goededag
daar ben ik weer kan iemand mij toch even helpen
ik rij een bandit uit 96 het is een 1200s alleen hij gebruik erg veel
de laastte tijd heeft iemand een idee hierover
1e post, veel spellingsfouten, geen search gebruikt. Niet in het juiste topic gepost.
Het is "Latijn", niet "Latijns"En jij hebt een popi-jopie "zie mij Latijns kennen"ondertitel.....
goededag
daar ben ik weer kan iemand mij toch even helpen
ik rij een bandit uit 96 het is een 1200s alleen hij gebruik erg veel
de laastte tijd heeft iemand een idee hierover
misschien nog dingen opgeleukt aan je bandit ? Dynokitje geplaatst ? daar wil ie volgens mij ook nog wel eens onzuinig van gaan lopen. Gasnaalden versleten ?
Volgens mij moet een bandit inderdaad 1: 15-17 kunnen halen maar helaas verbruikt die die van mij ook iets van 1:11-12, bij echt koud weer zelfs 1:10. Veel te veel als je het mij vraagt.
Ik denk dat ik binnenkort eens langs een testbank ga voor een run.
S.B.
Maak je van die korte ritjes dan? 1op 15 is voor mijn B12 echt het absolute max qua gebruik, zit er eigenlijk altijd boven,.... richting 1op 17 a 18 bij goed weer
Rij best pittig door moet ik zeggen
Ik rij overwegend woon-werk en dan ongeveer 25 km enkele reis. In de zomer wil ik wel doorrijden maar als het wat kouder wordt of nat op de weg dan ben ik een beetje oud wijf.
Ik weet ook niet waar het aan ligt. Wel dat ik zelf een dynojet heb (zat er al op toen ik hem/haar kocht) en daar schijnt ie ook niet zuiniger van te worden.
Ik denk dat bij mij iets van de gasnaalden versleten zijn ofzo. In elk geval reed ik ongeveer 2,5 jaar geleden nog 1:13-14 en da's nu een stukkie minder geworden.
Dus denk ik binnenkort maar naar een testbank maar en dynojet eruit (laten) slopen en weer de orinele naalden erin kost iets van 350 euri heb ik al nagevraagd
leg eens uit svp ?wat noem jij erg veel?
als het bv 1is dan kan het zijn dat het vlotterniveau te hoog staat.
.
Hoeveel kilometers staan er op de teller dan? Als zoiets versleten raakt?
leg eens uit svp ?
ik heb nu 30000 km op de teller staan.
Ik weet niet of originele suzuki gasnaalden erg slijtage gevoelig zijn (ik dacht het niet).
Ik heb wel elders op internet gelezen (ook wel op MF) dat bij aangepaste naalden (metname die van dynojet) er eerder sprake zou zijn van slijtage (ergens tussen de 25.000-45000 km wordt genoemd als ontstaan van problemen met name bij de bandit/oude 1100 gsx blokken.
nb. ik weet ook niet zeker OF dat bij mij het probleem veroorzaakt, maar ik denk dat. Misschien scheelt een keer goed afstellen ook wel weer wat.
als het bv 1wat moet ik uitleggen ?
als het bv 1is dan kan het zijn dat het vlotterniveau te hoog staat.
dat zie ik namelijk niet helemaal voor me of ik snap niet helemaal hoe je het bedoelt
het komt uit een praktijk geval. de klacht was dat het verbruik 1is.
bij een testrun bij Hoegee kwam uiteindelijk aan het licht dat het vlotternveau veel tehoog stond.
natuurlijk is dit gecorrigeerd en toen was het verbruik ook weer 'normaal'.
Redelijk oude oma opgegraven