Icon patrol Raiden ervaringen

Digime

MF'er
15 jan 2014
189
4
Bunschoten
Na mijn tripje naar italie kwam ik tot de conclusie dat mijn pak totaal niet waterproof is.
Nu wil ik volgend jaar nogmaals wat verder weg dus een goed pak is benodigd.

Ik ben erg benieuwd naar wat ervaringen met de icon patrol (raiden)

Tevens op zoek naar een dealer. Als ik de website moet geloven alleen richting het zuiden en 1 in de buurt van rotterdam.
Zijn er nog shops meer in het midden van NL?

Andere suggesties zijn ook welkom *O*
 
Zeer Flauw,
En ja al geprobeerd kan alleen niet heel veel gebruikers ervaringen vinden.
Daarbij ben ik ook nieuwschierig naar evt alternatieven?

We zijn hier toch om elkaar te helpen...
 
Laatst bewerkt:
Was ook maar grappig bedoeld :+

Maar heb er zelf geen ervaring mee.
Wel aan de prijs als ik het zo bekijk.
Voor dat geld kun je ook een aardige goretex jas kopen of een goede jas met ander soort membraan en eventueel een regenjas erbij voor de echte hoosbuien
 
Even de jas opgezocht.
ziet er wel stoer uit.

De beschrijving was wat minder... :)

De oproep van avontuur wenkt voor elke man's ziel. Een oer moeten onderzoeken de grenzen van de aarde, lichaam en geest. De patrouille Raiden ™ jas is de ultieme metgezel in deze zoektocht. Gebouwd op onze bewezen Patrol ™ jas chassis, is de Raiden een volledig waterbestendige, all-weather, all-omgeving paardrijden jas. Om te houden van de wind en regen, het slijtvaste nylon chassis is volledig naad-verzegeld en omvat waterbestendige YKK ® ritsen en een snelle-actie-magnetische windvanger. Gemonteerd in het chassis is een volledige aanvulling van veld Armor ™ goedgekeurd effect beschermers. Een volledige 3M ® reflecterende grafisch pakket biedt optimale nachtelijke zichtbaarheid. Zes inname en uitlaat poorten bieden ruime mechanische ventilatie terwijl de verwisselbare Thermolite ® geïsoleerd voering helpt houden uw kerntemperatuur geregeld. Extern wij toegevoegd genoeg zakken te voeren alles wat die u nodig hebt voor afstand ritten en opgenomen een verwijderbare externe hydratatie zak te houden een 1,5-liter water pack (niet inbegrepen).

» PICTOGRAM ONTSPANNEN FIT
» NAAD VERZEGELDE WATERDICHTE CONSTRUCTIE
» Verwisselbare pictogram veld ARMORTM ELLEBOOG en schouder IMPACT BESCHERMERS
» VERWISSELBARE THERMOLITE ® GEÏSOLEERD LINER
» TWAALF OPBERGVAKKEN
» VERWISSELBARE HYDRATATIE POCKET (BLAAS NIET INBEGREPEN)
» 3M ® REFLECTERENDE PANELEN
» RARE-EARTH MAGNET STORM KLEP SLUITINGEN
» YKK ® WATERDICHTE RITSEN
» GESUBLIMEERD TOPOGRAFISCHE KAART GRAPHICS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
google translate gevalletje?
ga binnenkort wel even tripje plannen naar een dealert van icon gewoon even kijken.
 
Ik heb de Patrol in fluor kleur... is een gave jas om te zien.
Ik zal em geen volgende keer kopen. De jas blijft heel stug aanvoelen.
Mijn vorige Rukka zat veel beter en lekkerder.
En de waterdichtheid...ik heb toch al meegemaakt dat ie via de ritsen op borst en mouwen iets doorlekt.
Voor hetzelfde geld neem ik de volgende keer een Goretex jas evt. in uitverkoop dan heb je meer garantie tot waterdichtheid.
Mzzzlllss,Rob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan