Ik ben blind en wil graag eens meerijden

Als dit een rit word dan wil ik best mee. Ook wel iemand achterop als dat zo uit komt.
 
kunnen we niet spontaan bij hem aanbellen? of hem een mailtje sturen via zijn blog?
 
Ik heb zo een vermoeden dat zn ouders er niet echt fan van zijn.
Dat en onaangekondigd zal ook wel geen succes worden :N
bikers.jpg

Hallo, of uw zoontje even mee mag een stukje sturen :+
 
Allereerst: Jesse, ik vind het geweldig dat jij dit zou durven en dat je het lef hebt om dit hier te vragen. Ook kan ik je ouders wel een beetje begrijpen, alhoewel ze zich eigenlijk voor niets druk maken.

Alleen als ik hier sommige postings zie, krijg ik een klein beetje een "Teddybear" gevoel, voor wie dat truckersliedje kent.... ;)

Voor wie het niet kent, hier een linkje:

Teddybear, Nederlandse versie:
Teddybear, Originele versie:
 
Zou jij niet eens een eigen topic aanmaken als je dit allemaal zo graag wil ipv het topic van een blinde jongen te kapen voor jezelf ?

Ik vind dat nogal...eueuehh...'niet netjes' eigenlijk :X

Ja vind ik ook. Je mag best achterop maar dan moet je eerst blind worden. Kom op zeg.
 
:')


Tis nou ook niet zo dat er heel veel te kapen is.
Jammer dat het ventje niet meer reageert, maar kan natuurlijk nog.
 
Er is vast wel een blindenvereniging of zo, als we het er nu toch over hebben, kunnen we daar 's contact me opnemen en zeggen "we zijn met 20 motorrijders die zich afvragen of we iemand een dienst bewijzen door ze achterop te nemen voor een ritje".
 
Er is vast wel een blindenvereniging of zo, als we het er nu toch over hebben, kunnen we daar 's contact me opnemen en zeggen "we zijn met 20 motorrijders die zich afvragen of we iemand een dienst bewijzen door ze achterop te nemen voor een ritje".

Ik weet niet of er een blindenvereniging is maar bij bijvoorbeeld stichting doe een wens, kun je je inschrijven met de dingen die je kunt bieden.
Is ook vrij divers. Zo sta ik er met de motor ingeschreven maar ook met 2 Duitse herders.
Zodra er dan een kandidaat is die een wens heeft die jij kan bieden nemen ze contact met je op.
 
Er is vast wel een blindenvereniging of zo, als we het er nu toch over hebben, kunnen we daar 's contact me opnemen en zeggen "we zijn met 20 motorrijders die zich afvragen of we iemand een dienst bewijzen door ze achterop te nemen voor een ritje".

Weet niet of je het echt een vereniging kunt noemen...maar je hebt Visio :Y
Heb al contact gezocht met de ambulant begeleidster van mijn oudste zoon om te zien of we vanuit Visio misschien iets op kunnen zetten...
 
Zou jij niet eens een eigen topic aanmaken als je dit allemaal zo graag wil ipv het topic van een blinde jongen te kapen voor jezelf ?

Ik vind dat nogal...eueuehh...'niet netjes' eigenlijk :X

Duuuh natuurlijk niet echt netjes nee xD
Maar iedereen bied zich zo lief aan haha.
Naja ik houd hier maar op, ik heb natuurlijk wel respect voor Jesse hoor :-)
Hopelijk meld die zich nog !
 
Weet niet of je het echt een vereniging kunt noemen...maar je hebt Visio :Y
Heb al contact gezocht met de ambulant begeleidster van mijn oudste zoon om te zien of we vanuit Visio misschien iets op kunnen zetten...
Misschien klinkt het gek, maar kunnen we die jongen niet beter verder gewoon met rust laten :?

Hij heeft hier een topic geopend, een net mailtje ontvangen en is waarschijnlijk door zijn ouders terug gevloten.
End of story :W

We gaan nu een hele klopjacht op touw zetten omdat wij een goede daad MOETEN verrichten :z

Voor wie was die goede daad nu ook alweer bedoeld?
Voor die jongen of voor ons -O-
 
Misschien moet je het zo bekijken, allebei.
Om die jongen een geweldige dag te laten beleven, en om jullie de kans te geven zo'n dag te schenken :-)
Het enige wat jullie nu nog kunnen doen is afwachten
 
Laatst bewerkt:
Misschien klinkt het gek, maar kunnen we die jongen niet beter verder gewoon met rust laten :?

Hij heeft hier een topic geopend, een net mailtje ontvangen en is waarschijnlijk door zijn ouders terug gevloten.
End of story :W

We gaan nu een hele klopjacht op touw zetten omdat wij een goede daad MOETEN verrichten :z

Voor wie was die goede daad nu ook alweer bedoeld?
Voor die jongen of voor ons -O-

Mijn contact met Visio staat geheel los van de vraag van Jesse.
Dit is om te zien of er (gezien de vele aanmeldingen van motorrijders) meerdere blinde/slechtziende kinderen zijn met een soortgelijke wens....
 
Misschien moet je het zo bekijken, allebei.
Om die jongen een geweldige dag te laten beleven, en om jullie de kans te geven zo'n dag te schenken :-)
Het enige wat jullie nu nog kunnen doen is afwachten


_O- _O- Met alle respect voor TS, maar da's dan wel een grappige woordspeling in een topic gestart door een blinde :P
 
Misschien klinkt het gek, maar kunnen we die jongen niet beter verder gewoon met rust laten :?

Hij heeft hier een topic geopend, een net mailtje ontvangen en is waarschijnlijk door zijn ouders terug gevloten.
End of story :W

We gaan nu een hele klopjacht op touw zetten omdat wij een goede daad MOETEN verrichten :z

Voor wie was die goede daad nu ook alweer bedoeld?
Voor die jongen of voor ons -O-
Godnondenju!!!! Dit was voor 9ns ja! Ik verwachtte ook dat jesse mijn benzine zou betalen jonguh
 
Terug
Bovenaan Onderaan