iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

De full version is 130, die in de OP is idd 3mb dat klopt gewoon. Die gebruik je alleen als je primo al hebt
 
Top! als jullie nog suggesties hebben hoor ik ze graag!

Denk dat ik wel even moet uitleggen waarom de bestand grootte zo afwijkt van vorige versies. Ik heb de branding.zip kleiner gemaakt door de custom icoontjes voor tankstations etc te verwijderen. de UI_IGO9 folder in de folder \Primo is er ook niet meer, en mods zijn geintegreerd in de skin. Oftewel, veel opgeschoond ;)


De full version is nu zo groot dus door de toevoeging van TTS stemmen. Daarbij zit er ook een flitspaal database in. Wel wil ik benadrukken dat de TTS stemmen bij MIJ geen performance verlies hebben gegeven, dus wees niet bang dit te proberen:

Stuur een PM en je krijgt de hele versie ;) (Je krijgt altijd reactie, alleen duurt het soms wat langer :+ )
 
Laatst bewerkt:
Vandaag met de nieuwste versie gereden en ging probleemloos. Wel in de map Content /Voice "mijn eigen" stem geplaatst (Alle credits naar (Herre) mf profiel _HaV_ ) Bij deze stem krijg je meldingen op 500 meter voor afslag, is naar mijn mening prettig. verder hierbij geen meldingen wat betreft tussenpunten wat ik niet prettig vind. Misschien is dit in jou versie uit te schakelen maar heb ik het gemist |(
Verder heel plezierig rijden. Nogmaals bedankt en chapeau voor al je werk _O-

Morgen maar weer ff testen
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen naar Luttenberg en ga de 1.6 versie nog even testen.
Over welke versie van Primo hebben jullie het nu (300Mb..)?
 
@Die ene

1.7 is uit, voor beide units. Link staat in OP en het bestand welke je dan download is nu nog maar 3,3mb of iets in die buurt. Die was veel groter, uitleg staat hier boven. Ik heb ook een "full version" die je kunt krijgen door een PM te sturen, en die is 130mb vanwege de toevoeging van TTS (Text to Speech) stemmen.


@pigmaat
Zou je mij die stem ook eens willen sturen? Ben wel eens benieuwd namelijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het erg gaaf wat hier gebeurt qua aanpassen van de software.
En ik zou het jammer vinden als dit straks er niet meer is.

Negeer dit als de tts bestanden eigen werk zijn en de full version alleen bestaat uit eigen werk.

Misschien een tip, in verband met de forumregels. Alleen je eigen werk of werk wat vrijelijk te distribueren is delen via het forum of pb. En ook even actief oude berichten aanpassen in dit topic zodat het weer gaat over waar het moet gaan, igo primo extreem handig voor op de motor maken. De software kun je bij Sygic of bij je hardware kopen.

Zo en nu weer over naar het normale programma ;)
 
Excuus voor de vertaling, want ik ben met behulp van Google Translate . Ik heb het getest 1.6 en 1.7 . Toen ik de taal in het Engels op de GPS een aantal van de pictogrammen worden weergegeven in het Engels en sommige zijn nog steeds weergegeven in het Nederlands . Ik ben benieuwd hoe alle pictogrammen in het Engels te veranderen ?
 
Geweldig wat je doet! Ben erg benieuwd. Loop alleen tegen wat problemen met installeren. Ik heb overigens een Mac, dus misschien ligt het ook daar aan.

Moet ik alle bestanden vervangen? Dus zoals Content? En moet ik dan later mijn maps weer terug plaatsen?
Het lukt mij niet helemaal en de rest heeft er geen problemen mee, lees ik |( . Misschien omdat ik een beetje brak ben ;)
 
Er staat duidelijk beschreven welke bestanden je moet verwijderen waarna je de rar er overheen zet..
 
Zeker! Je verwijdert Save en eventueel UX. Dat doe ik dan ook. Excuus als het misschien dat dommig is, maar ik kom er niet uit.
Als ik de nieuwe IGO kopieer naar mijn primo map, dan vervangt die toch de gehele content map?

Update: het is gelukt! Blijkbaar deed ik iets geks op mijn mac.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk gereden vandaag, wat een mooi weer zeg.

Anyway, @mrpink83: je content map wordt niet overschreven hoor, gewoon doen dus, je kaarten verdwijnen niet. Hij overschrijft alleen datgene wat ook in de zip zit.

@Mafketel
Alle links in dit draadje is eigen materiaal, extra code bovenop iGO Primo. Zitten geen licentie bestanden, kaartenetc in de zip bestanden.
Overigens wel interessant, ik heb er behoorlijk mee in mn maag gezeten hoe je mensen verwijst naar een legale versie van iGO. Jij zegt, kopen bij Sygic ofzo? Nou dan mag je mij de link geven, en dan wel naar een versie voor WinCE. Je kan het gewoon niet LOS kopen, ik heb zelfs NNG al diverse mails gestuurd. Je kan alleen de app voor je phone kopen, that's it. De rest wordt alleen als OEM op apparaten geleverd. Neemt overigens niet weg dat ik het met je eens ben, daarom zijn de links hier in de OP dus ook alleen naar de toevoegingen die ik zelf heb gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Als ik de GPS uit de houder haal gaat hij direct uit, is er een instelling/sys.txt code om er voor te zorgen dat hij aan blijft? If power loss then stay on ofzo?
 
Is hij wel voldoende opgeladen? de meeste apparaten gaan onder de 5% uit. Heb standaard in de code staan dat hij zelf geen powersave doet en uit gaat dus moet het bijna wel aan de unit liggen (daarbij kan iGO de unit alleen op standby zetten en niet uit)
 
Is hij wel voldoende opgeladen? de meeste apparaten gaan onder de 5% uit. Heb standaard in de code staan dat hij zelf geen powersave doet en uit gaat dus moet het bijna wel aan de unit liggen (daarbij kan iGO de unit alleen op standby zetten en niet uit)

Nee hij was voldoende geladen, 90%.

Net nog even gekeken wat er nou precies gebeurd. Als de spanning er af gaat dan komt winCE met een pop-up shutdown 5 seconden. Vervolgens doe ik cancel. Maar wordt igo (onderliggend?) Wel afgesloten. Pop-up van igo die er onder zit en ik niet zie? Kan ik die tijd ergens verlengen? Of uitschakelen?
 
En vandaag even test-ritje gereden met de nieuwste aanpassingen op de rage.
Niks dan lof. Goede zichtbaarheid, gemiste punten worden netjes overgeslegen zonder u-turns enz....

Enkele kleine puntjes.... Niet onoverkomelijk maar toch even laten weten.

Bij een poging om de muziekspeler in het snelmenu te zetten krijg ik een fout. Dit doet zich voor wanneer je op het einde van de lijst komt.
Sommige aankondigingen (straat inslaan) komen precies veel later of pas op het moment zelf. Had de indruk dat dit bij vorige versies minder het geval was.
En nog steeds de mogelijkheid om de helderheid in te stellen nog niet teruggevonden in igo.

Niettegenstaande die kleine minpuntjes al een waanzinnige verbetering, waarvoor mijn oprechte dank. :-)
 
ik had vorig jaar al een Interphoon gekocht bij TenKate en ben daarmee naar Oostenrijk geweest nog met NDrive erop.
Aangezien k NDrive niet zo goed vond ben k na die vakantie al igo 2.4 via een sd kaartje gaan gebruiken. Dat beviel me zo goed dat ik NDrive gewoon uit die Interphoon heb gehaald en igo al als standaart gebruikte. Ik heb dit forum met aandacht mee zitten lezen en heb nu die motor-versie erop gezet. Dat ziet r enorm gelikt uit zeg ... hulde voor jou Hossira en iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd. Ik ga r deze week even mee rijden om uit te proberen.
Hoewel ik alle instructies goed meen te hebben opgevolgd start ie bij mij op met een door t beeld haperend rijdende motorfiets, daarna verloopt alles gewoon vlot. T lijkt net of dit het eindscherm is en je daarmee afsluit .. klopt dat ?
 
ja dat hoort zo, heeft met het laden te maken. Persoonllijk vond ik de voorgaande mooier (die blauwe, waarbij de meldingen nog verschijnen)

Overigens niets dan lof hoor! ;)
 
Haha ja die motor was ff proberen wat ik allemaal met het laadscherm kom doen. Die motor is eigenlijk je "laadbalk" vandaar dat hij hapert, je normale laadbalk gaat ook nooit vloeiend door. ;) Je kan trouwens gewoon de "branding.zip" uit 1.5/1.6 gebruiken als je dat blauwescherm zsm weer wil hebben.
Heb nu ff weinig tijd sorry, zal morgen even reageren op alle andere berichten!

Oh en nog 1 ding, voor mij is het ook allemaal begonnen met een Interphone vorig jaar, ook met Ndrive welke ik er zsm heb afgegooid. Heb altijd genoegen genomen met standaard iGO totdat ik in juni een TomTom Rider heb getest een weekend in de Eiffel. Dat viel me zo tegen dat ik ging proberen alle goeie features die de TomTom ook zeker had in iGO te bouwen. Voila, dit project.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan