Honda replica

Mijn deelname aan de demo in Oss staat ter discussie, daar ik gevraagd ben cq. de mogelijkheid geboden kreeg, om deel te nemen aan de "Parade lap of Honor" tijdens de Manx Grand Prix op het Isle of Man.
Keuze's, keuze's en keuze's maken........................
 
Laatst bewerkt:
Hallo Rob

je hebt zeker nog niet de tarieven van de Steam Packet Company opgevraagd
om je naar het Isle of Man te vervoeren .


Eldert

nu ik er even over nadenk de Manx Grand Prix is eind Augustus / begin September valt
dus niet samen met Oss
 
Laatst bewerkt:
Hallo Rob

je hebt zeker nog niet de tarieven van de Steam Packet Company opgevraagd
om je naar het Isle of Man te vervoeren .

Nee, nog niet. Speelt allemaal sinds vandaag.

Eldert

nu ik er even over nadenk de Manx Grand Prix is eind Augustus / begin September valt
dus niet samen met Oss

Klopt, maar voorbereidingen en het budgettaire plaatje........
 
Laatst bewerkt:
Mijn deelname aan de demo in Oss staat ter discussie, daar ik gevraagd ben cq. de mogelijkheid geboden kreeg, om deel te nemen aan de "Parade lap of Honor" tijdens de Manx Grand Prix op het Isle of Man.
Keuze's, keuze's en keuze's maken........................

Rob,

Wat een eer!! TOP!!

Gr. Jan
 
Te koop... :+
full
 
Is voor mij meer het 'idee' dan het gewichtsvoordeel.........kan ik beter mijn bourgondische levensstijl aanpassen.
Ben ik eigenlijk niet echt van plan.
 
Heb een mooie plaat alu staan, super geregeld Piet!, om een tank van te maken. Als het toch eens niet zo fu....ing koud was in de schuur.
 
je zou us hout moeten gaan hakken voor je openhaard in de schuur krijg je het vanzelf warm en je verbrand wat calorien "met een dubbele punt er boven de E wat ik nog nooit heb uitgevogelt hoe je dat doet op de pc maar das een ander verhaal" en gewicht verlies bovendien wat overigens niet inhoud dat titanium boutjes niet mooi staan op je bike,...... snap je wat ik bedoel?
 
je zou us hout moeten gaan hakken voor je openhaard in de schuur krijg je het vanzelf warm en je verbrand wat calorien "met een dubbele punt er boven de E wat ik nog nooit heb uitgevogelt hoe je dat doet op de pc maar das een ander verhaal" en gewicht verlies bovendien wat overigens niet inhoud dat titanium boutjes niet mooi staan op je bike,...... snap je wat ik bedoel?

ë = alt 137

En ik weet precies wat je bedoeld. Ik ga er ook lekker mee door.

Cheers bro.
 
computeren voor dummy's?
mijn XP doet ook geen drol met alt enz.!
maarja,met Blof bedoel ik Blof.
 
Mijn deelname aan de demo in Oss staat ter discussie, daar ik gevraagd ben cq. de mogelijkheid geboden kreeg, om deel te nemen aan de "Parade lap of Honor" tijdens de Manx Grand Prix op het Isle of Man.
Keuze's, keuze's en keuze's maken........................

Al een keuze gemaakt? ;)
 
Isle of Man.............of course.

Maar eerst morgen 'trainen' op Lelystad met de VOS-OSS replica. Volgende maand naar Croix, wellicht naar Oss. Druk programma....
 
Hey Ed,

Jazeker, gezellig dagje geweest en ook leerzaam!
Replica hield zich voortreffelijk en lekker wat uit kunnen proberen.
Nog ff lekker zonder demping, heerlijk wat een sound!

Groet, Rob
 
Hey Ed,

Jazeker, gezellig dagje geweest en ook leerzaam!
Replica hield zich voortreffelijk en lekker wat uit kunnen proberen.
Nog ff lekker zonder demping, heerlijk wat een sound!

Groet, Rob
Goed om te horen,was zelf een weekendje Antwerpen met Esther dus kon er helaas niet bij zijn...
Is het naast de motorcross baan is Lelystad?kan je daar vrij rijden?

Gr Ed..
 
Terug
Bovenaan Onderaan