Hornet 600, doen?

Oh, heb even teruggelezen en zag dat het de test van moto73 was die je notabene aan mij aanbood. Sorry, nooit op gereageerd. Ik wil hem wel ff lezen...
 
Hey,stuur mij de test ook even AUB.Ben zelf geabonneerd op m73 en loop al de hele morgen te zoeken naar no.8 uit 2000 waar de test in staat.Ik weet niet over welk bouwjaar jou test gaat maar wil hem wel even lezen.(heb alleen de vergelijkingstest van no.13 uit 1998 nog kunnen vinden).Heb zelf sinds een week een 2000 hornet.
 
Ik weet niet over welk bouwjaar jou test gaat maar wil hem wel even lezen.(heb alleen de vergelijkingstest van no.13 uit 1998 nog kunnen vinden).Heb zelf sinds een week een 2000 hornet.

Deze is geloof ik uit 2002 of 2003 een test van CB600 en CB900. Ik zal ze uploaden...moment graag.
 
De test is binnen :} :} :} .
Nu nog de test van m73 uit 2000 no.8 en ik ben weer helemaal bij de pinken.(Of ik moet mij zelf weer door de berg m73 slaan vanaf '87. :X :X )
Dus wie heeft deze ergens ter beschikking?
 
Hoi Tengai,

Zou je mij die test ook willen mailen?!
Ik heb net een hornet gekocht (met voor en achter technoflex vering + schokbreker) en ben wel benieuwd naar de test!

Alvast bedankt! :}
Groeten Danny
ildotore84@hotmail.com
 
Beste Tengai,

Ik zou ook graag de test van de CB600 ontvangen!
Bedankt alvast. Ik heb zelf al een CB600F maar wil er alles over weten.

Groet,
Horzel
:}
 
ik wil ook een cb600f gaan kopen uit '98
met 20k op de teller. Reed echt lekker! :] en ziet er goed uit.
Hij heeft pas een beurt gehad en banden zijn nog maar 2000km op gereden
zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

En hoeveel is ong de prijs voor zo'n motor?
 
Is het een 25kw. is het van Part. of Dealer met garantie, is 't goede staat zoals banden, ketting, Km stand enz. Ik weet 't niet maar denk wel max.4250 euries ??. :?
Het is geen 25 kW. Particulier altijd onderhouden bij dealer en in goede staat. Pas nog een beurt gehad en nieuwe remblokken voor gestoken. ketting weet ik niet
KM stand is 20.000

hij vraagt er 4500 voor maar ik hoop toch rond de 4250 zo te gaan zitten
 
paar jaar een hornet gehad, nooit problemen en veel fun gehad op de fiets

hoogtepunt 2x assen circuitdag
 
Hey Tengai, bedankt voor de test !

Heb zelf ook nog een engelse test van "Performance bike" met daarin de hornet, de sv650 en monster 620ie in de aanbieding (4,5 mb), klik hier daarvoor ....
Edit . . . link is weg, toch interesse? Mail even zodat ik het je kan mailen.


Verder: over de voordelen begin ik maar niet, ben ik 3 uur bezig :P

De nadelen ...(meeste zullen al genoemd zijn):
- vering (heb ik hyperpro in laten zetten)
- kleine tank / hoog verbruik (in mijn geval ivm rijstijl en zware belading)
- honda => dure onderdelen (schijnt)
- mijn model (de S met kuip) wordt niet meer gemaakt (is dat een nadeel?)
- hoogtoerige motor, dus flink in de toeren jagen voor de nodige pk's en koppel (vind ik zelf weer een voordeel, maar vermeld het toch maar)

en verder staat er wel het een en ander in de test :P
 
Laatst bewerkt:
Leuke test. Die gasten hebben echt geen goed woord over voor die Duc.

Ik vond dit ook wel een erg goeie foto.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan