want??kan de cdi ook wel gaan vervangen. kan ook daar aan liggen.
Waarom breng je de motor niet terug naar 2Motors die hem gereviseerd heeft. Hij weet er kennelijk meer van.
Duw dat ding toch eens aan en gewoon op de straat in plaats van een zandpaadje.Carb netjes schoon en lekt niks geen benzine. gasschuif wat verder dicht gezet zoals aanbevolen was. de vlotterbakken komen mooi vol.komt veel benzine uit als ik de sproeier doppen eraf draai.ook nieuwe benzine in gedaan .tank tot de nok vol... ik probeerde hem weer te starten op choke open en geen gas maar weer helemaal niks.
nog geen plofje.. iemand op YouTube schrijft bij mijn start filmpje dat het onmogelijk starten is zonder de decompressiekabel aan de Kickstarter naar het klep deksel toe..
is het echt niet makkelijker starten met die Kickstarter kabel erop? waarom halen ze die kabels er eigenlijk af..
en ik begin nu toch wel steeds meer te denken dat hij op het verkeerde tijdstip een vonk geeft omdat er totaal geen teken van leven in zit,
En had hij er ook een oplossing voor?
Duw dat ding toch eens aan en gewoon op de straat in plaats van een zandpaadje.
Ja, gewoon op het wegdek zodat de band grip heeft.
In zijn 3 of 4 en bij het loslaten van de koppeling met je reet in het zadel ploffen zodat dat wiel geen andere keuze heeft dan draaien.
Kop veranderd dus je vervangt de stator? Ja, logisch....Daar heb ik ook naar gevraagt. hij heeft toen een nieuwe stator erop gezet maar nog wilde die niet starten. hij weet dus ook niet wat het nu kan zijn. zelfs hij niet...
Kop veranderd dus je vervangt de stator? Ja, logisch....
Sleep dat ding aub een keer aan
Die gaat dan echt wel door hoorNeh, straks doet ie ut en is deze soap afgelopen
Die gaat dan echt wel door hoor
Hoe kom je aan die nickname?Ga ik dan maar proberen .alleen geef ik het weinig kans
Volgens mij sla je veel goed bedoelde tips en adviezen in de wind. Ding aanslepen is al meermaals gezegd bv.