Idioten met mooi weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.559
2.132
Nederland
Ja hoor, ze zijn er weer... twee asociale idioten ) die niet denken aan andere weggebruikers.

Kwam zojuist vanuit IJsselstein richting Nieuwegein gereden, provinciale weg, rijd normaal met het drukke verkeer mee.. komen er twee mafkezen mij inhalen op MIJN rijbaan en gaan daarna a la Ghostrider lekker tussen de auto's doorblazen etc.
Gekleed in een stoffen broek, polo en teenslippers lekker scheuren op een GSR600 en GSX1400, alsof er niemand anders op de weg rijd.

Hoe je je kleedt op de motor moet je zelf weten, maar als je met bovenstaande kleding zulke achterlijke manoeuvres uithaalt, kan ik je toch beter aanraden om een koeienvelletje aan te trekken. :N :r
Daarnaast zet je alleen maar kwaad bloed bij automobilisten die nog meer een t*ringhekel aan motorrijders krijgen... :/

Ik heb de kentekens maar genoemd, als ze even gaan Googlen zien ze in elk geval mijn advies en uiteraard mijn klacht.

Ohja, het is weer vrijdag! *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja hoor, ze zijn er weer... twee asociale idioten die niet denken aan andere weggebruikers.

Kwam zojuist vanuit IJsselstein richting Nieuwegein gereden, provinciale weg, rijd normaal met het drukke verkeer mee.. komen er twee mafkezen mij inhalen op MIJN rijbaan en gaan daarna a la Ghostrider lekker tussen de auto's doorblazen etc.
Gekleed in een stoffen broek, polo en teenslippers lekker scheuren op een GSR600 en GSX1400, alsof er niemand anders op de weg rijd.

Hoe je je kleedt op de motor moet je zelf weten, maar als je met bovenstaande kleding zulke achterlijke manoeuvres uithaalt, kan ik je toch beter aanraden om een koeienvelletje aan te trekken. :N :r
Daarnaast zet je alleen maar kwaad bloed bij automobilisten die nog meer een t*ringhekel aan motorrijders krijgen... :/

Ik heb de kentekens maar genoemd, als ze even gaan Googlen zien ze in elk geval mijn advies en uiteraard mijn klacht.

Ohja, het is weer vrijdag! *O*

Teenslippers :X

FAGS :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt niet alsof er erg veel aan de hand was.. laat ze lekker :)

Nou dat ze auto's inhalen maakt me geen zak uit, maar ik heb er echt een gruwelijke hekel aan als een andere motorrijder mij op mijn baan rechts (of links :P ) in haalt. Jij vind dat blijkbaar geen probleem?
 
Laatst bewerkt:
Klacht? Bij zo'n instantie waar je kentekens op kan geven van mensen die jou niet aanstaan?
Beetje NSB'er spelen ofzo.

Klinkt alsof er niet veel aan de hand was en je je een beetje zit aan te stellen. Ga toch krassen ofzo.
 
NSB? Nee, hoe moet ik ze anders aanspreken als ik niet als een achterlijke idioot er achteraan was gegaan? Zo vinden ze dit nog via Google.

Blijkbaar is het dus normaal om motorrijders op dezelfde baan in te halen.. nooit geweten, ik rij goddomme al 11 jaar en dat is me nooit duidelijk geweest dat dat normaal is.
 
Ja hoor, ze zijn er weer... twee ) die niet denken aan andere weggebruikers.

Kwam zojuist vanuit IJsselstein richting Nieuwegein gereden, provinciale weg, rijd normaal met het drukke verkeer mee.. komen er twee mafkezen mij inhalen op MIJN rijbaan en gaan daarna a la Ghostrider lekker tussen de auto's doorblazen etc.
Gekleed in een stoffen broek, polo en teenslippers lekker scheuren op een GSR600 en GSX1400, alsof er niemand anders op de weg rijd.

Hoe je je kleedt op de motor moet je zelf weten, maar als je met bovenstaande kleding zulke achterlijke manoeuvres uithaalt, kan ik je toch beter aanraden om een koeienvelletje aan te trekken. :N :r
Daarnaast zet je alleen maar kwaad bloed bij automobilisten die nog meer een t*ringhekel aan motorrijders krijgen... :/

Ik heb de kentekens maar genoemd, als ze even gaan Googlen zien ze in elk geval mijn advies en uiteraard mijn klacht.

Ohja, het is weer vrijdag! *O*

hahaha dat zijn bekende :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nja.. zag ze net hier ook voorbij knallen een kort shirtje.
Spreek ze wel als ze onderuit zijn gegaan :W
 
Je hoeft niemand aan te spreken dan heb je nog wat te doen komende zomer :Y maar als jij met 120/150 links blijft rijden en ik een opening zie dan zou ik je ook inhalen als het van mij sneller mocht
 
Nou dat ze auto's inhalen maakt me geen zak uit, maar ik heb er echt een gruwelijke hekel aan als een andere motorrijder mij op mijn baan rechts (of links :P ) in haalt. Jij vind dat blijkbaar geen probleem?

Nou zelf ook 1 keer met twee motoren mee gemaakt (eentje met stikker, baasje nog niet gemeld) maar schrok me n ongeluk zowat toen ze ineens langs kwamen denderen op mijn baan... :/

Verder heb je, ook op de motor, vind ik, rekening te houden met je overige weggebruikers! Gas geven heb je zelf in de hand!


Owh dang ben ik nou n moraalridder? :X Owh en nee ik ben niet die GSR, ander kenteken :P
 
Je hoeft niemand aan te spreken dan heb je nog wat te doen komende zomer :Y maar als jij met 120/150 links blijft rijden en ik een opening zie dan zou ik je ook inhalen als het van mij sneller mocht

Mee eens, op 2 of meerbaans wegen moet je rechts rijden als je niet/zelden harder gaat dan het maximum toegestane, degene die dat wel doen moeten er netjes links voorbij kunnen gaan.
 
Er zijn genoeg mensen die auto's inhalen op dezelfde baan dan moet een motor inhalen op dezelfde baan geen probleem zijn.
 
Ben het met je eens Monomuis. Was er niet bij en heb het niet gezien, maar het mag af en toe wel een beetje normaler. Het is immers openbare weg en een beetje rekening met elkaar houden lijkt me voor ieders veiligheid van groot belang. Voorspelbaar gedrag is daartoe de sleutel en iemand inhalen op zijn eigen rijbaan getuigd daar niet van. Als jij net even je positie op de rijbaan veranderd heb je zomaar een ongeval.
 
Leuk om te lezen een van de kentekens is mijn oude R1! Wordt er in ieder geval gas mee gegeven, zoals het hoort :+

Foutje was 63 op het eind :X
 
Laatst bewerkt:
Mee eens, op 2 of meerbaans wegen moet je rechts rijden als je niet/zelden harder gaat dan het maximum toegestane, degene die dat wel doen moeten er netjes links voorbij kunnen gaan.
Nou wat ik er van begrijp is dat rechts ook gewoon verkeer reed en de motorrijders zich tussen de TS en het verkeer op de rechterbaan inhaalde... Of begrijp ik het verkeerd?
 
Teenslippers zijn heerlijk, maar niet op de motor.

Ben het volledig met de TS eens, gister nog zo'n sukkel gezien.
Oud hok, katoenen broek, t-shirt en sportschoentjes :N

Het enige wat ik voor dat soort mensen hoop is dat ze met ca. 30km/u even een simpel glijertje maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan