Hulp bij afmetingen ktm 450sx blok

mj-works

MF veteraan
13 aug 2010
3.077
4
motorland
Facebook
Hey iedereen;

Ik wil graag wat informatie over de afmetingen van het motorblok en de ophangingspunten van een ktm 450 sx zoals op de foto.

full


Ik hoop dat jullie er aan uit kunnen en even met een meter de maten willen opmeten :Y

afmeting A : hoogte tussen de twee voorste ophangingspunten
afmeting B : horizontale afstand tussen de twee voorste ophangingspunten
afmeting C :horizontale afstand tussen ophangingspunt en achterbrugas
afmeting D : hoogte tussen dat ophangingspunt en de achterbrugas

afmeting E : horizontale afstand tussen achterbrugas en achterkant cilinder
afmeting F : breedte van de cilinder
afmeting G : bovenkant kleppendeksel tot aan voorste ophangingspunt.

Zijn er nog ophangingspunten aan het blok (cilinderkop?) ? graag dat even te vermelden en meten :}

Alvast bedankt!

MJ
 
Laatst bewerkt:
Is er niemand bij jou in de regio die zo'n ding heeft en zelf gaan meten?, het is link om ervanuit te gaan dat een ander goed meet. Niet iedereen is even technisch en even precies. Ik heb slechte ervaring met door anderen opgemeten dingen
 
Is er niemand bij jou in de regio die zo'n ding heeft en zelf gaan meten?, het is link om ervanuit te gaan dat een ander goed meet. Niet iedereen is even technisch en even precies. Ik heb slechte ervaring met door anderen opgemeten dingen

ja het moet nou nog niet al te nauwkeurig. meer om een idee te hebben in welke richting ik moet denken voor een frame. Ik ga zelf wel eens meten bij de ktm dealer ;) maar daar heb ik de komende weken geen tijd voor -O- vandaar deze oproep!

grtz

MJ
 
Terug
Bovenaan Onderaan