Hoorn en omstreken [part 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ ratz,
je moet inderdaad alleen naar hz gaan als je echt weet wat je moet hebben, maar dat geldt overgens ook voor andere scooter/brommerzaken.
Voor mijn brommer haalde ik destijds de originele partnr's van easyparts en haalde het bij de hz :)
Ik geloof dat van vliet een beetje stopt met het brommer en scooter spul (half jaar terug voor m'n broertje nog een leuke cilinder en uitlaat gehaald van totaal 350+ euro voor 135 8-)

Tegenwoordig kom ik wel eens bij moped voor universeel spul als ik aan b.v. m'n jawa aan het sleutelen ben, maar dat is vooral omdat het op loopafstand van m'n sleutelplek is 8-)

HZ heeft overgens wel veel spul op voorraad in elk geval sproeiers e.d. Kom je bij de moped voor een sproeier: Heeft u voor mij sproeier dellortho klein 98. Ja ik heb 94 of 102 B|
 
'Universele zuiger' dus...ja ik ken ze wel op die manier, _O-


Beck inderdaad of moped. De onlinewinkel waar word besteld is scootparts, easyparts e.d..
Ben er niet zo in thuis, maar kijk over de schouder heen :Y ;)
Voor kleine delen(vlugvlug) willen we nog wel eens naar de lokale scotterboer gaan, maar idd: veel online besteld :Y


De volgende keer mag jij ook meehelpen om de oudste er van te overtuigen niet naar HZ te gaan ;)

Als je echt originele onderdelen wilt hebben moet je easyparts hebben ja. Maar voor je algemene onderdelen zou ik kiezen voor euroscooters.nl speed-parts.nl (de jager in winkel) of josdijkman.nl die leveren snel en hebben naar mijn mening goede service.
En als je dan toch naar een shop gaat in de buurt zou ik de jager in winkel kiezen. die hebben me als enige in de buurt hierzo (van vliet, hz, beck) nog niet belazerd :P .
 
@ ratz,
je moet inderdaad alleen naar hz gaan als je echt weet wat je moet hebben, maar dat geldt overgens ook voor andere scooter/brommerzaken.
Voor mijn brommer haalde ik destijds de originele partnr's van easyparts en haalde het bij de hz :)
Ik geloof dat van vliet een beetje stopt met het brommer en scooter spul (half jaar terug voor m'n broertje nog een leuke cilinder en uitlaat gehaald van totaal 350+ euro voor 135 8-)

Tegenwoordig kom ik wel eens bij moped voor universeel spul als ik aan b.v. m'n jawa aan het sleutelen ben, maar dat is vooral omdat het op loopafstand van m'n sleutelplek is 8-)

HZ heeft overgens wel veel spul op voorraad in elk geval sproeiers e.d. Kom je bij de moped voor een sproeier: Heeft u voor mij sproeier dellortho klein 98. Ja ik heb 94 of 102 B|

Dat van die sproeiers is inderdaad wel een erg bekend gevalletje B| ..
Ondertussen ben ik maar gewoon voordat ik ga afstellen een kitje gaan kopen met maat 120-140 er in :) . Scheeld zoveel ge heen en weer :P
 
Pfff, brommeronderdelen!
Die haalde ik meestal nieuw bij NAN in Grootebroek of 2de hands bij onze sleutelplek in Nieuwe Niedorp (daar hadden we zo`n 30 Zundaps in onderdelen liggen).
Toen ik DKW reed moest ik voor onderdelen naar Amsterdam, dat was de enige die nog onderdelen op maat liet maken ergens in Italie (internet hadden we toen nog niet :N )
 
Mogguh :W
Pfff, brommeronderdelen!
Die haalde ik meestal nieuw bij NAN in Grootebroek of 2de hands bij onze sleutelplek in Nieuwe Niedorp (daar hadden we zo`n 30 Zundaps in onderdelen liggen).
Toen ik DKW reed moest ik voor onderdelen naar Amsterdam, dat was de enige die nog onderdelen op maat liet maken ergens in Italie (internet hadden we toen nog niet :N )
Waren jullie die laatste stam die tien jaarterug werden ontdekt in de bossen van West Friesland ?

:P

@ALL: ik heb de tips doorgegeven aan de oudste.
Hij weet ook nu ondertussen wel dat ie 'genaaid' wordt door HZ(na enkele miskopen, en dat ik hem er al meerdere malen daarop heb gewezen), maar...het is zo dichtbij en...op Maandag open :P
 
Zo, de SpongeBob-film is afgelopen.
Papa en Yona weer tevreden en zodadelijk Pokemon 11 kijken.

Nu eerst even kleine klusjes doen en de was :W

PS: de stofzuiger die eerder werd besproken staat nu bij BEEREPOOT(pagina 6 in de zondagskrant) goedkoper dan BCC en die ene internetwinkel B|
Wij hebben hem voor 80euro, BCC verkocht deze voor 99euro en Beerepoot nu voor 79euro
_O-

Morge...
Ben niet thuis in deze lokale materie :+
Da dan weer minder -O-
 
zijn er nog mensen die vandaag een kijkje gaan nemen bij mobu?

tis opendag vandaag vanwege nieuwe look van de winkel, je kan ook gratis op de testbank als je je had opgegeven...

ik ga wel ff kijken. kreeg een brief thuis van mobu en dat als ik die brief inlever ik een gratis busje kettingspray krijg :P
 
Ik vind de eigenaar van Mobu maar een rare vent.(persoonlijke mening)
Motor gaat zonder dat hij op de testbank gestaan heeft even hard (hard genoeg).
Kettingspray heb ik weinig aan omdat ik Cardan op de motorfiets heb.
:P
 
peerlav ed po,
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan