Hulp gevraagd tegen ijzelvorming en vorst

Status
Niet open voor verdere reacties.

beyond cool

MF veteraan
12 mrt 2004
43.448
2
Nijkerk
Elke ochtend en elke avond rij ik met mijn motor over het terrein vlak bij het gebouw waar ik werk. Alhoewel de eigenaren van dat terrein hun best doen om het ook bij temperaturen onder 0 schoon te houden lukt dat niet altijd. Meestal gaat het goed, maar af en toe maar net. In het donker is het soms moeilijk te onderscheiden waar de gladdere plekken zitten.

Daarom wil ik jullie medewerking vragen. Als we met z'n allen over het pad lopen waar ik 's avonds, maar belangrijker: ook 's ochtends, overheen rij dan is de kans op ijsvorming daar zeer gering. Ik wil jullie daarom vragen om mee te werken om de route over het terrein vrij te houden. Uiteraard ben ik bereid om een wederdienst te bieden en zal ik ook bij jullie een keer over een stukje van jouw woon-werktraject komen schuifelen.

Daar stopt het echter niet. Het is vandaag vrijdag en alhoewel ik alle hulp op prijs stel zal het vooral in het weekend nodig zijn om te schuifelen, als ik de weerberichten mag geloven.

Ik hoop op jullie medewerking. Ik besef dat ik veel van jullie vraag, maar iedereen die helpt zal ik eeuwig dankbaar zijn. Ik hoop dat jullie van me houden en meewerken!

Het betreffende terrein ligt rondom de Jaarbeurs in Utrecht. Ik heb voor de zekerheid een Google Maps locatie toegevoegd.

Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Als iedereen 5 minuten zijn adem inhoud zal de luchtvochtigheid afnemen.
Minder vocht in de lucht = minder kans op gladheid.

Ik heb daar trouwens gisteren al geschuifeld, maar ik zal nog wel wat mensen
sturen voor zaterdag en zondag.
Doe ze maar de groeten van me.
 
ik kan wel een stel vrienden optrommelen om die kant op te komen, geen probleem!

( we komen wel uit haarlem, mogen we dan ook schuifelen?....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan