Iedereen heeft tegenwoordig een motor

Ik begin het seizoen met een standaardroute waar alles in zit, dus dorp,stad, rotonde,bochtjes,stukje snelweg kortom alles weer even rustig inkomen
 
Ja en dan 🤷🏻‍♂️ (Had ik overigens al gedaan)
Kan nog steeds door automobilisten veroorzaakt zijn toch ?
Ik ga de tekst over het wennen van het overige verkeer niet uitleggen als je daarna zelf nog over automobilisten begint. :')
 
Man man man, De laatste decennia is Nederland zo betuttelend en preuts geworden, waar bemoeid die gast zich mee. Opfriscursus na 4 maanden niet rijden.......:?
Voor alles is er tegenwoordig wel een cursus of certificaat.
Zelf nadenken is een vies woord geworden.
Maar aan de andere kant, motorrijden is een hippe bezigheid geworden.
En dan trek je nou eenmaal een wat breder publiek dan handig is.
 
Voor alles is er tegenwoordig wel een cursus of certificaat.
Zelf nadenken is een vies woord geworden.
Maar aan de andere kant, motorrijden is een hippe bezigheid geworden.
En dan trek je nou eenmaal een wat breder publiek dan handig is.
Dat verklaard die mafklapper met zijn Elmo helmcover die ik vanmiddag tegenkwam die als een uitgelaten idioot aan het slingeren was _O-
 
Voor alles is er tegenwoordig wel een cursus of certificaat.
Zelf nadenken is een vies woord geworden.
Maar aan de andere kant, motorrijden is een hippe bezigheid geworden.
En dan trek je nou eenmaal een wat breder publiek dan handig is.
Precies dit lijkt aan de hand.

Ook hier verbaas ik me erover. Als ik mensen hier (veelal rookies) hoor praten en vragen stellen lijkt het me onwaarschijnlijk dat zij motorrijders zijn. Ik bedoel dan niet de taalkundige verkrachtingen.
De zelfredzaamheid is tegenwoordig ver te zoeken, wellicht een dingetje van de nieuwe generatie. Wij, (oude lullen) moesten alles zelf uitzoeken, wij hadden hooguit een Haynes hb om te raadplegen.
 
Dat verklaard die mafklapper met zijn Elmo helmcover die ik vanmiddag tegenkwam die als een uitgelaten idioot aan het slingeren was _O-
En verklaart waarschijnlijk ook die mafkees die ik vanochtend op de lekdijk bijna over mn stuur had hangen, omdat ie zo nodig de bocht over de tegenliggerkant moest nemen... :(
We kwamen elkaar tegemoet (hij rijdend in een groep van meerdere motoren).
Als enige van de groep houd ie niet de gebruikelijke lijn in de buitenbocht zoals zn ploeggenoten, maar maakt zich uit de groep los en neemt ´lekker de binnenbocht´, waar ik op dat moment reed.
Dat ie me niet gezien zou hebben (dijkweg, voldoende afstand tussen de onderlinge motoren en totaal geen obstakels qua zicht) waag ik te betwijfelen.
Ik had m net als de anderen wel gezien, maar was niet voorbereid op zn actie, en dacht dat ie in eerste instantie net als zn groepsmakkers vlak naast de middenlijn van de bocht zou passeren.
het volgende moment had ik m recht voor mn voorwiel -O-
Afgeschuind uitwijken was voor geen van ons beide easy peasy, maar liep gelukkig met een flinke dosis schrik af.
mafkees reed vervolgens vlug door.... tja 🤷‍♂️
 
Precies dit lijkt aan de hand.

Ook hier verbaas ik me erover. Als ik mensen hier (veelal rookies) hoor praten en vragen stellen lijkt het me onwaarschijnlijk dat zij motorrijders zijn. Ik bedoel dan niet de taalkundige verkrachtingen.
De zelfredzaamheid is tegenwoordig ver te zoeken, wellicht een dingetje van de nieuwe generatie. Wij, (oude lullen) moesten alles zelf uitzoeken, wij hadden hooguit een Haynes hb om te raadplegen.
Kijk eens in het technische deel hoeveel rookies vragen stellen….en ook nog zonder zichzelf voor te stellen…. :?
 
Maar ja, dat is ook een beetje waar dit forum voor toch? Niet netjes voorstellen ben ik het mee eens.
Wel mee eens maar er worden zo vaak vragen gesteld die zo makkelijk te googlen zijn enz.
Zonder zich erin te verdiepen plempen ze het maar op het forum.
Laatst nog, waar is dit lampje voor ( lampje met oliekannetje erboven _O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan