Hornetmeeting Limburg lente 2007

Stem op je voorkeur weekend.

  • 6 tot 9 april Pasen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 tot 16 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 tot 23 april

    Stemmen: 7 46,7%
  • 27 tot 30 april koninginnedag

    Stemmen: 2 13,3%
  • 4 tot 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 tot 20 mei hemelvaarts

    Stemmen: 5 33,3%
  • 25 tot 28 mei pinksteren

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
tis nog wel een close call maar ik denk dat de opkomst het hoogst gaat zijn als je het weekend van 23 april wat organiseert. toch een hoop mensen die met hemelvaart effe weg gaan met fam, vriend(in), ega etc.

aan de andere kant is met de hemelvaart wel lekker iedereen vrij...
 
ben overigens al druk bezig met aanpassen voor duitsland. komen dit weekend andere knippers op zodat ik vanachter weer zichtbaar ben als ik afsla en het allemaal legaal is in duitsland.

*O*
 
Laatst bewerkt:
tis nog wel een close call maar ik denk dat de opkomst het hoogst gaat zijn als je het weekend van 23 april wat organiseert. toch een hoop mensen die met hemelvaart effe weg gaan met fam, vriend(in), ega etc.

aan de andere kant is met de hemelvaart wel lekker iedereen vrij...

dan zal het ook overal drukker zijn op de weg denk ik
 
Het is zeker dat met hemelvaart een van de drukste weekenden is voor motoren in het mooie zuiden van het land.

Liefst ga je natuurlijk :] als er niemand op de weg zit.....

En als het druk is zijn er ook veel mensen die de wet moeten handhaven, op pad,
Want die hebben gewoon niks beters te doen :N
 
ben overigens al druk bezig met aanpassen voor duitsland. komen dit weekend andere knippers op zodat ik vanachter weer zichtbaar ben als ik afsla en het allemaal legaal is in duitsland.

*O*

Denk je ook nog even aan je winterbanden O-) da's verplicht hé in Duitsland :+

voor mijn koekblik was ik bijna 1000 euro kwijt voor een setje winterbanden :( leuk zo'n weekje wintersport
 
Denk je ook nog even aan je winterbanden O-) da's verplicht hé in Duitsland :+

voor mijn koekblik was ik bijna 1000 euro kwijt voor een setje winterbanden :( leuk zo'n weekje wintersport

winterbanden in mei?? gelukkig heb ik leaseblik en betaald de zaak die dingen, scheelt weer. een voordeel voor jou, ze gaan wel even mee. niet ieder jaar weer die 1000 ui.
 
Een schopje!!!

full


Zal deze week even alles op een rij zetten. Ziet er naar uit dat het 23 april word.
Er kan nog gestemt worden.Want de punten staan gelijk met hemelvaart.

Joep 8-)
 
Over 2 weken kerstvakantie *O* *O* *O*

Dan is er genoeg tijd voor een borrel en een pre-meet dacht ik zo :9

Zeker veel te koud voor de meesten om een stukje te :]
 
Zo, ik heb gestemd voor 20-23 april, met Hemelvaart heb ik al een weekendje Vlieland op de planning staan!
Leuk hoor, een premeet in de kerstvakantie!! Aangezien ik toch vrij ben tot 1 feb 2007 heb ik tijd zat.
 
Zo, ik heb gestemd voor 20-23 april, met Hemelvaart heb ik al een weekendje Vlieland op de planning staan!
Leuk hoor, een premeet in de kerstvakantie!! Aangezien ik toch vrij ben tot 1 feb 2007 heb ik tijd zat.

het weer is er wel naar in ieder geval.. 8-)

jammer dat die van mijn in de verzekeringswinterstop zit. als het zo blijft haal ik hem er volgend jaar uit. raar land, wordt nooit meer winter hier.
 
btw, 18 aanmeldingen en maar 14 mensen gestemd? maakt het de rest niet uit dan?
 
en gestemd op polletje, te weten pinksterweekend ivm extra dag en "echt" de meeste kans op mooi weer :) . Paasweekend zou anders 2de keus zijn ...
ik had pinksterweekend gestemd ...

Mag ik dat nog omzetten naar 20 / 23 april ??? O-)

is dat overigens dus idd met de maandag de 23ste erbij ??? of is het eigenlijk t/m de 22 ste ...
 
Laatst bewerkt:
en? en? en? wanneer gaan we ? kunnen we al boeken bij Ome Joep ?

Zit er trouwens ook nog aan te denken om een dagje of 2 eifel hieraan vast te plakken, is me afgelopen keer goed bevallen.


offtopic
Nog ff een ander vraagie aan je Joep. Je hebt je Hornet verhoogd, hoe heb je dit gedaan ? zelf aan het knutselen geweest of heb je aftermarkt stuff gekocht.
en heb je hierdoor problemen gehad met een evt. te korte standaard ?

Ik zie een lucas verhogingssetje op Internet staan, en vroeg me af je dezelfde hebt gemonteerd
 
Laatst bewerkt:
offtopic
Nog ff een ander vraagie aan je Joep. Je hebt je Hornet verhoogd, hoe heb je dit gedaan ? zelf aan het knutselen geweest of heb je aftermarkt stuff gekocht.
en heb je hierdoor problemen gehad met een evt. te korte standaard ?

Ik zie een lucas verhogingssetje op Internet staan, en vroeg me af je dezelfde hebt gemonteerd


B| 't lijkt me beter dat jij gewoon zo laag mogenlijk boven de grond blijft..
hoger = harder ;) _O- )

ik heb nog niet gestemd omdat 't me op dit moment nog niet echt uitmaakt wanneer we gaan, dacht zelf ergens eind april / begin mei, maar ik zie 't tegen die tijd wel.
dan zal ik vast een voorkeur hebben
heb d'r iig zin in! proost Joep :W
 
B| 't lijkt me beter dat jij gewoon zo laag mogenlijk boven de grond blijft..
hoger = harder ;) _O- )

ik heb nog niet gestemd omdat 't me op dit moment nog niet echt uitmaakt wanneer we gaan, dacht zelf ergens eind april / begin mei, maar ik zie 't tegen die tijd wel.
dan zal ik vast een voorkeur hebben
heb d'r iig zin in! proost Joep :W

dark hornet in "*Hornet Plaza*.....part 2"

Nouw zeg, jullie zijn wel bezig vandaag ! O-)

maar ff zere neus, kan wel wat meer bodemspeling gebruiken })
 
ik had pinksterweekend gestemd ...

Mag ik dat nog omzetten naar 20 / 23 april ??? O-)

is dat overigens dus idd met de maandag de 23ste erbij ??? of is het eigenlijk t/m de 22 ste ...

Zo als ikjou stem bij 20/23 april zet dan denk ik dat de kogel door de kerk is met 8 stemmen. Zal morgen bij gastenhof naavragen of dat weekend al boekingen zijn.
En ja de maandag hoord bij een lang weekend, of je moet zondagavond nog naar huis
willen. Is maar wat you want.
 
en? en? en? wanneer gaan we ? kunnen we al boeken bij Ome Joep ?

Zit er trouwens ook nog aan te denken om een dagje of 2 eifel hieraan vast te plakken, is me afgelopen keer goed bevallen.


offtopic
Nog ff een ander vraagie aan je Joep. Je hebt je Hornet verhoogd, hoe heb je dit gedaan ? zelf aan het knutselen geweest of heb je aftermarkt stuff gekocht.
en heb je hierdoor problemen gehad met een evt. te korte standaard ?

Ik zie een lucas verhogingssetje op Internet staan, en vroeg me af je dezelfde hebt gemonteerd

Nou de eerste vraag krijg je morgen te horen.

Tweede vraag de tailriser heb ik bij firma mizu .de besteld dacht 129,-euros.
Maar als je niet het juiste gereedschap hebt,niet zelf doen.
Je moet namelijk de spiraalveer naar binnen draaien en als die uitmekaar sprinkt
dan krijg je hem niet meer erin. altans bij de 900. voordat andere roepen dat is
een makkie zoals bij de 600.

full


})
 
en? en? en? wanneer gaan we ? kunnen we al boeken bij Ome Joep ?

Zit er trouwens ook nog aan te denken om een dagje of 2 eifel hieraan vast te plakken, is me afgelopen keer goed bevallen.



Als het eeen beetje weer is 8-) is dat een bijzonder goed idee.

Paar dagen rondjes :] op de ring... *O*
 
Zo als ikjou stem bij 20/23 april zet dan denk ik dat de kogel door de kerk is met 8 stemmen. Zal morgen bij gastenhof naavragen of dat weekend al boekingen zijn.
En ja de maandag hoord bij een lang weekend, of je moet zondagavond nog naar huis
willen. Is maar wat you want.

gastenhof? niet gewoon in een tent in de achtertuin? :+
 
gastenhof? niet gewoon in een tent in de achtertuin? :+

Er zitten veel muizen in men tuin,ongedierte,slangen,en af en toe tijgers. :9

Zo ff serieus.De kogel is door de kerk.

Het weekend van 20 t/m 23 april is de winnaar. *O*
www.gastenhofeuverum.nl heeft dat weekend nog geen boekingen.
Als dus ieder mailt of belt voor reservering,zou ik daar niet te lang mee wachten.
Dan horen jullie van hun wel hoe alles verder in werking gaat.
Denk ook aan bv reisverzekering,je weet maar nooit.

Joeps 8-)

Laat nu maar de lente komen.
 
Er zitten veel muizen in men tuin,ongedierte,slangen,en af en toe tijgers. :9

Zo ff serieus.De kogel is door de kerk.

Het weekend van 20 t/m 23 april is de winnaar. *O*
www.gastenhofeuverum.nl heeft dat weekend nog geen boekingen.
Als dus ieder mailt of belt voor reservering,zou ik daar niet te lang mee wachten.
Dan horen jullie van hun wel hoe alles verder in werking gaat.
Denk ook aan bv reisverzekering,je weet maar nooit.

Joeps 8-)

Laat nu maar de lente komen.

Goeie datum *O*

Geen centrale reservering? Dus ieder voor zich reserveren?

edit: vanaf vrijdagochtend of komen we dan vrijdagavond aan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan