*Hornet Plaza 8* Eens een Horneteer, Altijd een Horneteer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
spuiten is niet een probleem werk bij een staal bedrijf met straal en spuitcabine had gedacht dat ze die kleur ook konden poedercoaten of zit je dan aan de ral kleuren vast?

gs eerst deze zomer gewoon lekker rijden met hem en dan na de zomer denk ik gaan de velgen zwart met oranje bies

Volgens mij kun je niet elke willekeurige kleur laten poedercoaten.


:Y
 
Laatst bewerkt:
goed zo? :9ehm... geen bericht, goed bericht? :+done :PValt toch best mee?

Hij is vorig jaar al een keer opgeschoond, en eerlijk gezegd vind ik 'niet hier posten' niet echt een criterium om van de lijst afgeschopt te worden.Zie strekking topictitel O-) Als iemand aangeeft zijn hornet niet meer te hebben, dan is er altijd nog de eervolle vermelding bij de wassabees 8-)Ben benieuwd :]Leuke foto :]

eigenlijk heb je gelijk ik zat een tijdje op het limburg forum en die gingen me daar tekeer alsof het msn was met de berichten was af en toe niet bij te lezen had een topic niet echt meegedaan
volgend topic was mijn foto en naam al vervangen door poser foto's van de boys
maakt verder ook niet uit volgens mij klikte het met die onderling beter omdat ze een beetje bij in elkaar in de buurt wonen
ik voel me hier beter thuis :}
 
Laatst bewerkt:
Valt toch best mee?

Hij is vorig jaar al een keer opgeschoond, en eerlijk gezegd vind ik 'niet hier posten' niet echt een criterium om van de lijst afgeschopt te worden.

Zie strekking topictitel O-)
Als iemand aangeeft zijn hornet niet meer te hebben, dan is er altijd nog de eervolle vermelding bij de wassabees 8-)
Okee das ook een goeie manier om het te bekijken *D
T was maar een gedachte van mij hoor
Maar wel logisch zo :Y
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk heb je gelijk ik zat een tijdje op het limburg forum en die gingen me daar tekeer alsof het msn was met de berichten was af en toe niet bij te lezen had een topic niet echt meegedaan
volgend topic was mijn foto en naam al vervangen door poser foto's van de boys
maakt verder ook niet uit volgens mij klikte het met die onderling beter omdat ze een beetje bij in elkaar in de buurt wonen
ik voel me hier beter thuis :}
Sja ik ben daarentegen meer van het snel posten enzo
600F topic waar ik nog steeds zit zijn record houders })
Mja ach zo op deze manier is ook leuk hoor :Y
 
nee eigenlijk niet
het enige wat ik echt heb meegenmaakt is een poolse medewerker die bij het instappen in de bus zich wou vastpakken aan de spijl en ik dacht waarom gaat die deur nu niet dicht en ik hoorde vanachter opeens ouch
 
nee eigenlijk niet
het enige wat ik echt heb meegenmaakt is een poolse medewerker die bij het instappen in de bus zich wou vastpakken aan de spijl en ik dacht waarom gaat die deur nu niet dicht en ik hoorde vanachter opeens ouch
:X
Dat doet best zeer gok ik
 
in het kader van nutteloze meldingen.

Het is een greeploze kont met afdekplaatjes geworden. :Y

Dus de seatcover is was over...........is dus ondervoorbehoud van het binnenkomen van het geld verkocht, maar het schijnt ergens op de digitalke snelweg te hangen zodat de bank nog even wat rente op kan strijken.
 
in het kader van nutteloze meldingen.

Het is een greeploze kont met afdekplaatjes geworden. :Y

Dus de seatcover is was over...........is dus ondervoorbehoud van het binnenkomen van het geld verkocht, maar het schijnt ergens op de digitalke snelweg te hangen zodat de bank nog even wat rente op kan strijken.
Daar willen we piccie's van :P :P
 
potatohead.jpg



:+
 
Ik zal morgen een setje Rizoma handvatten en trillingsdempers, een zilver alu streetbar van LSL, een bar-end spiegel en een Denon cdspeler te koop zetten.

Als iemand interesse heeft, let me know!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan