Hornet 600, doen?

Hoe is het met Hans18? Ben je geslaagd (voor zowel de motor als het rijbewijs)???
phoe lang geleden dat ik hier geweest ben.

Maar helaas nog niet geslaagd voor mijn rijbewijs na nogal wat ellende met de rijschool :S hadden vergeten mn gegevens door te geven aan het cbr

nu staat er examen op 24-01 in de planning

binnenkort nog eens gaan kijken naar die hornet want die gast wilt hem nu echt kwijt.

hopelijk maakt hij er een leuk prijsje van als ie er echt vanaf moet :)
 
Hans, als je er niet uitkomt dan heb ik ook nog een sportieve Hornet 600 met div opties uit '98 te koop € 4100.

Heb haar vandaag met pijn in mijn hart aangeboden op internet. Veel lief met haar gedeeld en geen leed.
Vraag me eigelijk af hoe ik mij kan indekken voor de risico's van een proefrit (mn voor schade). Een auto geef je toch wat makkelijker mee voor een proefrit dan een motor waar ik nooit iemand anders op heb gelaten.

Wat is eigelijk gebruikelijk bij een part.verkoop? heeft iemand ervaring of advies?

Waarom ik mijn Hornet verkoop; in Feb/Mrt wil ik een Triump Daytona kopen die ik naked wil gaan maken; heb al wat mooie voorbeelden gezien.

Bijlage: Honda hornet.jpg
 
Hoi Tengai,

Ik zou ook graag de test van de CB600 ontvangen! *D
Bedankt alvast. Ik heb zelf al een CB600F maar wil er alles over weten.

Groeten BlackHornet04 :]
 
Hoi Tengai,

Ik zou ook graag de test van de CB600 ontvangen! *D
Bedankt alvast. Ik heb zelf al een CB600F maar wil er alles over weten.

Groeten BlackHornet04 :]
full
 
Tengai !! *D

Hartelijk dank voor je test van CB600F die je gemaild had!
Een heerlijke leesvoer was dat..... :}

groeten BlackHornet04
 
iemand interresse in deze mooie hornet uit 2002 met 7500km op de teller, hij is 25 kw en kost 4250 euro. mail me ff bij interresse

Bijlage: cb hornet s.JPG
 
Hans, als je er niet uitkomt dan heb ik ook nog een sportieve Hornet 600 met div opties uit '98 te koop € 4100.

Heb haar vandaag met pijn in mijn hart aangeboden op internet. Veel lief met haar gedeeld en geen leed.
Vraag me eigelijk af hoe ik mij kan indekken voor de risico's van een proefrit (mn voor schade). Een auto geef je toch wat makkelijker mee voor een proefrit dan een motor waar ik nooit iemand anders op heb gelaten.

Wat is eigelijk gebruikelijk bij een part.verkoop? heeft iemand ervaring of advies?

Waarom ik mijn Hornet verkoop; in Feb/Mrt wil ik een Triump Daytona kopen die ik naked wil gaan maken; heb al wat mooie voorbeelden gezien.

He flybuster, al kopers op de kust?
 
Kan je een beetje makkelijk in de stad rijden met een Hornet?

Zoals ik het van diverse testverslagen heb gelezen is hij gemakkelijk te rijden zowel in de stad als op het landschap. :}
Een echte beginnersmotor met veel kracht in PK. Beter kan het niet!! :]

Succes ermee! *D
 
Kan je een beetje makkelijk in de stad rijden met een Hornet?

Wordt iets lastiger als het markt is... maar verder NO PROBLEM.
In het winkelcentrum kan je er ook goed mee rijden maar pas op, want de ondergrond is vaak wat gladder.
En... die roltrappen zijn best lastig.

Maar wil je een echte aanrader....

Rij er eens mee door ´n dorp.... écht GEWELDIG!!

:+

full
 
Ha di red88

Nee nog geen reactie, maar ik kan voor jou wel een zacht prijsje maken!
De Hornet is een prima motor voor naast je nieuwe Blade.

Ben gisteren naar de motor Beurs in DenBosch geweest(klote georganiseerd)en daar heeft de S4R toch wel weer indruk gemaakt; dus..........

Waarschijnlijk zal ik mijn Hornet gewoon inruilen; hoef ik ook niemand aan huis te ontvangen en te laten rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan