Honda Sabre V45 1982 collectors pot

Ferde

Brikkenpiloot
1 feb 2015
1.079
353
Hendrik Ido Ambacht
Weet er iemand toevallig of de uitlaat collector van een Sabre V45 uit 1982 uit te wisselen is met die van een ander type motor?
Hij is een beetje rot.
full
 
Laatst bewerkt:
Klopt.
Op CMSNL zijn ze inderdaad niet meer te verkrijgen en op e-bay staan ook alleen maar rotte of incl. €150 verzendkosten.

Het ziet er naar uit dat ik het voorlopig even met gun gum of 2k epoxy ga proberen uit te houden.
 
Die zijn steeds moeilijker te vinden. Jaren geleden nog´n nieuwe via de UK kunnen kopen. Recent nog´n goede gebruikte hier via het MF. Honda Magna past trouwens ook, alleen zijn die in chrome uitvoering. Maar dat ie aan vervanging toe is, zie je niet alleen aan het roest gaatje. :+
 
Die zijn steeds moeilijker te vinden. Jaren geleden nog´n nieuwe via de UK kunnen kopen. Recent nog´n goede gebruikte hier via het MF. Honda Magna past trouwens ook, alleen zijn die in chrome uitvoering. Maar dat ie aan vervanging toe is, zie je niet alleen aan het roest gaatje. :+

Klopt. Ik zou hem helemaal moeten vervangen.
Ik heb bovenstaande bedrijven gebeld maar hun hebben ook niks. Ja de bochten voor de bovenste cylinders heeft iedereen genoeg haha.
Zou deze ook passen?

HONDA VF 750 F INTERCEPTOR (RC15) UITLAAT COLLECTOR
Onderdeel UITLAAT COLLECTOR
Merk Honda
Type VF 750 F INTERCEPTOR (RC15)
Bouwjaar-maand 1984
 
Laatst bewerkt:
Je zou anders Mook in Ell kunnen proberen (bijpiet.nl). Die heeft altijd veel spul liggen.
 
MVK motoren uit Drouwen heeft ook veel spullen en zag ik geloof ik afgelopen week nog ergens met een Sabre adverteren.
 
MVK motoren uit Drouwen heeft ook veel spullen en zag ik geloof ik afgelopen week nog ergens met een Sabre adverteren.

Klopt.
Hij had nog iets van een magna v45 liggen.
Gelijk maar besteld dus. Mocht hij niet passen kon ik retouneren.

Ik moet nu helaas weg ivm werk dus kan pas over 2 weken passen. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan