hotel in de eiffel

Poortwachter

MF'er
5 jan 2005
245
0
Woubrugge
Ik ben van plan om van het voorjaar een weekend met de motor naar de eiffel toe te gaan. Zijn er mensen die adressen hebben van leuke, gezellige, goede hotels. Alvast bedankt!
 
Ga je dan alleen of met anderen. Ik zou je namelijk aanraden gewoon een huisje te huren. Veel meer lol en goedkoper.(kijk eens op belvilla of vacanseselect).
Voor ongeveer 6 a 7 pers. heb ik wel een topadres in Duitsland in Adenau(vlakbij de nurburgring)Kij dan bij vacanceselect en zoek naar haus Klapperich. Schitterende locatie. Ik kan je eventueel foto's mailen.Succes en :]
 
Carat Kur- und Sporthotel
Laufenstrasse 82
D-52156 MONSCHAU
Duitsland

Algemene informatie:
In het mooiste stadje van de Eifel ligt dit sfeervolle hotel. Het kuuroord Monschau en omgeving biedt volop fraaie natuur, Düttchen (croissants) en voortreffelijke mosterd. Een indrukwekkende ruïne van een 13de-eeuws slot staat hoog op de heuvel. Aan de voet daarvan stroomt de Ruhr door een smal dal en slingert zich vervolgens door Monschau heen. Dwaal door de smalle en steile straatjes met gezellige restaurantjes, slenter over ontelbare bruggetjes en bewonder de vakwerkhuizen uit diverse perioden. In het hotel kunt u gratis gebruik maken van het binnenzwembaden de sauna. Er is tevens een beautyfarm(voor de echte MFer).

Extra informatie:
Parkeren bij hotel is gratis; in openbare parkeergargage EUR 3,50 per 24 uur.

full


Download folder in PDF
 
EIFEL!!!!

(1 "f" dus) ;)

Elk dorp heeft leuke hotelletjes daaro. Op de motorbeurs staat vaak een standje van een aantal hotels in de Eifel, zit vast wel wat tussen :)
 
was idd erg leuk.

- motor kan binnen slapen
- erg gastvrij (engelsen)
- gezellig ('s avonds met zn allen achter de supergrote tv met een halve liter in je hand)
- dichtbij de ring
- goed ontbijt
- goede schone kamers

kortom, geweldig.

Je bent die hond vergeten....Easy. Zo'n soort die je gras wil geven, en zoekt waar in godsnaam die melk uit moet komen.... ;)

Verder ben ik het roerend met je eens! Wij werden zelfs met een busje naar een restaurant toegebracht én weer opgehaald :}
 
Je bent die hond vergeten....Easy. Zo'n soort die je gras wil geven, en zoekt waar in godsnaam die melk uit moet komen.... ;)

Verder ben ik het roerend met je eens! Wij werden zelfs met een busje naar een restaurant toegebracht én weer opgehaald :}

Was jij er afgelopen zomer toevallig ook? Eind van de zomer, was het laatste mooie weekend van het jaar.

Een groepje met ook wat belgen volgens mij, waaronder een speedtriple en een blauwe R1 (de rest komt niet meer in me op).
 
Was jij er afgelopen zomer toevallig ook? Eind van de zomer, was het laatste mooie weekend van het jaar.

Een groepje met ook wat belgen volgens mij, waaronder een speedtriple en een blauwe R1 (de rest komt niet meer in me op).

Een groepje Belgen B| zeeuws-vlamingen zijn we! Nou één van de rest was ikke dus... ;)
Was inderdaad begin september, prachtig weer en heerlijk gereden. Waar jullie op reden weet ik helemaal niet meer :P
Wel dat onze R1 ingehaald werd door het vrouwelijke lid uit jullie groepje op de Nordsch...dinges :}
Dit jaar gaan we trouwens weer (groepje uuuh collega's) wordt weer lachen!
 
Ben zelf afgelopen jaar in de Eiffel wezen toeren met mijn motormaat.
Ik heb in een huisje van Landeal Greenparks gezeten....lekker makkelijk motor voor de deur...en nog een aantal motorrijders ontmoet op het park zelf....kortom dagje lekker toeren daarna ff afkoelen in het zwembad biertju erbij, en sávonds de kroeg in.....is een aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan