Hulde aan Ad van Meel motoren

kevinblade

motorverslaafde/deskundige
1 okt 2003
11.195
759
Apeldoorn
Even geen gezeik over motorzaken, maar een opkikker.
Vanmorgen was ik min of meer gestrand met mijn oude Yamaha XS1100.
Was op weg naar de crematie van opa Jan in Terneuzen.
Had net een nieuwe tank en plaatwerk erop gezet om hem weer netjes eruit te laten zien.
Vanuit almere een grote file tot net voor Utrecht en daarna begon de ellende, motor ging op 2 cilinders lopen en na een kleine pauze deed hij het weer fris en vrolijk.
En na 5 a 6 minuten weer het zelfde en weer stoppen en voelde dat de 2 buitenste cilinders koud waren, dus mijn conclusie was dat er een bobine stuk was.
Natuurlijk geen gereedschap meegenomen en vervolgde mijn weg.
Maar na enkele kilometers weer stil staan en weer rijden na een kleine pauze.
Langs Made kwam ik van Meel motoren tegen naast de snelweg en reed ik even langs in de hoop dat ik snel verder kan.
Had de situatie uitgelegd en werd meteen geholpen door Ed en een andere man.
Ed had een bobine gevonden op zolder en ze boden mij een motorscooter aan om toch naar de crematie te kunnen, maar de klok wees al net iets over 10.00 uur en ik moest nog 147 kilometer te gaan dus dat ging ik niet meer redden.
Heb het aanbod afgeslagen en na een kop koffie ging ik maar een poging wagen om thuis te komen.
Na vele stops toch thuis gekomen en bleek dat de tankontluchting van de net aangeschafte tank niet werkte en vacuum trok.
Maar toch wil ik de heren van Ad van Meel bedanken voor de gastvrijheid en gegeven hulp.
Zonder meer blij om te weten dat er nog best wel hele prettige motorzaken bestaan en dus ook een goede collega.
Rij eens langs en geniet van hun mooie zaak en gun hun een goede boterham.
Volgende keer staat er iemand anders met pech en dan ben je heel blij dat er motorzaken zijn die je gewoon even belangenloos weer op weg willen helpen.
Jongens bedankt.
 
HULDE *O*
Jammer dat je planning om Opa Jan je XS alsnog te laten zien, niet gelukt is :N
Maar hij zal je met raad en daad bijstaan..vanuit waar ie nu is :Y :)
 
Ik ben blij dat ze nog bestaan!!! Super service en klaar staan voor de medemens!
 
[kevinblademodeon]
maar goed we weten nu wel waar we niet heen moeten gaan...
wie wil er nu een monteur die van zijn eigen motor niet weet of de bobine stuk is of iets is met de tankontluchting
[/kevinblademodeoff]

:+
 
[kevinblademodeon]
maar goed we weten nu wel waar we niet heen moeten gaan...
wie wil er nu een monteur die van zijn eigen motor niet weet of de bobine stuk is of iets is met de tankontluchting
[/kevinblademodeoff]

:+

:( :( :(
Is wel een goeie :X
zo zie je maar weer dat zelfs ik menselijke trekjes heb O-)
 
HULDE *O*
Jammer dat je planning om Opa Jan je XS alsnog te laten zien, niet gelukt is :N
Maar hij zal je met raad en daad bijstaan..vanuit waar ie nu is :Y :)


mocht inderdaad niet lukken vandaag, maar hopelijk gaan we nog een zeeuwsritje doen met de brikkers???
 
Pak dan alleen Van Meel motoren en niet Ad van Meel. Corne van Meel is de eigenaar van Van Meel motoren welke hij zelf heeft opgestart. Heeft dus niks met Ad van Meel van doen.

De Blade is daar in onderhoud en mijn vorige motor. Het is een erg fijne zaak met eerlijke mensen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan