Hornet Lente-meeting 2014: "we blijven rondzwermen!"

ik heb mijn tomtom aangesloten op het achterlicht. kan je accu niet leeglopen (als je je licht tenminste ook altijd uit zet), en hij is dan gezekerd.

kan je natuurlijk ook doen met usb poort
 
Ik heb hem inmiddels aangesloten op het voorlicht, omdat de USB lader 2A moet kunnen trekken. Achterlicht kabel was wat dunner.
 
Mocht het beeld niet meteen helder zijn dan ff opnieuw laden, kortom, hier alvast een snelle edit van het beeld materiaal dat Arne heeft gemaakt.

Volgorde van de beelden klopt niet helemaal maar ik wilde dit alvast met jullie delen, de Hornet Lente meeting 2014 *O* :
 
oja, filmpje is openbaar, mocht je het ondanks dit onschuldige tripje toch niet willen dan kan ik het omzetten naar alleen te kijken met wachtwoord. Laat maat weten als iemand bezwaar heeft tegen de openbaarheid ervan.
 
Misschien nog even linken in het Hornet topic, want ik denk dat veel mensen niet meer in deze kijken.
 
Mocht het beeld niet meteen helder zijn dan ff opnieuw laden, kortom, hier alvast een snelle edit van het beeld materiaal dat Arne heeft gemaakt.

Volgorde van de beelden klopt niet helemaal maar ik wilde dit alvast met jullie delen, de Hornet Lente meeting 2014 *O* :


Schoon filmpke *O* Wie is die kwibus met dat wit-zwart geblokt leren jasje.

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan