ik ga een kawa zx7r kopen... help plzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok en een zx7r uit 2000 hoeveel mag dat kosten ongeveer ??

wat is redelijk ik zie hier namelijk wat staan van bedragen van 4500 tot 7000euro

en hoe kan ik daar over oordelen ?
wat is echt belangrijk waar je op moet letten bij een motor
 
je moet gewoon veel sites bekijken, kijk wat ze bij een motorzaak vragen en kijk wat die motoren particulier doen.. je krijgt dan vanzelf een beeld van wat de prijs gemiddeld is.

vergelijk ook de km-standen etc.

veel op internet zoeken, das vaak het leukst van een motor kopen...

het voorspel dus. neem ook niet overhaast beslissingen (heb ik wel gedaan in den beginnen, en met mij velen denk ik).

goed orienteren is het halve werk..
veel plezier...
 
grapjassen hoe kom je erbij dat ik studeer
ik zit op kazerne in assen doordeweeks

volgens mij zitten hier gewoon allemaal juten op deze site.

aangezien niemand hier het gas open durft te trekken en iedereen op een 400 ccer rijd

kom op zeg ben je nou een vent of niet

wat is er mis met een 400cc er :? })
 
Johan, aangezien je nog bezig ben hier; misschien zin in een proefritje? Niet je luiers vergeten he?
full
 
Wat is er mis met een 400cc??? Helemaal niks, voor een mietjesbrommer dan......

Die dingetjes zijn toch uitstekend geschikt om de scootah van Johannetje in gang te trekken......???? De eerste paar meters dan toch, daarna zwaait ie je gedag natuurlijk.... _O- _O- _O-
 
het wordt hier steeds gekker maar ook leuker wat een gezwam.
Oordeel zelf of je de motor koopt en val ons niet lastig met onzin vragen.
De driewieler zou een goed alternatief zijn, of een pocketbike kun je in iedergeval bij de grond.
 
het wordt hier steeds gekker maar ook leuker wat een gezwam.
Oordeel zelf of je de motor koopt en val ons niet lastig met onzin vragen.
De driewieler zou een goed alternatief zijn, of een pocketbike kun je in iedergeval bij de grond.

Driewieler als alternatief?? Wou je nu echt beweren dat jij er ook niet een in de schuur heb staan :+
 
wholy s&^t.......................bier en chips op...even wachten jongens,tot ik terug ben .

Dit is echt het leukste topic wat ik ooit heb gelezen _O- _O- _O- _O- _O- :} :} :Y
 
Ik krijg toch steeds meer het idee dat we bij de neus worden genomen....

Johannetje is volgens mij niemand minder dan de reïncarnatie van..... Appie Smoke........ :Y _O- _O- _O-




Ik bedoel.... ik heb nog NOOIT iemand meegemaakt die gewoon terugkomt voor meer, behalve Appie dan...... :} :}
 
ja ,maar daar zullen we nooit achterkomen :N

maar mischien is het wel een echte sukkel(die bestaan nog steeds hoor)
 
jongen haal eerst je rijbewijs, en ga dan pas kijken. Wees blij dat je dan kan rijden. Ik heb er net 2 lesse op zitten en heb nu mn rug gebroke (niet door motorrijden :+ ) en ik kan nu 3 maande niet meer rijden.
Ga lesse en leer rijde voor je andere mensen dood knalt die als wijven rijden.

o nee ik denk dat je toch beter voor de busa kan gaan met turbo en NOS
en dan verwacht ik wel een dvdtje van johannnn die Amsterdam Rotterdam in een snellere tijd rijd dan Ghostrider.

Succes! :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan