Niets bijzonders.Wat gebruik je voor reinigings middel hiervoor?.
Wel mooi werk en ziet er goed uit.
Ja, mee eens. Goed om te weten. Maar ik kies voor het verversen van de remmerij toch even voor OEM.Ja, voor de NC30 waar ik nu mee bezig ben zijn de kosten van alle rubbers voor plus achter samen ook ruim 115 euro.
Ieder jaar/ twee jaar de remvloeistof vervangen en je voorkomt deze kosten.
Ook bij mijn 400-tjs uit mijn verzameling die al jaren niets doen en maar staan wordt die vloeistof regelmatig vervangen.
Overigens heb ik ook een adres die goede vervangingssets levert en ook perfect te monteren zijn.
Die sleutelhangers zijn heel leuk. Gebruik ze aub alleen niet als sleutelhanger want ze breken snel af. Reeds 2x mee gemaakt.Heb de laatste jaren vrienden gemaak bij cms…
Naast mijn kinderen zijn zij inderdaad dure vrienden!vrienden? dure vrienden
Maar mooi dat er nog e.e.a. te koop is voor de v4-tjes
Ja, dat klopt. Voor mijn NC’s heb ik een aantal sets nieuwe sloffen nodig. Standaard maat van de BT090 voorband is nergens te verkrijgen op het vaste land, wel daarbuiten. Achterband is nog leverbaar.Ik neem aan dat het om jouw rvfjes gaat, ik heb vorig jaar op mijn beide rvf'jes Michelin pilotpower 2ct gezet. Prima bandjes en daarvoor betaal je niet de hoofdprijs. Een rvf is in verband met het 17 inch achterwiel echt in het voordeel wat banden keus betreft
Goed gevonden!Gevonden, een punt stuk van de rvf 2e type dus de RT rechtsboven.
Bekijk bijlage 1988889Bekijk bijlage 1988890
Dat zal een lastige keuze geweest zijn zegHad de keus: of tweede paasdag naar de woonboulevardof vandaag onderdeeltjes halen voor de nc30. Het is het laatste geworden.
Bekijk bijlage 1990000
Ja, was even Nieuw-Weerdinge. Hij heeft een mooie verzameling staan in de kelder...Bakker ?
Weet er alles van...Moet hier eens gaan opruimen, hoofdzakelijk NC 30 parts veel klein spul maar ook b.v. een bijna puntgaaf NC 30 zitgedeelte OEM knipwerk in onberispelijke staat.