krijg ik na een tijdje ook last dat dat pookje niet terugveert, en dan kan ik ook inderdaad niet terugschakelen. maar een beetje fietsersolie (dat is zo dun als water) op het draaipunt van de schakelpook doen en het is verholpen...! Heb die olie daarom in een klein flesje altijd bij mij in het gereedschapcompartimentje. Weet alleen niet of die kwaal ook op de 250 zo is. Maar niet geschoten is altijd mis!
 
Laatst bewerkt:
Henkozzy, ouwe rocker, van harte en nog vele jaren, want volgens mij ben je jarig, en anders .... ben je nog niet jarig!!!!
full
 
zo net retour van vakantie 8-)

Iedereen bedankt voor wensen



Als iemand een vreemde mail heeft ontvangen uit mijn naam , is niet van mij.
Mijn hotmail is gekraakt B|
 
Inderdaad vakantie. Voor zover ik hoor uit nederland is het misschien een idee om een waterfiets conversie te doen van een rebeltje. Dan heb je er in de "zomer" ook wat aan.
 
Afgelopen weken en dagen, wat een :r weer!!!
Maar afgelopen zondag nog uurtje :] gereden tussen de buien door.
Het ziet er naar uit dat het morgen onder de grote rivieren aardig wordt.......
 
tjonge wat een herfstweer weer zeg! zelfs om te sleutelen is het niet leuk meer! Eerst maar eens het gras maaien hier...grrrr ... ook geen leuke klus met al die regen. ;(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan