Honda SH300i deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen ervaring mee, maar zou de gok zelf niet nemen, liever origineel Honda of Bando riem. Kost maar paar beetje meer.
Straks knapt ie bij x aantal km's.

JT riem kost incl. verzenden €60,- op ebay originele Bando: http://www.ebay.nl/itm/CINGHIA-DI-T...1?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item1a02f6bbe1
Kost maar een tientje meer (€70,- incl. verzenden) en dan heb je gelijk aan origineel.

(Anders voor origineel Makina parts, kost hij incl. verzenden €84,- )
 
Laatst bewerkt:
Bij easyparts zie ik ook veel orginele onderdelen voor piaggio te koop.
Voor originele honda onderdelen kan er nergens in Nederland wat gekocht worden?
Bij de honda dealer zijn de onderdelen veel duurder?
makina is het enige adres in Europa waar wat besteld kan worden voor een redelijke prijs?
 
Je kunt natuurlijk overal terecht, maar het valt op dat het buitenland vaak goedkoper is voor koopjes jagers.
 
Is er in nederland ook een webwinkel zoals easyparts met orginele honda onderdelen?
Of is makinaparts in Griekenland opvallend goedkoper?
 
Laatst bewerkt:
Allemaal de SH300 weggedaan?, of iedereen op vakantie?, kan ook.
Hier draait de SH300 gewoon zijn rondjes zonder problemen, niets op aan te merken.
Degelijk ding dus, wel zijn de banden aan vv toe binnenkort, ook niet schokkend.
Iemand wel wat beleefd, meegemaakt? :)
 
Laatst bewerkt:
Nou, wat ik mee maakte. Zag op marktplaats een plaatje van een SH300, een rode uit 2013 met weinig km's.
Voor 4.195 uuro. Moet alleen mijn vrouw zo gek zien te krijgen. Bijzonder mooie kleur.
Denk dat ie iets meer waard is als dat bedrag, had em zelfs 300 uuro meer voor gevraagd.
Ik wacht nog wel tijdje. Hij zal niet lang te koop staan.
 
de tripjes die ik gedaan heb zijn allemaal met de motor geweest en niet met de SH.
stoort toch best dat geluid wat ik nog steeds moet opnemen.. :$
 
Nou, wat ik mee maakte. Zag op marktplaats een plaatje van een SH300, een rode uit 2013 met weinig km's.
Voor 4.195 uuro. Moet alleen mijn vrouw zo gek zien te krijgen. Bijzonder mooie kleur.
Denk dat ie iets meer waard is als dat bedrag, had em zelfs 300 uuro meer voor gevraagd.
Ik wacht nog wel tijdje. Hij zal niet lang te koop staan.

Hij staat ondertussen gereserveerd. Ben van de week ff wezen kijken. Kom er bijna dagelijks voorbij. Mooi ding hoor en de kleur is iid geweldig. Als je het financieel kunt missen zou ik toch voor die in Nijeveen gaan. €600 duurder maar wel 2 jaar jonger.
 
Wacht nog geduldig op nieuw model, maar hoor en zie nog helemaal niks helaas !!!

Hoewel de laatste tijd veel jonge occasions voorbij komen misschien ook wel interessant.... :]
 
Laatst bewerkt:
Was afgelopen vrijdag nog bij de dealer en die verwacht dat hij in voorjaar hier komt. Ben heel benieuwd want als ik een andere koop wordt die het waarschijnlijk. Vind hem er gelikt uitzien en de prestaties zijn ook goed volgens de testen.
 
Oeps, bij Wim Ter Braake ook VERKOCHT.
Nieuwe modellen zit niet veel verschil in. Uiterlijk ook niet veel. ,m aar, je rijd wel nieuwe.
Lekker belangrijk. Kwalitatief zeer goed denk,
 
Vind de led verlichting bij de nieuwe toch een grote "plus" en ook de kleurstelling weer beter ( niet te veel matte kleuren )
En natuurlijk het feit dat bij de nieuwe een integraal helm onder de buddy past, want rijden met een topkoffer vind ik bij een scooter niet kunnen.
Mijn keuze is en blijft de witte hoop dat die ook in Nederland leverbaar wordt
 
Witte is ook mooi. Denk dat de meeste toch in eerste instantie uitgaan van de kleur.
Met een witte of zwarte heb je veel meer keus qua bestikkering!!! Vind ik belangrijk.
Dat maakt het net ff meer af en uitstraling is anders. Of mooier.
 
Hier afgelopen weken veel de SH gepakt om snel ff ergens naar toe te knallen. Heb alleen sinds kort een zeer vervelend rammeltje waar ik met Bulldozer al naar heb gekeken. Gaan we binnenkort ff de mond snoeren want als ik ergens een hekel aan heb is t aan rammeltjes.

Ondanks dat ene rammeltje super blij en tevreden met t scootertje. Lach me elke keer weer rot als ik file zie of stoplichten :-)
 
Zoiets met stickers :Y :Y
full
 
Fris ding zo, maar ik ben zelf niet zo van de stickers en chroom accenten. :N
Titanium en rvs moet het zijn. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja zoiets kan ook, qua bestikkering, der is zo veel mogelijk.

Schijd toch uit Bulldozert, je rijd toch geen choppert!!!!!! Nee, je moet ook nooit op een 125 gaan rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan