Honda Wave 110i


Tijdje zo rond gereden in het dorp. Klassieke allure, op blauw motorkenteken, met een wave/innova 125cc blokje. Eigenlijk het snelste vervoermiddel in de stad. heb een beetje spijt van de verkoop..
 
Mooi man! Echt een gaaf ding, ik zie inderdaad het innova-blokje eronder. Die had je zeker niet moeten verkopen maar dat denk ik ook nu achteraf over een aantal motoren. Die heb ik destijds voor een drol en een knikker verkocht en zijn inmiddels serieus geld waard.. én ik zou er nu nog weleens op willen rijden..

Maarja.. Dat is dan leergeld denk ik dan maar, deze innova zal om die reden niet snel de stal verlaten..
 
Laatst bewerkt:
Je kansen zijn sowieso groter als je in België op zoek gaat!

bedankt voor de tip, mijn focus lag alleen op Duitsland eigenlijk, wist niet dat die dingen ook in België reden. Ik heb 15 jaar geleden al eens een Tmax geïmporteerd vanuit België, dat ging toen vrij simpel inderdaad en later nog voor een prima prijs kunnen verkopen.
 
In België staan er nog best veel met lage kilometerstanden.. succes i.i.g. en als je eens proef wilt rijden, be my guest..

Mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan