*Hornet Plaza----part III*

ik heb.....

  • een 600

    Stemmen: 47 70,1%
  • een 900

    Stemmen: 8 11,9%
  • geen hornet meer '(

    Stemmen: 5 7,5%
  • een andere maar kom hier omdat ik een wil :P

    Stemmen: 7 10,4%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat nou bleek?? :(

Shut up sucka!!!
[afbeelding]

@Hannibal: I'm not gonna fly, fool


full


oehhhhhh take your shot baby })
 
nog maar eens een serieuez vraag dan........ hornet is aan verse olie toe. Nu heb ik al veel gelezen op het forum over olien. Ik ben er wel uit, geen peper dure olie zolang je op tijd ververst. Maaaaaaaaar ze noemen er geen merken bij...

hier misschien iemand advies over een merk wat betaalbaar is, en goede ervaringen mee heeft.

Ga morgen ook wel even bij goedhart langs, die weten het ook wel. Maar wie weet heeft iemand hier een goede tip. En ik bedoel dus geen prut olie voor weinig, maar gewoon goede olie voor een normale prijs.
 
Bij de herhaling tien jaar later verlegde ik de aandacht naar de software:
full

:9
 
Laatst bewerkt:
nog maar eens een serieuez vraag dan........ hornet is aan verse olie toe. Nu heb ik al veel gelezen op het forum over olien. Ik ben er wel uit, geen peper dure olie zolang je op tijd ververst. Maaaaaaaaar ze noemen er geen merken bij...

hier misschien iemand advies over een merk wat betaalbaar is, en goede ervaringen mee heeft.

Ga morgen ook wel even bij goedhart langs, die weten het ook wel. Maar wie weet heeft iemand hier een goede tip. En ik bedoel dus geen prut olie voor weinig, maar gewoon goede olie voor een normale prijs.

Bertolie :Y

O,ja en ik kon niet meer wachten : *Hornetplaza----part IV*
 
Laatst bewerkt:
[me="Hornix"]is erin getrapt O-) [/me]

en je hebt gelijk, het is idd een oud wijf geworden. en dan kan je wel zeggen dat het niet zo is omdat ze een paardebloemenkrans op der kop heeft maar dan is het gewoon een oud wijf met een paardebloemenkrans op der kop..klaar!
 
[me="Hornix"]is erin getrapt O-) [/me]

en je hebt gelijk, het is idd een oud wijf geworden. en dan kan je wel zeggen dat het niet zo is omdat ze een paardebloemenkrans op der kop heeft maar dan is het gewoon een oud wijf met een paardebloemenkrans op der kop..klaar!

Helemaal met je eens :?

full
 
.

Deeltje IV = Rellen :? Is al weer zo lang geleden dat er hier even lekker ruzie gemaakt werd.

Aanzetje : Ik wil een ander stuur op mijn hornet, hebben jullie ervaringen :? :P

mwa, de aangewezen persoon daarvoor is niet aanwezig op het moment ;)
Die is nog een foto aan het zoeken van z'n hornet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan