ik ga een kawa zx7r kopen... help plzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwah, een typisch trekje van een 750 is eigenlijk hetzelfde als van een MT5. Echt niet vooruit te branden, tenzij je 'm opvoert. Dus zorg dat je wat geld overhoudt na je aanschaf van je 750, dan kan je nog een snelle uitlaat kopen en een opvoersetje!

En dan nog kan je maar amper meekomen hoor, ik snap niet dat je zo graag een 750 wil :N Sta je ook maar voor lul mee he gasten? Op meetings kan je daar echt niet mee aankomen hoor, laat staan bij de plaatselijke disco :X

Haha, mij niet gezien. Trage kutdingen
Ik schaam me ook dood op m'n ZX7R... Ik heb er echt spijt van
Ik heb moeite met Golf-Johnnies bij het stoplicht B| . Het leven begint bij 1000cc *O*

:N
:+
 
ik wil serieus antwoord, hoe het gas terug loopt als je volgasgeeft in de vrij
wat typische trekjes zijn van die 750 dat soort dingen

En dát moet een serieuze vraag voorstellen??? Oh wacht ff..... als je voor het stoplicht staat te posen moet ie natuurlijk wel vol gas kunnen in z'n vrij...... _O- _O-

Serieuze vraag mijnerzijds: wat studeer je eigenlijk?
 
Serieuze vraag mijnerzijds: wat studeer je eigenlijk?
Volgens mij psychologie en houdt-ie ons succesvol allemaal voor de gek hier.

Ps ZX7 / ZXR750: Samen met de vroege Gixxers een van de weinige echt charismatische Japanse supersports. Voor huidige maatstaven niet perfect misschien en ook niet meer de aller-aller snelste, maar ooo zo aantrekkelijk. Weer er maar zuinig op als je zo'n ding in je garage hebt staan 8-)
 
goed ik wacht nog op antwoord

een duidelijke trekje is dat zo'n #%&*^ als jij z'n rug open heeft liggen aangezien zo'n machine net zo goed tegen volgas in z'n 1 kan als zo'n mother focking uber snelle MT en... en .... en.... omdat je natuurlijk te stoer bent voor een leren pak... dat hebben alleen al die mietjes die bang zijn om te vallen... :N


[me]Scuzz weet het!
[/me]


Jij bent 1 van die ontsnapte tbs'ers en hebt ergens een pc met internet gevonden!! :W

Ik hou de kranten vast in de gaten :}
 
Heee johanna, hoe issie?
Ik heb de perfecte vervanger voor jou ubervette MT5, ongeveer even snel, alleen met polini uitlaat net even iets sneller, en natuurlijk een rauwer geluidje...

dodge-tomahawk-3.jpg


Enne, sturen doet ie voor geen flikker, maar dat maakt toch niet uit, jij ging toch lekker veel schade rijden?? *O* *O*

:z
 
Ik denk dat onze Johannetje domotica studeert...... O-)
 
ik heb in tijden niet zo een leuk topic gelezen...

Johan rules, is zeker een hooligan en gaat waarschijnlijk ooit het leger in...

Johan, jij bent DE MAN!!!!!!!!!!!

ga zo door.... :} :Y

en wat betreft die bike, gewoon kopen...

*O* :X
 
Ik wil je even waarschuwen dat je nooit met een Ninja van minder dan 1199cc moet beginnen. Dan kun je net zo goed met je MT5 blijven rijden hoor.

Daarom adviseer ik je de ZX-12R als beginnersfiets!

:+
 
Ik wil je even waarschuwen dat je nooit met een Ninja van minder dan 1199cc moet beginnen. Dan kun je net zo goed met je MT5 blijven rijden hoor.

Daarom adviseer ik je de ZX-12R als beginnersfiets!

:+
Tssss, mietje, ik ben aan het sparen voor zo'n echte übervette ZX-14.

Denk dat ik de eerste poser-accessoire al weet: een Wheeliebar *O*









:+
 
grapjassen hoe kom je erbij dat ik studeer
ik zit op kazerne in assen doordeweeks

volgens mij zitten hier gewoon allemaal juten op deze site.

aangezien niemand hier het gas open durft te trekken en iedereen op een 400 ccer rijd

kom op zeg ben je nou een vent of niet
 
grapjassen hoe kom je erbij dat ik studeer
-je profiel?

ik zit op kazerne in assen doordeweeks
-vandaar jouw slimme opmerkingen

volgens mij zitten hier gewoon allemaal juten op deze site.
-neehoor.... alleen maar Sinterklazen

aangezien niemand hier het gas open durft te trekken en iedereen op een 400 ccer rijd
-zoals al vermeld, kom eens naar de Megameeting

kom op zeg ben je nou een vent of niet
-sommige wel en andere niet
 
waar zijn die mega meetings en wat gebeurt er daar behalve je aan de snelheid houden en op 25kw brommers rijden?
 
die zx9r gast

is het wel een goeie keus een zxr750 of een zx7r

wat is beter en blablabla kunje wat advies geven
want die andere nichten niet schijnbaar
 
sja, ik kan alleen zeggen wat anderen ook zeggen,ga eerst je rijbewijs halen, ga dan 25 kw rijden en als de tijd daar is ga je vol vermogen.

of je nou vol vermogen rijdt of geknepen, bochten etc blijft hetzelfde, en dat is wat het motor rijden leuk maakt (vind ik)
heel tof om 250 km/u recht door te raggen, maar bochtenwerk is het leuke en het moeilijke..

heel triest als je bv een dikke r1 hebt met schaamranden waar je oma U tegen zegt, begrijp je?

je bent pas stoer als je met je geknepen motor andere gasten het snot voor de ogen rijdt..

en tuurlijk kun je je motor al kopen, heb ik ook gedaan destijds, maar toen was ik al bezig met mn rijbewijs..
 
hmmm

maar als je 25 kw doet he verneuk je dan niet het motor blok ofzo

zovan als je die begrenzing er tussenweghaalt dat die motor niet meer goed volopen kan ofzo?
 
hmmm

maar als je 25 kw doet he verneuk je dan niet het motor blok ofzo

zovan als je die begrenzing er tussenweghaalt dat die motor niet meer goed volopen kan ofzo?


Je verneukt je blok er niet mee.

En met verkopen heeft het ook weinâg te maken, 't setje kan er zo weer uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan